ik heb morgen nog iemand die een bijrijder of chauffeur zoekt, kom je puzzelen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:00 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dat laatste hoeft niet meteen :p Wel reuze bedankt vast voor het opzoeken en de PM![]()
Als je een mooie vrouw was had ik je gezoend
Ik had je een aantal relevante links kunnen geven, maar dan krijg ik een banquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:07 schreef Duvel het volgende:
Ik kende dat hele merk uit de OP niet eens... Weet iemand er meer van?
Ik heb een begrafenis morgenquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb morgen nog iemand die een bijrijder of chauffeur zoekt, kom je puzzelen?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:31 schreef Alfisti het volgende:
Moguh SD
Geinig apparaat die Oshkosh Lexxxx
yeah, mooi speelgoed, ook leuk om eens zon ding in het echtte zien hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:31 schreef Alfisti het volgende:
Moguh SD
Geinig apparaat die Oshkosh Lexxxx
kun je zelf niet als bijrijder mee dan ?? scheelt weer een auto regelen toch ??quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb morgen nog iemand die een bijrijder of chauffeur zoekt, kom je puzzelen?
^^ Foto's zijn matig idd, terwijl er zat goede fotografen in FOT zitten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:06 schreef ook_gek het volgende:
Hey een nieuwe!
Kut topic!
En die foto's van top gear, zijn die gemaakt door een [OUD] user die zijn/haar camera aan een peuter gemaakt heeft?
Nu kan ik er zelf weinig van, maar jezus wat zijn ze slecht zeg!
Ik heb voor mezelf al een paar weken terug een bijrijdster geregeld hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kun je zelf niet als bijrijder mee dan ?? scheelt weer een auto regelen toch ??
Noem jij boobjens zoquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
^^ Foto's zijn matig idd, terwijl er zat goede fotografen in FOT zitten.
En waarom gaat het nou weer over Anne's
Ik had het over de smileyquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zijn vriendin heeft een linker-Anne en een rechter-Anne, en draagt daarom een Annehouder
'tis beter danquote:
Ow, die ga ik even onthouden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
'tis beter dan![]()
![]()
Bovendien krijg ik ongeacht hoe ik ze omschrijf toch 色狼 te horen
huh wut ?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
'tis beter dan![]()
![]()
Bovendien krijg ik ongeacht hoe ik ze omschrijf toch 色狼 te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |