quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Ik was ff bezig ja.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zie de toch niet sluitpost van het vorige deel, al 10 minuten geleden
Ik span niemand voor mijn karretje. Dat deed Duvel helemaal vrijwilligquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zie de toch niet sluitpost van het vorige deel, al 10 minuten geleden
"als jij vrijwillig een topic maakt, doe ik *insert iets met je boobjens* "quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik span niemand voor mijn karretje. Dat deed Duvel helemaal vrijwillig.
Komen daar dan ook foto's van?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"als jij vrijwillig een topic maakt, doe ik *insert iets met je boobjens* "
Dat zou jij doen ja. Slettebak.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil wel aan jouw tieten zitten als dat Duvel beweegt om een topic te maken ja, dan offer ik me wel opquote:
Zeg.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb jij de laatste quote van de OP wel goed gelezen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil wel aan jouw tieten zitten als dat Duvel beweegt om een topic te maken ja, dan offer ik me wel op
Uhu. Als het voor een nieuw topic is, is het niet zomaarquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Heb jij de laatste quote van de OP wel goed gelezen?
Nou. Niemand hier komt aan mijn boobjens. Zo.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Uhu. Als het voor een nieuw topic is, is het niet zomaar
Zelfs BaraCuda niet?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou. Niemand hier komt aan mijn boobjens. Zo.
Waarom Bara niet?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Zelfs Bara niet nee. Waarom Bara eigenlijk?
De trailers achter die dingen worden door Broshuis geleverd, onze hoofdsponsor. Ja dusquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:05 schreef Alfisti het volgende:
@Lexxxx: Staat er ergens info over de Oshkosh HET op Buzzybee?
je hebt aldaar een PM met relevante links. Mocht je er zelf een willen zien, Broshuis uit Kampen gebruikt er een om de trailers voor het Britse leger naar de boot te brengenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:05 schreef Alfisti het volgende:
@Lexxxx: Staat er ergens info over de Oshkosh HET op Buzzybee?
Dat laatste hoeft niet meteen :p Wel reuze bedankt vast voor het opzoeken en de PMquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt aldaar een PM met relevante links. Mocht je er zelf een willen zien, Broshuis uit Kampen gebruikt er een om de trailers voor het Britse leger naar de boot te brengenKan je evt. in contact brengen met de goede mensen bij Broshuis
ik heb morgen nog iemand die een bijrijder of chauffeur zoekt, kom je puzzelen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:00 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dat laatste hoeft niet meteen :p Wel reuze bedankt vast voor het opzoeken en de PM![]()
Als je een mooie vrouw was had ik je gezoend
Ik had je een aantal relevante links kunnen geven, maar dan krijg ik een banquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:07 schreef Duvel het volgende:
Ik kende dat hele merk uit de OP niet eens... Weet iemand er meer van?
Ik heb een begrafenis morgenquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb morgen nog iemand die een bijrijder of chauffeur zoekt, kom je puzzelen?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:31 schreef Alfisti het volgende:
Moguh SD
Geinig apparaat die Oshkosh Lexxxx
yeah, mooi speelgoed, ook leuk om eens zon ding in het echtte zien hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:31 schreef Alfisti het volgende:
Moguh SD
Geinig apparaat die Oshkosh Lexxxx
kun je zelf niet als bijrijder mee dan ?? scheelt weer een auto regelen toch ??quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb morgen nog iemand die een bijrijder of chauffeur zoekt, kom je puzzelen?
^^ Foto's zijn matig idd, terwijl er zat goede fotografen in FOT zitten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:06 schreef ook_gek het volgende:
Hey een nieuwe!
Kut topic!
En die foto's van top gear, zijn die gemaakt door een [OUD] user die zijn/haar camera aan een peuter gemaakt heeft?
Nu kan ik er zelf weinig van, maar jezus wat zijn ze slecht zeg!
Ik heb voor mezelf al een paar weken terug een bijrijdster geregeld hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kun je zelf niet als bijrijder mee dan ?? scheelt weer een auto regelen toch ??
Noem jij boobjens zoquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
^^ Foto's zijn matig idd, terwijl er zat goede fotografen in FOT zitten.
En waarom gaat het nou weer over Anne's
Ik had het over de smileyquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zijn vriendin heeft een linker-Anne en een rechter-Anne, en draagt daarom een Annehouder
'tis beter danquote:
Ow, die ga ik even onthouden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
'tis beter dan![]()
![]()
Bovendien krijg ik ongeacht hoe ik ze omschrijf toch 色狼 te horen
huh wut ?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
'tis beter dan![]()
![]()
Bovendien krijg ik ongeacht hoe ik ze omschrijf toch 色狼 te horen
Vierkantjes met cijfertjes er in, wiskundeknobbels blijkbaar.quote:
meer op de trololololo-man met een kuif!quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:43 schreef Anne het volgende:
Die eerste lijkt trouwens echt op 2 boobies.
Die hype heb ik gemist.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
meer op de trololololo-man met een kuif!
uhh, ik zie chinese tekens en géén vierkantjesquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Vierkantjes met cijfertjes er in, wiskundeknobbels blijkbaar.
Ik kwam achter de hype aan. Maar Russische muziekquote:
OK, ik zie vierkantjes, maar heb dan ook geen taalpakketten geïnstalleerd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
uhh, ik zie chinese tekens en géén vierkantjes
Misschien komt het door de mobiele layout; ik loop in het bos
Ja, je hebt geluk dat SD er in had gepost, want anders had ik er een slotje op geduwd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kwam achter de hype aan. Maar Russische muziekDerhalve staat het filmpje nu geheel ontopic in een PTA topic
Dan was ik in feedback gaan janken want het is een uiterst serieus bedoeld topicquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, je hebt geluk dat SD er in had gepost, want anders had ik er een slotje op geduwd.
ik natuurlijk wel op m'n foonquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
OK, ik zie vierkantjes, maar heb dan ook geen taalpakketten geïnstalleerd.
Het grappige is ook dat er een vrij actieve user op fok is die dat als nickname gebruiktquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Wheheh![]()
Paal zijn vriendin is Made in China! Like duh
dat het aan mijn foon lagquote:
yeah rightquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan was ik in feedback gaan janken want het is een uiterst serieus bedoeld topic
Huh, wie wat waar?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het grappige is ook dat er een vrij actieve user op fok is die dat als nickname gebruikt
iets met babyvet enzo
ik wil een mooi CDtje branden voor in de Niva heurquote:
Mijn ringtone!quote:
Zoenen ??quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:55 schreef Anne het volgende:
Je bent trouwens aan het CC-en naar mijn privé e-mail, flapdrol.
Ah, hij!quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
SeLang
Die had vroeger 'babyvet roeleert' als ondertitel
Dat zeg ik toch? Paal zijn vriendin is Made in China...quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:04 schreef Anne het volgende:
Nou. Paladijn. Leg eens even uit waar jullie het over hebben. Want alleen Alex en jij lijken het te snappen.
Wat heeft dat met babyvet te maken enzoquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, hij!
[..]
Dat zeg ik toch? Paal zijn vriendin is Made in China...
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=112&t=6896quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:07 schreef Duvel het volgende:
Ik kende dat hele merk uit de OP niet eens... Weet iemand er meer van?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=112&t=6896
色狼 = Satyr/viespeukquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:04 schreef Anne het volgende:
Nou. Paladijn. Leg eens even uit waar jullie het over hebben. Want alleen Alex en jij lijken het te snappen.
Als ik met d'r boobjens speel komt die opmerking er wel eens voorbijquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou snap ik er helemaal geen fuck meer van.
Ja, ik moet behoorlijk wat gassen om hem na de start aan de praat te houden (en dan nog lang niet altijd met succes)quote:
Ow. Ze vindt dat niet leuk?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als ik met d'r boobjens speel komt die opmerking er wel eens voorbij
Meteen door naar t echte werkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Meteen door naar t echte werkOw oke. Ik wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't is meer dat ze dan iets anders aan het doen is, zoals het typen van d'r thesisquote:
Dan zou ik je waarschijnlijk ook irritant vindenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
't is meer dat ze dan iets anders aan het doen is, zoals het typen van d'r thesis
Je mag blij zjin dat je Saab start, de onze doet momenteel even helemaal nietsquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:11 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ja, ik moet behoorlijk wat gassen om hem na de start aan de praat te houden (en dan nog lang niet altijd met succes)Toen-ie nog op de weg mocht rijden was het de helft van de tijd nog 1 of 2 keer uitvallen en daarna geen problemen. Maar het gat van de druklagerarm (als ik het wel heb) is uitgelubberd dus het vereist ook nog een dot gas om soepel weg te rijden anders trilt de hele auto uit elkaar
Oh en nu mag Paal ineens wel aan je Anne's zittenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan zou ik je waarschijnlijk ook irritant vinden.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Thank gawdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
vrouwen...quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan zou ik je waarschijnlijk ook irritant vinden.
Dat zei ik nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh en nu mag Paal ineens wel aan je Anne's zitten
Normaal start hij ook niet zo soepel hoor, ik had hem al een paar keer gestart dus nu wilde hij wel evenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je mag blij zjin dat je Saab start, de onze doet momenteel even helemaal niets
Misschien bel ik morgen de ANWB maar eens...
Hoezo niet tof??quote:
Yeah right.quote:
klopt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Yeah right.
Als mannen iets 'belangrijks' op TV/pc aan het kijken zijn, mag je ze ook niet storen is mijn ervaring.
Achter log-in?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=112&t=6896
Meestal is dat 'belangrijks' wel gewoon andere vrouwenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Yeah right.
Als mannen iets 'belangrijks' op TV aan het kijken zijn, mag je ze ook niet storen is mijn ervaring.
Ik dacht dat jullie áltijd zin hadden en dat genoeg niet bestond enzo.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
klopt.
Dat leren vrouwen ook nooit!
Oh...zonde!quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:20 schreef Dingest het volgende:
[..]
Als ik je de waslijst met problemen geef wordt je er niet bepaald vrolijker van
Jij kijkt liever naar een vrouw op TV dan dat je het daadwerkelijk doet? Ben je nog maagd ofzo? Of heb je zo'n lelijke vriendin?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:20 schreef Dingest het volgende:
[..]
Meestal is dat 'belangrijks' wel gewoon andere vrouwen
Wel storen, maar niet erdoorheen gaan lopen kwakenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Yeah right.
Als mannen iets 'belangrijks' op TV aan het kijken zijn, mag je ze ook niet storen is mijn ervaring.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:20 schreef Dingest het volgende:
[..]
Meestal is dat 'belangrijks' wel gewoon andere vrouwenauto's
Nou, dat doe ik dus welquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wel storen, maar niet erdoor heen gaan lopen kwaken
ja/ja/neequote:Op vrijdag 17 september 2010 18:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij kijkt liever naar een vrouw op TV dan dat je het daadwerkelijk doet? Ben je nog maagd ofzo? Of heb je zo'n lelijke vriendin?
Dan moet je nog veel lerenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, dat doe ik dus wel.
Edit: Soms dan.
Ik ben blij dat je tweede vraag ook een ja is. Anders was die eerste ja een beetje:quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:26 schreef Dingest het volgende:
[..]
ja/ja/nee![]()
Of beter; ik kijk ook wel in het echt naar vrouwvolk, maar dat wordt minder gewaardeerd volgens mijAl is er wel een studie op een Amerikaanse universiteit geweest waaruit bleek dat mooie vrouwen onzekerder zijn dan 'gewone' vrouwen omdat ze zo nerveus worden van het constant aangegaapt worden.
Best wel, maar als het ding 750 euro kost, van een oud vrouwtje is dat er al 32 jaar in reed en de laatste 15 jaar of zo bijna geen onderhoud aan had laten doen behalve de APK dan weet je dat op lange termijn niet veel soeps zal zijnquote:
Vrouwen kunnen multitasken, mannen nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja doei. Je kunt toch wel TV kijken/internetten en af en toe ja knikken tegelijk?
Ja, maar jij trekt meteen je eigen conclusiesquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je tweede vraag ook een ja is. Anders was die eerste ja een beetje:
Neen, want : manquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja doei. Je kunt toch wel TV kijken/internetten en af en toe ja knikken tegelijk?
Maar dat zei ik daarom dus ook nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neen, want : man![]()
TV kijken: ok, ja knikkken: ok, maar dan ook nog (begrijpend) luisteren :
kán allemaal wel, maar dan moet je niet zeiken als ik later geen flauw idee meer heb waar je het ook alweer over had
psjiesjhquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen multitasken, mannen niet
Bovendien, als je knikt en haar niet aankijkt krijg je alsnog commentaar gok ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Tuurlijk wel. Maar als er dan een ekte ekte mevrouw voor je neus staat te heupwiegen die zin heeft, ga je toch niet lopen zeiken dat ze aan de kant moet wel?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:30 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ja, maar jij trekt meteen je eigen conclusiesAnders zou ik geen enkele film of serie meer mogen kijken waar een vrouw in voorkomt
Mishandeling.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:28 schreef Dingest het volgende:
[..]
Best wel, maar als het ding 750 euro kost, van een oud vrouwtje is dat er al 32 jaar in reed en de laatste 15 jaar of zo bijna geen onderhoud aan had laten doen behalve de APK dan weet je dat op lange termijn niet veel soeps zal zijn
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
psjiesjh
Eerst mijn antwoord afwachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je moet gewoon helemaal niks zeggen als de baas bezig isquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:31 schreef Anne het volgende:
Nee hoor Paladijn, ik kwaak gewoon door.
[..]
Maar dat zei ik daarom dus ook niet.
Ligt er aan waar ze voor staat.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar als er dan een ekte ekte mevrouw voor je neus staat te heupwiegen die zin heeft, ga je toch niet lopen zeiken dat ze aan de kant moet wel?
quote:
Ja, baasquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je moet gewoon helemaal niks zeggen als de baas bezig is
Wees niet bang; ik laat je rustig je gang gaan als je afwast/strijkt/stofzuigtquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, baas.
Mocht ik toch heul niet zeggen?
Dan moeten jullie ook niet zeiken als wij niet willen/geen tijd hebben/bezig zijn met andere zaken.
Laten we wel realistisch blijven hèquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar als er dan een ekte ekte mevrouw voor je neus staat te heupwiegen die zin heeft, ga je toch niet lopen zeiken dat ze aan de kant moet wel?
Strijkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wees niet bang; ik laat je rustig je gang gaan als je afwast/strijkt/stofzuigt
Hoezo is dat niet realistisch dan? Ben je een engerd?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:35 schreef Dingest het volgende:
[..]
Laten we wel realistisch blijven hè
Gebrek aan care door een bejaarde eigenaresse denk ikquote:
quote:
PM d'r !quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:40 schreef Anne het volgende:
Waar is Muuk wanneer je d'r nodig hebt!
Ervaring met verkeerde vrouwen gok ikquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoezo is dat niet realistisch dan?
haar CV nalezen op foutenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:40 schreef Anne het volgende:
Waar is Muuk wanneer je d'r nodig hebt!
ze heeft zich op facebook wel keurig voor de ringmeet afgemeldquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat heeft toch geen zin als ze niet op FOK! komt, slimpie.
Ja, of helemaal geen ervaring.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ervaring met verkeerde vrouwen gok ik
24quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Vrouwen zijn moeilijk....
Dingest, hoe oud ben je?
Ik denk het niet, alleen sociaal incapabel. Ik heb niet zoveel op met andere mensen die ik niet ken, dus ik bemoei me daar ook niet zoveel mee. Als één of ander vaag wicht suggestief voor m'n neus staat te dansen heb ik daar over het algemeen serieus meer last van dan interesse inquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoezo is dat niet realistisch dan? Ben je een engerd?
Vorm van autisme had je toch?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:43 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik denk het niet, alleen sociaal incapabel. Ik heb niet zoveel op met andere mensen die ik niet ken, dus ik bemoei me daar ook niet zoveel mee. Als één of ander vaag wicht suggestief voor m'n neus staat te dansen heb ik daar over het algemeen serieus meer last van dan interesse in
Oh nouja, blijkbaar heeft de rest hier daar ook last vanquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:43 schreef Dingest het volgende:
[..]
24
[..]
Ik denk het niet, alleen sociaal incapabel. Ik heb niet zoveel op met andere mensen die ik niet ken, dus ik bemoei me daar ook niet zoveel mee. Als één of ander vaag wicht suggestief voor m'n neus staat te dansen heb ik daar over het algemeen serieus meer last van dan interesse in
Hoe oud is/was hij dan eigenlijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kruimels in bed discussies met maagden
wie? M5 destijds? ook 24 geloof ik?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoe oud is/was hij dan eigenlijk?
PDD-NOS, ja.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vorm van autisme had je toch?Of ben je gewoon net als ik een egoistische klootzak?
vroeger was ik een lieve jongenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:47 schreef Dingest het volgende:
[..]
PDD-NOS, ja.
Dat egoïstische klootzak-gebeuren lijkt redelijk succesvol als ik alle verhalen over/van jou zo lees
Misschien is de rest hier ook stiekem wel autistisch danquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Oh nouja, blijkbaar heeft de rest hier daar ook last van!
Er zit sowieso een steekje los bij iedereen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:49 schreef Dingest het volgende:
[..]
Misschien is de rest hier ook stiekem wel autistisch dan
weet ikquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Jaja, net zoals dat jij roddelt, wordt er wel meer geroddeld.
Mwah, Ze stelde het wel rap bij van 'er doorheen kwaken' tot 'suggestief dansen'quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:43 schreef Dingest het volgende:
[..]
24
[..]
Dat is waar. Maar een klootzak is dan weer het andere uiterste.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een watjeis ook niet alles, dachtd at je daar nu wel achter was
In meer of mindere mate: ja.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:49 schreef Dingest het volgende:
[..]
Misschien is de rest hier ook stiekem wel autistisch dan
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
dat domem duitse liedje wat anne telkesn post is gewoon leuk![]()
kutzooi
10?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwah, Ze stelde het wel rap bij van 'er doorheen kwaken' tot 'suggestief dansen'![]()
In het eerste geval krijgt de desbetreffende vrouw de TV gids naar d'r kop ( AB heb ik nog nodig), in het 2e geval zóu ik de rest van het programma kunnen opnemen op de HD recorder en of de boel even op 'pauze' zetten voor een minuutje of eehhhh.. 10 ??
en een klootzak die stiekem ook nest lief kan zijn, maar je, als je daar zin in hebt, ook een flink pak slaag kan geven?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar een klootzak is dan weer het andere uiterste.
mja, ik heb laatst idd ook eenintenrt-zelftest gedaan die me in een autistisch daglicht steldequote:
hij is besmettelijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:54 schreef Anne het volgende:
[..]
! Ik heb 'm vandaag ook alweer 10x gehoord ofzo.
Nee.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en een klootzak die stiekem ook nest lief kan zijn, maar je, als je daar zin in hebt, ook een flink pak slaag kan geven?
Volgens mij is dat nog lang. Zo'n onderzoek had recent aangetoond dat dikke mannen het langer volhouden (gemiddeld 7 minuten) dan mannen met een gewoon postuur (gemiddeld 2 minuten)quote:
Dude. Hoeveel onderzoeken ken jij uit je hoofd?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:00 schreef Dingest het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog lang. Zo'n onderzoek had recent aangetoond dat dikke mannen het langer volhouden (gemiddeld 7 minuten) dan mannen met een gewoon postuur (gemiddeld 2 minuten)![]()
Dus de heren moeten gewoon meer vreten en zuipen
Zoiets dan?quote:
Dat is laatst nog onderzocht door het Leo Kanner-instituut, toevallig.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Dude. Hoeveel onderzoeken ken jij uit je hoofd?
Ik weet veel triviale dingen waar je niets aan hebt, maar ik moet compenseren en tijd vullen want ik heb geen seksquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Dude. Hoeveel onderzoeken ken jij uit je hoofd?
Nou, ik heb zo'n vermoeden dat als ik later oud ben er nog steeds geen behoefte aan hebquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar benje eigenlijk ook nog wel erg jong voor
Wat, hoeveel onderzoeken ik uit mijn hoofd weet?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is laatst nog onderzocht door het Leo Kanner-instituut, toevallig.
Dat dacht ik ook toen ik 22 wasquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, ik heb zo'n vermoeden dat als ik later oud ben er nog steeds geen behoefte aan heb.
Ies grapje. Ies niet grappig, maar wel grapje!quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:03 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wat, hoeveel onderzoeken ik uit mijn hoofd weet?
Nou, dat is toch niet veel tijd wat je moet vullen? 2-7 minuten maar.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:02 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik weet veel triviale dingen waar je niets aan hebt, maar ik moet compenseren en tijd vullen want ik heb geen seks
voorspelquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, dat is toch niet veel tijd wat je moet vullen? 2-7 minuten maar.
Je hebt ook nog voorspel en kroelen enzo hè?
Ja. Maar jij bent degene die mept.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik 22 was
Ik was vooral verbaasd, want ik had afgesproken dat die resultaten nog niet gepubliceerd zouden wordenquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ies grapje. Ies niet grappig, maar wel grapje!
Ik was zondag ng bijhet Leo Kanner instituutquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:05 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik was vooral verbaasd, want ik had afgesproken dat die resultaten nog niet gepubliceerd zouden worden
das waarquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja. Maar jij bent degene die mept.
Edit: Niet dat ik daar de fun van kan inzien btw.
Volgens dat onderzoek tegenwoordig dan 2 minutenquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, dat is toch niet veel tijd wat je moet vullen? 2-7 minuten maar.
Je hebt ook nog voorspel en kroelen enzo hè?
absoluut. de laatste tijd geniet ik overigens vooral van vanille, ook ff geen zin in slaanderijquote:
te lang neuken is ook niet goed hoor!quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:08 schreef Dingest het volgende:
[..]
Volgens dat onderzoek tegenwoordig dan 2 minutenGenoeg tijd om een artikeltje door te lezen natuurlijk.
Ik dacht dat voorspel/kroelen er niet in meegerekend werd.
Aan de andere kant, wie weet wat voor potentie ik in huis heb
Ik denk ook niet dat het meegeteld wordt. Anders is het wel erg kort.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:08 schreef Dingest het volgende:
[..]
Volgens dat onderzoek tegenwoordig dan 2 minutenGenoeg tijd om een artikeltje door te lezen natuurlijk.
Ik dacht dat voorspel/kroelen er niet in meegerekend werd.
Aan de andere kant, wie weet wat voor potentie ik in huis heb
Vanille? Wat?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
absoluut. de laatste tijd geniet ik overigens vooral van vanille, ook ff geen zin in slaanderij
Okè okè ... 9 dan ??quote:
Pfff.. dat hou ik toch nooit meer vol op mijn leeftijd johquote:
Leuk dingetje! Ben wel benieuwd van die lijst met dingen die dr aan moeten gebeurenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:28 schreef Dingest het volgende:
[..]
Best wel, maar als het ding 750 euro kost, van een oud vrouwtje is dat er al 32 jaar in reed en de laatste 15 jaar of zo bijna geen onderhoud aan had laten doen behalve de APK dan weet je dat op lange termijn niet veel soeps zal zijn
Ik wel, en ik ben kampioen nutteloze feiten. Het werd laatst zelfs door een trouwambtenaar aangehaald waar ik getuige was...quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:02 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik weet veel triviale dingen waar je niets aan hebt, maar ik moet compenseren en tijd vullen want ik heb geen seks
Nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pfff.. dat hou ik toch nooit meer vol op mijn leeftijd joh
Ik denk echt dat op FOK! meer autisten zitten dan in een gemiddelde populatie. Ik vertoon zelf ook wel trekjes, maar ja, ik moet er maar mee leven. Voor m'n omgeving is het vervelender denk ik.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, ik heb laatst idd ook eenintenrt-zelftest gedaan die me in een autistisch daglicht stelde
Volgens mij niet, maar ik heb ook veel te weinig sex de laatste tijd, dus ja... áls het dan gebeurtquote:
Die kans is redelijk aanwezigquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:38 schreef 2cv het volgende:
En als ik zometeen terug kom zit dit topic vol ?
Ik zal maar niet zeggen wat ik denkquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar ik heb ook veel te weinig sex de laatste tijd, dus ja... áls het dan gebeurt
Te weinig... zijn er ooit mannen die beweren dat ze te veel seks hebben?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar ik heb ook veel te weinig sex de laatste tijd, dus ja... áls het dan gebeurt
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Te weinig... zijn er ooit mannen die beweren dat ze te veel seks hebben?
Mja, ik heb hem met een vriend in Maastricht gehaald dus we moesten via het Saabforum en een bevriende automonteur op afstand schatten wat het probleem zou kunnen zijn. Dus het was sowieso een gok.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:37 schreef L0we het volgende:
[..]
Leuk dingetje! Ben wel benieuwd van die lijst met dingen die dr aan moeten gebeuren.
750 vind ik nog best wel wat, voor een auto met zoveel mankementen, maar dat komt wellicht ook doordat ik een iets ander referentiekader heb
Het klinkt beter/mooier/fijner dan welke Citroën dan ook die ik ooit heb mogen horen.quote:
Ik ben terug ...quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die kans is redelijk aanwezig
Zo, das aardig wat!quote:
onzedelijke voorstellen inclusief foto's en suggestief video materiaal in mijn PM box als het even kanquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik denk.
Dan heb je mazzel, hoef je weinig bij te lezenquote:
Heb je achteruit gereden ??quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:20 schreef PeuRac het volgende:
vandaag vor t eerst in maanden in 45min naar R'dam gereden en in 45min weer terug
Was lekker rustig vandaag ja! Alleen jammer van de halve zool die zn auto met caravan in de vangrail parkeerde @ veenendaalquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:20 schreef PeuRac het volgende:
vandaag vor t eerst in maanden in 45min naar R'dam gereden en in 45min weer terug
Nou.. ik héb wel eens een chickie gehad waar de gemiddelde vent na een maandje toch écht wel de deur uit zou rennen kruipenquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Te weinig... zijn er ooit mannen die beweren dat ze te veel seks hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:
Tsja, ik woon er iets verder vandaan dan jijquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb je achteruit gereden ??
Mwah, da's nét aan acceptabelquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, ik woon er iets verder vandaan dan jijmoest van Utc centrum naar de Veerhaven in R'dam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hiervandaan is het absolute record 35 minuten heen en weer naar Rotterdam West, maar dat was vóórdat de trajectcontrole er was
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Hebben we een nieuw liefdeskoppel in PTA ??quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwah, da's nét aan acceptabel
Heb geen gasfornuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hiervandaan is het absolute record 35 minuten heen en weer naar Rotterdam West, maar dat was vóórdat de trajectcontrole er wasik verbrand Benzin! E98 FTW!
![]()
Maar reed in een VW TouranTDI
zonder iets rood
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Dat weet jij beter als ik.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hebben we een nieuw liefdeskoppel in PTA ??!
1976, maar hydraulische koppeling heeft hij volgens mij altijd al gehad (1960 waren de eerste 96s; de 92 en 93 waren er grotendeels gelijk aan dus het zou mij niet verbazen als die het dan ook al hadden). Stoelverwaming weet ik zo niet uit mijn hoofd, ik dacht dat het vanaf 1972 standaard was.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:19 schreef L0we het volgende:
[..]
Zo, das aardig wat!
De CO2 te hoog door een lekke uitlaat? Denk dat dat meer te maken heeft met de verbranding toch? De CO2 wordt er in de uitlaat ook niet echt meer uitgehaald ofzo.
Hoe oud is hij? Zn tijd aardig vooruit met een hydraulische koppeling en stoelverwarming
ja, klopt, met mn eerste vriendin, dat was gewoon echt niet normaal meer...quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:57 schreef Anne het volgende:
[..].
Alex, was jij daar ook niet eentje van?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nou.. ik héb wel eens een chickie gehad waar de gemiddelde vent na een maandje toch écht wel de deur uit zou rennen kruipen
ik heb het met haar 4,5 jaar volgehoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb je geen linkje waar hij op dumpert staat?quote:
je haalt haar op morgen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:44 schreef 2cv het volgende:
Wordt er veel gecontroleerd op de A7 tussen Joure en Groningen ? Ben er al een poosje niet meer langs geweest (ritjes met restanten van aanhangers aan de trekhaak uitgezonderd).
Nee helaasquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb je geen linkje waar hij op dumpert staat?
Volgens mij zag ik op de flitserinfo dat daar vanmiddag een flitser stond. Ben dr zelf eigenlijk nooit geweest, dus zou het niet wetenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:44 schreef 2cv het volgende:
Wordt er veel gecontroleerd op de A7 tussen Joure en Groningen ? Ben er al een poosje niet meer langs geweest (ritjes met restanten van aanhangers aan de trekhaak uitgezonderd).
Ik werd op een gemiddelde nacht minstens 2 keer wakker ge..eeehh..maaktquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb het met haar 4,5 jaar volgehouden
Isdazzo ???quote:
Mja, ik had een groot deel van die tijd geen werk, had een fiets, een slechte opleiding, en woonde ECHT in een uithoek, dan is de kans op werk gewoon miniem... En we hadden thuis geen internet en geen TV.. maar we hebben ons geen seconde verveeld die jarenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik werd op een gemiddelde nacht minstens 2 keer wakker ge..eeehh..maakt![]()
Da's op zich best welnatuurlijk, maar na een weekje of wat begint dat wel op te breken als je gewoon hard moet werken overdag.
Owja, en dan had ik het niet over de wakkere uren he, die tellen we FF niet mee
Jawel, daar word jij lekker schieuwnierig vanquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou vertel? incrowd gehint heeft niemand wat aan.
quote:
Dat is echt de grootste debielquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:03 schreef Alfisti het volgende:
Schaamteloze knip en plak actie
[ afbeelding ]
Kijk eens op de kaart: het startpunt ligt halverwege. Nouja ... op 1/3 dan. Daarbij rijd ik toch al. En ze vroeg het aan me.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je haalt haar op morgen?terwijl het startpunt van de puzzelrit op 10 km van je huis is?
![]()
jij bent nu echt een voorbeeld van een man die TE lief is![]()
en valt mee geloof ik:)
Alfa dash met jokertje; ideale combiquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:03 schreef Alfisti het volgende:
Schaamteloze knip en plak actie
[ afbeelding ]
Over een paar uurtjes lig ik horizontaalquote:
Bij mij begint het 'gezeik' altijd als ik net wil gaanquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Over een paar uurtjes lig ik horizontaal![]()
Was weer een enorme vermoeiende kutdaghet gezeik begon om 7:30 al
Ben jij een projectlijer die veel te laat door geeft wat voor zooi hij nodig heeft?quote:
Dat klinkt ook bekendquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Bij mij begint het 'gezeik' altijd als ik net wil gaan.
Die had bij mij mooi aan het gas gekund; ohne Kaffee, keine Arbeitquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben jij een projectlijer die veel te laat door geeft wat voor zooi hij nodig heeft?
Ik moest meteen aan de bak zonder dat ik koffie had gehad, daar maak je echt geen vrienden mee
Mijn bijrijdster komt uit lelystad, dus het startpunt is ECHT op de helft. Over een half uur haal ik haar van station Leeuwarden, de bus rijdt niet voor de sierquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kijk eens op de kaart: het startpunt ligt halverwege. Nouja ... op 1/3 dan. Daarbij rijd ik toch al. En ze vroeg het aan me.
Ik ben helaas nog net zo'n goedzak dat ik de boel niet wil laten klappen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die had bij mij mooi aan het gas gekund; ohne Kaffee, keine Arbeit
Ik negeerde mn baas altijd tot het moment dat ik de koffie chocomel op hadquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die had bij mij mooi aan het gas gekund; ohne Kaffee, keine Arbeit
Nopequote:Op vrijdag 17 september 2010 21:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben jij een projectlijer die veel te laat door geeft wat voor zooi hij nodig heeft?
quote:Ik moest meteen aan de bak zonder dat ik koffie had gehad, daar maak je echt geen vrienden mee
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die had bij mij mooi aan het gas de LPG gekund; ohne Kaffee, keine Arbeit
Whehe, die tijd heb ik wel gehad; hard voor de zaak; want de zaak is ook hard voor jouquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ben helaas nog net zo'n goedzak dat ik de boel niet wil laten klappen.
Maar dat punt heb ik ongeveer wel bereikt nu.
Dat ik door problemen/fouten van andere in de shit kom moet natuurlijk niet kunnen.
Whehe, ik had pas bij dat projekt op de MV ook zo'n discussie 12 uur werken, 2 keer pauze, en dan nog EISEN dat je om kwart voor 7 daar bént ook... is not gonna happen, en na zulke opmerkingen al helemaal niet niet meerquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik negeerde mn baas altijd tot het moment dat ik de koffie chocomel op hadik zorgde er wel voor dat ik die op had als de werkdag officiel begon btw
geen koffie en me nog niet betalen, maar wel van me verwachten dat ik werk. dat doet ie zelf maar lekker, ik niet.
Die mensen zijn vrij algemeen geloof ik.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk een SMS sturen of ik haar vanavond al op zal halen ...quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn bijrijdster komt uit lelystad, dus het startpunt is ECHT op de helft. Over een half uur haal ik haar van station Leeuwarden, de bus rijdt niet voor de sier
Wat de hell ga jij uitspoken?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:23 schreef Sounddragon het volgende:
Zeauw, de muziek voor de rit vannacht ligt klaar (oldskool P.E., Eminem, en een ouwetje van de Prodigy) TT is ingesteld, Benz is loaded, ontbijt en lunch ga ik nu inelkaar knoeien, kleding; check, laarzen : check, hotel gegevens : check, foon opgeladen : ehhhhmm... nu loading, LT is vol en ready to go ..
Nu nog FF naar de kapper, paar uurtjes maffen en om 03.30 gaan we lekker filevrij diagonaal door NL knallen
Of je de tering werken om iets af te krijgen, en dat het dan ergens twee maanden blijft liggen zonder dat er iets mee gebeurt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:24 schreef BaraCuda het volgende:
Wat nog veel erger is:
Overwerken om spullen te regelen die ze die avond op komen halen als je zelf al naar huis bent.
Kom je smorgens op je werk staat al die zooi er nog![]()
Ga je het navragen. "ja het gaat maandag pas weg"Ik ben niet snel kwaad, maar het was toch raak om 7:30
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Of je de tering werken om iets af te krijgen, en dat het dan ergens twee maanden blijft liggen zonder dat er iets mee gebeurt.
ja, gezellig, bij je ouders op de bank! en zij daarna op de logeerkamerquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk een SMS sturen of ik haar vanavond al op zal halen ...
... Nah.
Valt weer mee hè. Oh ja, en het commentaar dat na twee maanden komt, moet wel binnen een week verwerkt zijn, we moeten wel een beetje opschieten met het project.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ben blij te horen dat het niet alleen bij ons zo'n fking drama is
succes bij de ThaFreakjes in Anneland!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:23 schreef Sounddragon het volgende:
Zeauw, de muziek voor de rit vannacht ligt klaar (oldskool P.E., Eminem, en een ouwetje van de Prodigy) TT is ingesteld, Benz is loaded, ontbijt en lunch ga ik nu inelkaar knoeien, kleding; check, laarzen : check, hotel gegevens : check, foon opgeladen : ehhhhmm... nu loading, LT is vol en ready to go ..
Nu nog FF naar de kapper, paar uurtjes maffen en om 03.30 gaan we lekker filevrij diagonaal door NL knallen
De laatste keer dat ze bij mij sliep was dat niet in de logeerkamer. En daar sliep ik ook nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, gezellig, bij je ouders op de bank! en zij daarna op de logeerkamer
Achterbank voor de BX?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
De laatste keer dat ze bij mij sliep was dat niet in de logeerkamer. En daar sliep ik ook niet
In de schuur, bij de hond.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
De laatste keer dat ze bij mij sliep was dat niet in de logeerkamer. En daar sliep ik ook niet
Overal is het wel watquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ben blij te horen dat het niet alleen bij ons zo'n fking drama is
Weekendje Arbeiten in Deutschlandquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
succes bij de ThaFreakjes in Anneland!
Thanks !! komt wel goedquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
succes bij de ThaFreakjes in Anneland!
lekker boeiend, ze doet nog steeds geen sex voor het huwelijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
quote:
Denk aan mij.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hebben jullie geen last van mental images ofzo?!
Nee.quote:
Geen hond.quote:
Moet dat danquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lekker boeiend, ze doet nog steeds geen sex voor het huwelijk![]()
Tot morgen en neukze !quote:2cv, tot morgen, rest tot zondagavond of zo
Now thát worksquote:
Dat wil jij niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |