Of je de tering werken om iets af te krijgen, en dat het dan ergens twee maanden blijft liggen zonder dat er iets mee gebeurt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:24 schreef BaraCuda het volgende:
Wat nog veel erger is:
Overwerken om spullen te regelen die ze die avond op komen halen als je zelf al naar huis bent.
Kom je smorgens op je werk staat al die zooi er nog![]()
Ga je het navragen. "ja het gaat maandag pas weg"Ik ben niet snel kwaad, maar het was toch raak om 7:30
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Of je de tering werken om iets af te krijgen, en dat het dan ergens twee maanden blijft liggen zonder dat er iets mee gebeurt.
ja, gezellig, bij je ouders op de bank! en zij daarna op de logeerkamerquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk een SMS sturen of ik haar vanavond al op zal halen ...
... Nah.
Valt weer mee hè. Oh ja, en het commentaar dat na twee maanden komt, moet wel binnen een week verwerkt zijn, we moeten wel een beetje opschieten met het project.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ben blij te horen dat het niet alleen bij ons zo'n fking drama is
succes bij de ThaFreakjes in Anneland!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:23 schreef Sounddragon het volgende:
Zeauw, de muziek voor de rit vannacht ligt klaar (oldskool P.E., Eminem, en een ouwetje van de Prodigy) TT is ingesteld, Benz is loaded, ontbijt en lunch ga ik nu inelkaar knoeien, kleding; check, laarzen : check, hotel gegevens : check, foon opgeladen : ehhhhmm... nu loading, LT is vol en ready to go ..
Nu nog FF naar de kapper, paar uurtjes maffen en om 03.30 gaan we lekker filevrij diagonaal door NL knallen
De laatste keer dat ze bij mij sliep was dat niet in de logeerkamer. En daar sliep ik ook nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, gezellig, bij je ouders op de bank! en zij daarna op de logeerkamer
Achterbank voor de BX?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
De laatste keer dat ze bij mij sliep was dat niet in de logeerkamer. En daar sliep ik ook niet
In de schuur, bij de hond.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
De laatste keer dat ze bij mij sliep was dat niet in de logeerkamer. En daar sliep ik ook niet
Overal is het wel watquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ben blij te horen dat het niet alleen bij ons zo'n fking drama is
Weekendje Arbeiten in Deutschlandquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
succes bij de ThaFreakjes in Anneland!
Thanks !! komt wel goedquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
succes bij de ThaFreakjes in Anneland!
lekker boeiend, ze doet nog steeds geen sex voor het huwelijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
quote:
Denk aan mij.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hebben jullie geen last van mental images ofzo?!
Nee.quote:
Geen hond.quote:
Moet dat danquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lekker boeiend, ze doet nog steeds geen sex voor het huwelijk![]()
Tot morgen en neukze !quote:2cv, tot morgen, rest tot zondagavond of zo
Now thát worksquote:
Dat wil jij niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |