Hoezo niet tof??quote:
Yeah right.quote:
klopt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Yeah right.
Als mannen iets 'belangrijks' op TV/pc aan het kijken zijn, mag je ze ook niet storen is mijn ervaring.
Achter log-in?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=112&t=6896
Meestal is dat 'belangrijks' wel gewoon andere vrouwenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Yeah right.
Als mannen iets 'belangrijks' op TV aan het kijken zijn, mag je ze ook niet storen is mijn ervaring.
Ik dacht dat jullie áltijd zin hadden en dat genoeg niet bestond enzo.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
klopt.
Dat leren vrouwen ook nooit!
Oh...zonde!quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:20 schreef Dingest het volgende:
[..]
Als ik je de waslijst met problemen geef wordt je er niet bepaald vrolijker van
Jij kijkt liever naar een vrouw op TV dan dat je het daadwerkelijk doet? Ben je nog maagd ofzo? Of heb je zo'n lelijke vriendin?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:20 schreef Dingest het volgende:
[..]
Meestal is dat 'belangrijks' wel gewoon andere vrouwen
Wel storen, maar niet erdoorheen gaan lopen kwakenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Yeah right.
Als mannen iets 'belangrijks' op TV aan het kijken zijn, mag je ze ook niet storen is mijn ervaring.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:20 schreef Dingest het volgende:
[..]
Meestal is dat 'belangrijks' wel gewoon andere vrouwenauto's
Nou, dat doe ik dus welquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wel storen, maar niet erdoor heen gaan lopen kwaken
ja/ja/neequote:Op vrijdag 17 september 2010 18:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij kijkt liever naar een vrouw op TV dan dat je het daadwerkelijk doet? Ben je nog maagd ofzo? Of heb je zo'n lelijke vriendin?
Dan moet je nog veel lerenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, dat doe ik dus wel.
Edit: Soms dan.
Ik ben blij dat je tweede vraag ook een ja is. Anders was die eerste ja een beetje:quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:26 schreef Dingest het volgende:
[..]
ja/ja/nee![]()
Of beter; ik kijk ook wel in het echt naar vrouwvolk, maar dat wordt minder gewaardeerd volgens mijAl is er wel een studie op een Amerikaanse universiteit geweest waaruit bleek dat mooie vrouwen onzekerder zijn dan 'gewone' vrouwen omdat ze zo nerveus worden van het constant aangegaapt worden.
Best wel, maar als het ding 750 euro kost, van een oud vrouwtje is dat er al 32 jaar in reed en de laatste 15 jaar of zo bijna geen onderhoud aan had laten doen behalve de APK dan weet je dat op lange termijn niet veel soeps zal zijnquote:
Vrouwen kunnen multitasken, mannen nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja doei. Je kunt toch wel TV kijken/internetten en af en toe ja knikken tegelijk?
Ja, maar jij trekt meteen je eigen conclusiesquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je tweede vraag ook een ja is. Anders was die eerste ja een beetje:
Neen, want : manquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja doei. Je kunt toch wel TV kijken/internetten en af en toe ja knikken tegelijk?
Maar dat zei ik daarom dus ook nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neen, want : man![]()
TV kijken: ok, ja knikkken: ok, maar dan ook nog (begrijpend) luisteren :
kán allemaal wel, maar dan moet je niet zeiken als ik later geen flauw idee meer heb waar je het ook alweer over had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |