o shit, hoeveel broers heeft hij dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:49 schreef Olga het volgende:
Die broer van Ben die je in popstars zag was ook Dean niet maar weer een andere broer
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:26 schreef MissJ het volgende:
O
M
G
![]()
![]()
![]()
Hij zong net 2 regels van een nummer van R. Kelly bij RTL Boulevard, echt bizar goed weer![]()
![]()
Mee eens. Ben gaat niet winnen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:32 schreef UltraR het volgende:
Ik heb het gevoel dat de hype zich de komende weken wel eens tegen hem kan gaan keren.
De verwachtingen zijn zo idioot hoog gespannen dat het haast alleen maar tegen kan gaan vallen.
Bovendien merk ik bij mezelf wat Ben Saunders moeheid, terwijl ik na zijn auditie ook laaiend enthousiast was. Ben benieuwd hoeveel meer mensen hier last van hebben en hoeveel stemmen hem dat gaat kosten.
Idd, hij piekt te vroeg. Aan de andere kant is Koning Ben echt zo iemand die schijt heeft aan al het theoretisch gelul en gewoon doorknalt tot ie de finale heeft gewonnen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:32 schreef UltraR het volgende:
Ik heb het gevoel dat de hype zich de komende weken wel eens tegen hem kan gaan keren.
De verwachtingen zijn zo idioot hoog gespannen dat het haast alleen maar tegen kan gaan vallen.
Bovendien merk ik bij mezelf wat Ben Saunders moeheid, terwijl ik na zijn auditie ook laaiend enthousiast was. Ben benieuwd hoeveel meer mensen hier last van hebben en hoeveel stemmen hem dat gaat kosten.
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:32 schreef UltraR het volgende:
quote:Ik vind beide dus echt geweldigOp vrijdag 22 oktober 2010 22:43 schreef ranja het volgende:
Waarom toch van die zeikliedjes... eerst Kings of Leon en nu Train... gaat de verkeerde kant op.
Ik ga geen fan worden
quote:Het wát-syndroom?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:43 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop niet dat hij last krijgt van het Bas&Harald-syndroom... waar het nu toch wel lichtelijk naar lijkt te gaan
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het wát-syndroom?
Ik vond hem weer goed vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |