Vorm van autisme had je toch?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:43 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik denk het niet, alleen sociaal incapabel. Ik heb niet zoveel op met andere mensen die ik niet ken, dus ik bemoei me daar ook niet zoveel mee. Als één of ander vaag wicht suggestief voor m'n neus staat te dansen heb ik daar over het algemeen serieus meer last van dan interesse in
Oh nouja, blijkbaar heeft de rest hier daar ook last vanquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:43 schreef Dingest het volgende:
[..]
24
[..]
Ik denk het niet, alleen sociaal incapabel. Ik heb niet zoveel op met andere mensen die ik niet ken, dus ik bemoei me daar ook niet zoveel mee. Als één of ander vaag wicht suggestief voor m'n neus staat te dansen heb ik daar over het algemeen serieus meer last van dan interesse in
Hoe oud is/was hij dan eigenlijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kruimels in bed discussies met maagden
wie? M5 destijds? ook 24 geloof ik?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoe oud is/was hij dan eigenlijk?
PDD-NOS, ja.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vorm van autisme had je toch?Of ben je gewoon net als ik een egoistische klootzak?
vroeger was ik een lieve jongenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:47 schreef Dingest het volgende:
[..]
PDD-NOS, ja.
Dat egoïstische klootzak-gebeuren lijkt redelijk succesvol als ik alle verhalen over/van jou zo lees
Misschien is de rest hier ook stiekem wel autistisch danquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Oh nouja, blijkbaar heeft de rest hier daar ook last van!
Er zit sowieso een steekje los bij iedereen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:49 schreef Dingest het volgende:
[..]
Misschien is de rest hier ook stiekem wel autistisch dan
weet ikquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Jaja, net zoals dat jij roddelt, wordt er wel meer geroddeld.
Mwah, Ze stelde het wel rap bij van 'er doorheen kwaken' tot 'suggestief dansen'quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:43 schreef Dingest het volgende:
[..]
24
[..]
Dat is waar. Maar een klootzak is dan weer het andere uiterste.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een watjeis ook niet alles, dachtd at je daar nu wel achter was
In meer of mindere mate: ja.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:49 schreef Dingest het volgende:
[..]
Misschien is de rest hier ook stiekem wel autistisch dan
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
dat domem duitse liedje wat anne telkesn post is gewoon leuk![]()
kutzooi
10?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwah, Ze stelde het wel rap bij van 'er doorheen kwaken' tot 'suggestief dansen'![]()
In het eerste geval krijgt de desbetreffende vrouw de TV gids naar d'r kop ( AB heb ik nog nodig), in het 2e geval zóu ik de rest van het programma kunnen opnemen op de HD recorder en of de boel even op 'pauze' zetten voor een minuutje of eehhhh.. 10 ??
en een klootzak die stiekem ook nest lief kan zijn, maar je, als je daar zin in hebt, ook een flink pak slaag kan geven?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar een klootzak is dan weer het andere uiterste.
mja, ik heb laatst idd ook eenintenrt-zelftest gedaan die me in een autistisch daglicht steldequote:
hij is besmettelijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:54 schreef Anne het volgende:
[..]
! Ik heb 'm vandaag ook alweer 10x gehoord ofzo.
Nee.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en een klootzak die stiekem ook nest lief kan zijn, maar je, als je daar zin in hebt, ook een flink pak slaag kan geven?
Volgens mij is dat nog lang. Zo'n onderzoek had recent aangetoond dat dikke mannen het langer volhouden (gemiddeld 7 minuten) dan mannen met een gewoon postuur (gemiddeld 2 minuten)quote:
Dude. Hoeveel onderzoeken ken jij uit je hoofd?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:00 schreef Dingest het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog lang. Zo'n onderzoek had recent aangetoond dat dikke mannen het langer volhouden (gemiddeld 7 minuten) dan mannen met een gewoon postuur (gemiddeld 2 minuten)![]()
Dus de heren moeten gewoon meer vreten en zuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |