psjiesjhquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen multitasken, mannen niet
Bovendien, als je knikt en haar niet aankijkt krijg je alsnog commentaar gok ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Tuurlijk wel. Maar als er dan een ekte ekte mevrouw voor je neus staat te heupwiegen die zin heeft, ga je toch niet lopen zeiken dat ze aan de kant moet wel?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:30 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ja, maar jij trekt meteen je eigen conclusiesAnders zou ik geen enkele film of serie meer mogen kijken waar een vrouw in voorkomt
Mishandeling.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:28 schreef Dingest het volgende:
[..]
Best wel, maar als het ding 750 euro kost, van een oud vrouwtje is dat er al 32 jaar in reed en de laatste 15 jaar of zo bijna geen onderhoud aan had laten doen behalve de APK dan weet je dat op lange termijn niet veel soeps zal zijn
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
psjiesjh
Eerst mijn antwoord afwachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je moet gewoon helemaal niks zeggen als de baas bezig isquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:31 schreef Anne het volgende:
Nee hoor Paladijn, ik kwaak gewoon door.
[..]
Maar dat zei ik daarom dus ook niet.
Ligt er aan waar ze voor staat.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar als er dan een ekte ekte mevrouw voor je neus staat te heupwiegen die zin heeft, ga je toch niet lopen zeiken dat ze aan de kant moet wel?
quote:
Ja, baasquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je moet gewoon helemaal niks zeggen als de baas bezig is
Wees niet bang; ik laat je rustig je gang gaan als je afwast/strijkt/stofzuigtquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, baas.
Mocht ik toch heul niet zeggen?
Dan moeten jullie ook niet zeiken als wij niet willen/geen tijd hebben/bezig zijn met andere zaken.
Laten we wel realistisch blijven hèquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar als er dan een ekte ekte mevrouw voor je neus staat te heupwiegen die zin heeft, ga je toch niet lopen zeiken dat ze aan de kant moet wel?
Strijkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wees niet bang; ik laat je rustig je gang gaan als je afwast/strijkt/stofzuigt
Hoezo is dat niet realistisch dan? Ben je een engerd?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:35 schreef Dingest het volgende:
[..]
Laten we wel realistisch blijven hè
Gebrek aan care door een bejaarde eigenaresse denk ikquote:
quote:
PM d'r !quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:40 schreef Anne het volgende:
Waar is Muuk wanneer je d'r nodig hebt!
Ervaring met verkeerde vrouwen gok ikquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoezo is dat niet realistisch dan?
haar CV nalezen op foutenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:40 schreef Anne het volgende:
Waar is Muuk wanneer je d'r nodig hebt!
ze heeft zich op facebook wel keurig voor de ringmeet afgemeldquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat heeft toch geen zin als ze niet op FOK! komt, slimpie.
Ja, of helemaal geen ervaring.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ervaring met verkeerde vrouwen gok ik
24quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Vrouwen zijn moeilijk....
Dingest, hoe oud ben je?
Ik denk het niet, alleen sociaal incapabel. Ik heb niet zoveel op met andere mensen die ik niet ken, dus ik bemoei me daar ook niet zoveel mee. Als één of ander vaag wicht suggestief voor m'n neus staat te dansen heb ik daar over het algemeen serieus meer last van dan interesse inquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoezo is dat niet realistisch dan? Ben je een engerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |