Vierkantjes met cijfertjes er in, wiskundeknobbels blijkbaar.quote:
meer op de trololololo-man met een kuif!quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:43 schreef Anne het volgende:
Die eerste lijkt trouwens echt op 2 boobies.
Die hype heb ik gemist.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
meer op de trololololo-man met een kuif!
uhh, ik zie chinese tekens en géén vierkantjesquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Vierkantjes met cijfertjes er in, wiskundeknobbels blijkbaar.
Ik kwam achter de hype aan. Maar Russische muziekquote:
OK, ik zie vierkantjes, maar heb dan ook geen taalpakketten geïnstalleerd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
uhh, ik zie chinese tekens en géén vierkantjes
Misschien komt het door de mobiele layout; ik loop in het bos
Ja, je hebt geluk dat SD er in had gepost, want anders had ik er een slotje op geduwd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kwam achter de hype aan. Maar Russische muziekDerhalve staat het filmpje nu geheel ontopic in een PTA topic
Dan was ik in feedback gaan janken want het is een uiterst serieus bedoeld topicquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, je hebt geluk dat SD er in had gepost, want anders had ik er een slotje op geduwd.
ik natuurlijk wel op m'n foonquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
OK, ik zie vierkantjes, maar heb dan ook geen taalpakketten geïnstalleerd.
Het grappige is ook dat er een vrij actieve user op fok is die dat als nickname gebruiktquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Wheheh![]()
Paal zijn vriendin is Made in China! Like duh
dat het aan mijn foon lagquote:
yeah rightquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan was ik in feedback gaan janken want het is een uiterst serieus bedoeld topic
Huh, wie wat waar?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het grappige is ook dat er een vrij actieve user op fok is die dat als nickname gebruikt
iets met babyvet enzo
ik wil een mooi CDtje branden voor in de Niva heurquote:
Mijn ringtone!quote:
Zoenen ??quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:55 schreef Anne het volgende:
Je bent trouwens aan het CC-en naar mijn privé e-mail, flapdrol.
Ah, hij!quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
SeLang
Die had vroeger 'babyvet roeleert' als ondertitel
Dat zeg ik toch? Paal zijn vriendin is Made in China...quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:04 schreef Anne het volgende:
Nou. Paladijn. Leg eens even uit waar jullie het over hebben. Want alleen Alex en jij lijken het te snappen.
Wat heeft dat met babyvet te maken enzoquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, hij!
[..]
Dat zeg ik toch? Paal zijn vriendin is Made in China...
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=112&t=6896quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:07 schreef Duvel het volgende:
Ik kende dat hele merk uit de OP niet eens... Weet iemand er meer van?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=112&t=6896
色狼 = Satyr/viespeukquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:04 schreef Anne het volgende:
Nou. Paladijn. Leg eens even uit waar jullie het over hebben. Want alleen Alex en jij lijken het te snappen.
Als ik met d'r boobjens speel komt die opmerking er wel eens voorbijquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou snap ik er helemaal geen fuck meer van.
Ja, ik moet behoorlijk wat gassen om hem na de start aan de praat te houden (en dan nog lang niet altijd met succes)quote:
Ow. Ze vindt dat niet leuk?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als ik met d'r boobjens speel komt die opmerking er wel eens voorbij
Meteen door naar t echte werkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Meteen door naar t echte werkOw oke. Ik wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't is meer dat ze dan iets anders aan het doen is, zoals het typen van d'r thesisquote:
Dan zou ik je waarschijnlijk ook irritant vindenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
't is meer dat ze dan iets anders aan het doen is, zoals het typen van d'r thesis
Je mag blij zjin dat je Saab start, de onze doet momenteel even helemaal nietsquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:11 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ja, ik moet behoorlijk wat gassen om hem na de start aan de praat te houden (en dan nog lang niet altijd met succes)Toen-ie nog op de weg mocht rijden was het de helft van de tijd nog 1 of 2 keer uitvallen en daarna geen problemen. Maar het gat van de druklagerarm (als ik het wel heb) is uitgelubberd dus het vereist ook nog een dot gas om soepel weg te rijden anders trilt de hele auto uit elkaar
Oh en nu mag Paal ineens wel aan je Anne's zittenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan zou ik je waarschijnlijk ook irritant vinden.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Thank gawdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
vrouwen...quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan zou ik je waarschijnlijk ook irritant vinden.
Dat zei ik nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh en nu mag Paal ineens wel aan je Anne's zitten
Normaal start hij ook niet zo soepel hoor, ik had hem al een paar keer gestart dus nu wilde hij wel evenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je mag blij zjin dat je Saab start, de onze doet momenteel even helemaal niets
Misschien bel ik morgen de ANWB maar eens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |