In Nederland was een meisje door Henk Jan afgewezen, en die heeft auditie gedaan bij Simon Cowell, die was totaal wild van haarquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:42 schreef -SG- het volgende:
Ik vraag me dan altijd af wat de amerikanen/engels van zulke audities vinden. Meestal zitten wij Nederlanders dus hier op FOK! van, wauw wow, wat een stem, kijk dit filmpje van Brittain got tallent etc..
Wie danquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:28 schreef Kally het volgende:
[..]
In Nederland was een meisje door Henk Jan afgewezen, en die heeft auditie gedaan bij Simon Cowell, die was totaal wild van haar
Wel nee, die heeft gewoon de liveshows in Idols gehaald.quote:
Ja dat is dus het balen ervan, ik hoorde het op de radio dus kreeg niet alles mee, was bij Q en ze lieten haar auditie horen in UK, klonk als Tina Turner heel rauw, maar damn was goedquote:
Ja dus, dat had ik dus niet meegekregen, dat is nou weer jammerquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
zij?
[/quote[quote]Op vrijdag 24 september 2010 19:57 schreef UltraR het volgende:
[..]
Wel nee, die heeft gewoon de liveshows in Idols gehaald.
Idd, HJ vond haar wel goed dus alleen het publiek nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dus, dat had ik dus niet meegekregen, dat is nou weer jammer
Ik hoorde Gijs??? (zit die bij Q-music?) zeggen dat hij HJ haar niks vond en dat Simon dat wel vond.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:16 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Idd, HJ vond haar wel goed dus alleen het publiek niet!
Oke, jij wintquote:
Zou wel lachen zijn als ze beiden zouden winnenquote:Grote verrassing bij #popstars: de broer van Ben Saunders verscheen zojuist in de vervolgronde... Je weet niet wat je ziet en hoort!
Ja dat zou tof zijnquote:Op zondag 26 september 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
Welkom Sangerdi
Tweet van Maurice Wijnen
[..]
Zou wel lachen zijn als ze beiden zouden winnen
Dankjequote:Op zondag 26 september 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
Welkom Sangerdi
Tweet van Maurice Wijnen
[..]
Zou wel lachen zijn als ze beiden zouden winnen
Ze hebben toevallig dezelfde achternaam maar zijn geen familie, las ik.quote:Op maandag 27 september 2010 18:38 schreef gniffie het volgende:
Tweelingbroer van steven van gamekings![]()
erg droge ventquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:54 schreef iBenny het volgende:
Ben was vanochtend bij Evers staat op...
http://eversstaatop.radio(...)-bij-evers-staat-op/
Hij ziet er toch al niet uit.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:22 schreef TheVulture het volgende:
Dat Freefighten is nou niet iets wat heel verstandig is als je een zangcarriere nastreeft volgens mij
Toch blijft ie hotquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:34 schreef Toky het volgende:
jongens hij heeft zijn neus gebrokendalijk klinkt ie zo nasaal...vind het wel al irritant dat hij zo de lucht in geprezen is, of ie nu al gewonnen heeft, terwijl er zoveel andere goeden bijzitten, er komen nog drie auditiedagen
[ afbeelding ]
dat heb ik nou ookquote:Op donderdag 30 september 2010 07:18 schreef Dizer het volgende:
Vond hem ERG goed! Maar wel nu al cocky!
Ennuh... ik ben benieuwd of ie het gaat halen... iets zegt me dat ie helemaal niet zo goed is als ie nu lijkt.
Niks nasaal, hij had nergens last vanquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:34 schreef Toky het volgende:
jongens hij heeft zijn neus gebrokendalijk klinkt ie zo nasaal...vind het wel al irritant dat hij zo de lucht in geprezen is, of ie nu al gewonnen heeft, terwijl er zoveel andere goeden bijzitten, er komen nog drie auditiedagen
[ afbeelding ]
Zo iets heeft toch minder te maken met hoe hij eruit ziet, en meer met hoe zo iets invloed kan hebben op z'n stem? Je luchtwegen zijn een belangrijk instrument bij het zingen, als daar iets aan verandert dan kan het invloed hebben op je techniek of je klank. Waarom denk je dat Streisand nog geen nosejob heeft genomen?quote:
Waarschijnlijk omdat het zijn broer Dean is?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:02 schreef duivelin1 het volgende:
Waarom wordt ben saunders dean genoemd in popstars, of ben ik in de war?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:02 schreef duivelin1 het volgende:
Waarom wordt ben saunders dean genoemd in popstars, of ben ik in de war?
hmmm, in the voice vond ik dean wel een smakelijk brokje, maar in popstars nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
In The Voice of Holland heeft Ben auditie gedaan en in Popstars zijn broer Dean
het zijn twee verschillende broersquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:38 schreef duivelin1 het volgende:
[..]
hmmm, in the voice vond ik dean wel een smakelijk brokje, maar in popstars niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |