Pfff.. dat hou ik toch nooit meer vol op mijn leeftijd johquote:
Leuk dingetje! Ben wel benieuwd van die lijst met dingen die dr aan moeten gebeurenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:28 schreef Dingest het volgende:
[..]
Best wel, maar als het ding 750 euro kost, van een oud vrouwtje is dat er al 32 jaar in reed en de laatste 15 jaar of zo bijna geen onderhoud aan had laten doen behalve de APK dan weet je dat op lange termijn niet veel soeps zal zijn
Ik wel, en ik ben kampioen nutteloze feiten. Het werd laatst zelfs door een trouwambtenaar aangehaald waar ik getuige was...quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:02 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik weet veel triviale dingen waar je niets aan hebt, maar ik moet compenseren en tijd vullen want ik heb geen seks
Nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pfff.. dat hou ik toch nooit meer vol op mijn leeftijd joh
Ik denk echt dat op FOK! meer autisten zitten dan in een gemiddelde populatie. Ik vertoon zelf ook wel trekjes, maar ja, ik moet er maar mee leven. Voor m'n omgeving is het vervelender denk ik.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, ik heb laatst idd ook eenintenrt-zelftest gedaan die me in een autistisch daglicht stelde
Volgens mij niet, maar ik heb ook veel te weinig sex de laatste tijd, dus ja... áls het dan gebeurtquote:
Die kans is redelijk aanwezigquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:38 schreef 2cv het volgende:
En als ik zometeen terug kom zit dit topic vol ?
Ik zal maar niet zeggen wat ik denkquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar ik heb ook veel te weinig sex de laatste tijd, dus ja... áls het dan gebeurt
Te weinig... zijn er ooit mannen die beweren dat ze te veel seks hebben?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar ik heb ook veel te weinig sex de laatste tijd, dus ja... áls het dan gebeurt
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Te weinig... zijn er ooit mannen die beweren dat ze te veel seks hebben?
Mja, ik heb hem met een vriend in Maastricht gehaald dus we moesten via het Saabforum en een bevriende automonteur op afstand schatten wat het probleem zou kunnen zijn. Dus het was sowieso een gok.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:37 schreef L0we het volgende:
[..]
Leuk dingetje! Ben wel benieuwd van die lijst met dingen die dr aan moeten gebeuren.
750 vind ik nog best wel wat, voor een auto met zoveel mankementen, maar dat komt wellicht ook doordat ik een iets ander referentiekader heb
Het klinkt beter/mooier/fijner dan welke Citroën dan ook die ik ooit heb mogen horen.quote:
Ik ben terug ...quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die kans is redelijk aanwezig
Zo, das aardig wat!quote:
onzedelijke voorstellen inclusief foto's en suggestief video materiaal in mijn PM box als het even kanquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik denk.
Dan heb je mazzel, hoef je weinig bij te lezenquote:
Heb je achteruit gereden ??quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:20 schreef PeuRac het volgende:
vandaag vor t eerst in maanden in 45min naar R'dam gereden en in 45min weer terug
Was lekker rustig vandaag ja! Alleen jammer van de halve zool die zn auto met caravan in de vangrail parkeerde @ veenendaalquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:20 schreef PeuRac het volgende:
vandaag vor t eerst in maanden in 45min naar R'dam gereden en in 45min weer terug
Nou.. ik héb wel eens een chickie gehad waar de gemiddelde vent na een maandje toch écht wel de deur uit zou rennen kruipenquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Te weinig... zijn er ooit mannen die beweren dat ze te veel seks hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:
Tsja, ik woon er iets verder vandaan dan jijquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb je achteruit gereden ??
Mwah, da's nét aan acceptabelquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, ik woon er iets verder vandaan dan jijmoest van Utc centrum naar de Veerhaven in R'dam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hiervandaan is het absolute record 35 minuten heen en weer naar Rotterdam West, maar dat was vóórdat de trajectcontrole er was
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Hebben we een nieuw liefdeskoppel in PTA ??quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwah, da's nét aan acceptabel
Heb geen gasfornuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hiervandaan is het absolute record 35 minuten heen en weer naar Rotterdam West, maar dat was vóórdat de trajectcontrole er wasik verbrand Benzin! E98 FTW!
![]()
Maar reed in een VW TouranTDI
zonder iets rood
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Dat weet jij beter als ik.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hebben we een nieuw liefdeskoppel in PTA ??!
1976, maar hydraulische koppeling heeft hij volgens mij altijd al gehad (1960 waren de eerste 96s; de 92 en 93 waren er grotendeels gelijk aan dus het zou mij niet verbazen als die het dan ook al hadden). Stoelverwaming weet ik zo niet uit mijn hoofd, ik dacht dat het vanaf 1972 standaard was.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:19 schreef L0we het volgende:
[..]
Zo, das aardig wat!
De CO2 te hoog door een lekke uitlaat? Denk dat dat meer te maken heeft met de verbranding toch? De CO2 wordt er in de uitlaat ook niet echt meer uitgehaald ofzo.
Hoe oud is hij? Zn tijd aardig vooruit met een hydraulische koppeling en stoelverwarming
ja, klopt, met mn eerste vriendin, dat was gewoon echt niet normaal meer...quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:57 schreef Anne het volgende:
[..].
Alex, was jij daar ook niet eentje van?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nou.. ik héb wel eens een chickie gehad waar de gemiddelde vent na een maandje toch écht wel de deur uit zou rennen kruipen
ik heb het met haar 4,5 jaar volgehoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb je geen linkje waar hij op dumpert staat?quote:
je haalt haar op morgen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:44 schreef 2cv het volgende:
Wordt er veel gecontroleerd op de A7 tussen Joure en Groningen ? Ben er al een poosje niet meer langs geweest (ritjes met restanten van aanhangers aan de trekhaak uitgezonderd).
Nee helaasquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb je geen linkje waar hij op dumpert staat?
Volgens mij zag ik op de flitserinfo dat daar vanmiddag een flitser stond. Ben dr zelf eigenlijk nooit geweest, dus zou het niet wetenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:44 schreef 2cv het volgende:
Wordt er veel gecontroleerd op de A7 tussen Joure en Groningen ? Ben er al een poosje niet meer langs geweest (ritjes met restanten van aanhangers aan de trekhaak uitgezonderd).
Ik werd op een gemiddelde nacht minstens 2 keer wakker ge..eeehh..maaktquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb het met haar 4,5 jaar volgehouden
Isdazzo ???quote:
Mja, ik had een groot deel van die tijd geen werk, had een fiets, een slechte opleiding, en woonde ECHT in een uithoek, dan is de kans op werk gewoon miniem... En we hadden thuis geen internet en geen TV.. maar we hebben ons geen seconde verveeld die jarenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik werd op een gemiddelde nacht minstens 2 keer wakker ge..eeehh..maakt![]()
Da's op zich best welnatuurlijk, maar na een weekje of wat begint dat wel op te breken als je gewoon hard moet werken overdag.
Owja, en dan had ik het niet over de wakkere uren he, die tellen we FF niet mee
Jawel, daar word jij lekker schieuwnierig vanquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou vertel? incrowd gehint heeft niemand wat aan.
quote:
Dat is echt de grootste debielquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:03 schreef Alfisti het volgende:
Schaamteloze knip en plak actie
[ afbeelding ]
Kijk eens op de kaart: het startpunt ligt halverwege. Nouja ... op 1/3 dan. Daarbij rijd ik toch al. En ze vroeg het aan me.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je haalt haar op morgen?terwijl het startpunt van de puzzelrit op 10 km van je huis is?
![]()
jij bent nu echt een voorbeeld van een man die TE lief is![]()
en valt mee geloof ik:)
Alfa dash met jokertje; ideale combiquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:03 schreef Alfisti het volgende:
Schaamteloze knip en plak actie
[ afbeelding ]
Over een paar uurtjes lig ik horizontaalquote:
Bij mij begint het 'gezeik' altijd als ik net wil gaanquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Over een paar uurtjes lig ik horizontaal![]()
Was weer een enorme vermoeiende kutdaghet gezeik begon om 7:30 al
Ben jij een projectlijer die veel te laat door geeft wat voor zooi hij nodig heeft?quote:
Dat klinkt ook bekendquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Bij mij begint het 'gezeik' altijd als ik net wil gaan.
Die had bij mij mooi aan het gas gekund; ohne Kaffee, keine Arbeitquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben jij een projectlijer die veel te laat door geeft wat voor zooi hij nodig heeft?
Ik moest meteen aan de bak zonder dat ik koffie had gehad, daar maak je echt geen vrienden mee
Mijn bijrijdster komt uit lelystad, dus het startpunt is ECHT op de helft. Over een half uur haal ik haar van station Leeuwarden, de bus rijdt niet voor de sierquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kijk eens op de kaart: het startpunt ligt halverwege. Nouja ... op 1/3 dan. Daarbij rijd ik toch al. En ze vroeg het aan me.
Ik ben helaas nog net zo'n goedzak dat ik de boel niet wil laten klappen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die had bij mij mooi aan het gas gekund; ohne Kaffee, keine Arbeit
Ik negeerde mn baas altijd tot het moment dat ik de koffie chocomel op hadquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die had bij mij mooi aan het gas gekund; ohne Kaffee, keine Arbeit
Nopequote:Op vrijdag 17 september 2010 21:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben jij een projectlijer die veel te laat door geeft wat voor zooi hij nodig heeft?
quote:Ik moest meteen aan de bak zonder dat ik koffie had gehad, daar maak je echt geen vrienden mee
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die had bij mij mooi aan het gas de LPG gekund; ohne Kaffee, keine Arbeit
Whehe, die tijd heb ik wel gehad; hard voor de zaak; want de zaak is ook hard voor jouquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ben helaas nog net zo'n goedzak dat ik de boel niet wil laten klappen.
Maar dat punt heb ik ongeveer wel bereikt nu.
Dat ik door problemen/fouten van andere in de shit kom moet natuurlijk niet kunnen.
Whehe, ik had pas bij dat projekt op de MV ook zo'n discussie 12 uur werken, 2 keer pauze, en dan nog EISEN dat je om kwart voor 7 daar bént ook... is not gonna happen, en na zulke opmerkingen al helemaal niet niet meerquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik negeerde mn baas altijd tot het moment dat ik de koffie chocomel op hadik zorgde er wel voor dat ik die op had als de werkdag officiel begon btw
geen koffie en me nog niet betalen, maar wel van me verwachten dat ik werk. dat doet ie zelf maar lekker, ik niet.
Die mensen zijn vrij algemeen geloof ik.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk een SMS sturen of ik haar vanavond al op zal halen ...quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn bijrijdster komt uit lelystad, dus het startpunt is ECHT op de helft. Over een half uur haal ik haar van station Leeuwarden, de bus rijdt niet voor de sier
Wat de hell ga jij uitspoken?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:23 schreef Sounddragon het volgende:
Zeauw, de muziek voor de rit vannacht ligt klaar (oldskool P.E., Eminem, en een ouwetje van de Prodigy) TT is ingesteld, Benz is loaded, ontbijt en lunch ga ik nu inelkaar knoeien, kleding; check, laarzen : check, hotel gegevens : check, foon opgeladen : ehhhhmm... nu loading, LT is vol en ready to go ..
Nu nog FF naar de kapper, paar uurtjes maffen en om 03.30 gaan we lekker filevrij diagonaal door NL knallen
Of je de tering werken om iets af te krijgen, en dat het dan ergens twee maanden blijft liggen zonder dat er iets mee gebeurt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:24 schreef BaraCuda het volgende:
Wat nog veel erger is:
Overwerken om spullen te regelen die ze die avond op komen halen als je zelf al naar huis bent.
Kom je smorgens op je werk staat al die zooi er nog![]()
Ga je het navragen. "ja het gaat maandag pas weg"Ik ben niet snel kwaad, maar het was toch raak om 7:30
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Of je de tering werken om iets af te krijgen, en dat het dan ergens twee maanden blijft liggen zonder dat er iets mee gebeurt.
ja, gezellig, bij je ouders op de bank! en zij daarna op de logeerkamerquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk een SMS sturen of ik haar vanavond al op zal halen ...
... Nah.
Valt weer mee hč. Oh ja, en het commentaar dat na twee maanden komt, moet wel binnen een week verwerkt zijn, we moeten wel een beetje opschieten met het project.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ben blij te horen dat het niet alleen bij ons zo'n fking drama is
succes bij de ThaFreakjes in Anneland!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:23 schreef Sounddragon het volgende:
Zeauw, de muziek voor de rit vannacht ligt klaar (oldskool P.E., Eminem, en een ouwetje van de Prodigy) TT is ingesteld, Benz is loaded, ontbijt en lunch ga ik nu inelkaar knoeien, kleding; check, laarzen : check, hotel gegevens : check, foon opgeladen : ehhhhmm... nu loading, LT is vol en ready to go ..
Nu nog FF naar de kapper, paar uurtjes maffen en om 03.30 gaan we lekker filevrij diagonaal door NL knallen
De laatste keer dat ze bij mij sliep was dat niet in de logeerkamer. En daar sliep ik ook nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, gezellig, bij je ouders op de bank! en zij daarna op de logeerkamer
Achterbank voor de BX?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
De laatste keer dat ze bij mij sliep was dat niet in de logeerkamer. En daar sliep ik ook niet
In de schuur, bij de hond.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
De laatste keer dat ze bij mij sliep was dat niet in de logeerkamer. En daar sliep ik ook niet
Overal is het wel watquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ben blij te horen dat het niet alleen bij ons zo'n fking drama is
Weekendje Arbeiten in Deutschlandquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
succes bij de ThaFreakjes in Anneland!
Thanks !! komt wel goedquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
succes bij de ThaFreakjes in Anneland!
lekker boeiend, ze doet nog steeds geen sex voor het huwelijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
quote:
Denk aan mij.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hebben jullie geen last van mental images ofzo?!
Nee.quote:
Geen hond.quote:
Moet dat danquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lekker boeiend, ze doet nog steeds geen sex voor het huwelijk![]()
Tot morgen en neukze !quote:2cv, tot morgen, rest tot zondagavond of zo
Now thát worksquote:
Dat wil jij niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |