Kan wel zijn, maar dat bewijst mooi dat een goed geluid (voor mij) niet garant staat voor algehele waardering.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:53 schreef Oblivion het volgende:
Hij is de zanger die het gemakkelijkst goed geluid produceert.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 05:06 schreef Jammie het volgende:
Lol, dank voor de reacties. Ja, ik ben muzikant en ja, ik ben een goede muzikant en ja, je kunt me boeken (niet allemaal tegelijk aub) en nee, geen lid van de Jostiband. En ja, Ben Saunders is een supertalent zoals we in Nederland nooit meer hebben gehad sinds... sinds wie eigenlijk? Hm, sinds niemand, denk ik.
Heb je iets aan je oren? Zijn auditie was goed, daarna is het bergafwaarts gegaan..quote:
Ik heb prima oren dank jequote:Op vrijdag 12 november 2010 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je iets aan je oren? Zijn auditie was goed, daarna is het bergafwaarts gegaan..
Preciesquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:32 schreef StijnDa het volgende:
Arghh, Ben![]()
Zo'n mooi nummer, zo'n mooie stem, zo'n slecht optreden
I'm in love with a girl van Gavin Degrawquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:00 schreef Asskimo het volgende:
Hoe heet het nummer dat hij vanavond zong?
Door stemmen van het publiek ja..quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:44 schreef Oblivion het volgende:
Precies, vandaar dat hij veilig is als eerste...
YEAH!
Dat zei ik: zijn auditie was ECHT goed, alles wat daarna kwam nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:49 schreef StijnDa het volgende:
Vind hem nog steeds goed hoor![]()
Er zaten wel wat aardige stukjes tussen, maar dat is niet goed genoeg voor Ben.
Ze wilden vast een keer iets snellers proberen, dat hebben ze nu gedaan en geconcludeerd dat dat niet zo goed was.
Volgende keer komt weer een goed optreden![]()
Voor degenen die nog twijfelen, luister nog een keertje zijn auditie.
Ja, wij zijn gek en hebben last van ons gehoor...quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Door stemmen van het publiek ja..
Idd.. Nogmaals: zijn auditie was ECHT geweldig! Alles wat daarna kwam voor mij niet..quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, wij zijn gek en hebben last van ons gehoor...
Zeker!quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Idd.. Nogmaals: zijn auditie was ECHT geweldig! Alles wat daarna kwam voor mij niet..
Maar ok, we mogen het oneens zijn op een discussieforum geloof ik
Nou, hij kwam tevoorschijn en het dak ging eraf...quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Trouwens, dat stemmen vertrouw ik ook niet echt. Opvallend vaak blijven de "kijkcijferkanonnen"er lang in..
En nee: ik bezit geen aluhoedje..
Dat ontken ik niet. Maar ik heb het idee dat hij teert op zijn echt geweldige auditie..quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:59 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nou, hij kwam tevoorschijn en het dak ging eraf...
Meer dan bij de andere vond ik, (of heb ik dat verkeerd gezien? )
Moet je ook meerekenen.
Hoeft toch ook niet, maar zeggen dat "hij gewoon slecht was. punt."quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet. Maar ik heb het idee dat hij teert op zijn echt geweldige auditie..
Begrijp me niet verkeerd: gezien zijn auditie zou ik ook heel graag een grote fan zijn.. Helaas lukt me dat niet..
Is heul niet blijven hangen bij mij...quote:Wat IK dan weer heel bijzonder vind is dat Lenny de hele zaal meekrijgt. Met een in NL oudbollig en totaal onhip genre als reggae..
Maar dat gaat waarschijnlijk ook niet om zangkunsten, maar om uitstraling. Wat overigens ook knap is met die baard en die dreadlocks. Meeste mensen vinden dat normaal niks![]()
Ach, ik heb een broer die er nog meer onder zit!quote:Maar ok, hetzelfde geldt voor vol getatoueerde mensen.. Die zijn "eng" en asociaal namelijk
Ff voor de helderheid: ik had het niet over MIJN persoonlijke mening he..quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:25 schreef Oblivion het volgende:
Ach, ik heb een broer die er nog meer onder zit!
Tattoo's are only skin-deep!
Eens. Goh, waarom is iedereen mij voor?quote:Op zaterdag 13 november 2010 07:37 schreef Redux het volgende:
Ik vond z'n opkomst erg stoer maar hij kwam met dit nummer voor mij niet uit de verf.
dit dus!quote:Op zaterdag 13 november 2010 07:37 schreef Redux het volgende:
Ik vond z'n opkomst erg stoer maar hij kwam met dit nummer voor mij niet uit de verf.
Nou idd. Ik dacht nu komt het..nu komt het...en toen kwam het einde....quote:Op zaterdag 13 november 2010 07:37 schreef Redux het volgende:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ff voor de helderheid: ik had het niet over MIJN persoonlijke mening he..
Ik vind mensen met tattoo's NIET per definitie eng en asociaal.. Maar ik denk en hoop dat je dat wel snapt gezien mijn wijze van formuleren![]()
Eensquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:57 schreef UltraR het volgende:
Ik vond hem wel goed gisteren. Maar de enorme favorietenrol is onterecht. Hij heeft een te vlakke stem, mist een randje in.
Doorgaans verschilt het publiek van FOK! van het stemmende publiekquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:49 schreef Riann het volgende:
Wat is iedereen hier negatief zeg... toch raar dat hij dan meteen door mocht. Ik vond hem wel goed. Hij heeft een lekkere stem om naar te luisteren.
Inderdaad. De gemiddelde FOK!ker die in dit subforum post denkt dat ie ook verstand heeft van bv zangtechniek en dat ie het beter weet dan de coaches die al jaren in het vak zitten.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Doorgaans verschilt het publiek van FOK! van het stemmende publiek.
Nou ja, ik denk inderdaad dat ik wel íets van zangtechniek afweet, en je hoeft ook geen expert te zijn om ergens een mening over te hebben. Het is geen examen, het is hersenloos vermaakquote:Op zondag 14 november 2010 02:21 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Inderdaad. De gemiddelde FOK!ker die in dit subforum post denkt dat ie ook verstand heeft van bv zangtechniek en dat ie het beter weet dan de coaches die al jaren in het vak zitten.
*kuch...quote:Op zondag 14 november 2010 02:21 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Inderdaad. De gemiddelde FOK!ker die in dit subforum post denkt dat ie ook verstand heeft van bv zangtechniek en dat ie het beter weet dan de coaches die al jaren in het vak zitten.
Ik heb gekeken en je hebt gelijk, zeer goed optreden!quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat IK dan weer heel bijzonder vind is dat Lenny de hele zaal meekrijgt. Met een in NL oudbollig en totaal onhip genre als reggae..
Maar dat gaat waarschijnlijk ook niet om zangkunsten, maar om uitstraling. Wat overigens ook knap is met die baard en die dreadlocks. Meeste mensen vinden dat normaal niks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |