Zoiets dan?quote:
Dat is laatst nog onderzocht door het Leo Kanner-instituut, toevallig.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Dude. Hoeveel onderzoeken ken jij uit je hoofd?
Ik weet veel triviale dingen waar je niets aan hebt, maar ik moet compenseren en tijd vullen want ik heb geen seksquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Dude. Hoeveel onderzoeken ken jij uit je hoofd?
Nou, ik heb zo'n vermoeden dat als ik later oud ben er nog steeds geen behoefte aan hebquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar benje eigenlijk ook nog wel erg jong voor
Wat, hoeveel onderzoeken ik uit mijn hoofd weet?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is laatst nog onderzocht door het Leo Kanner-instituut, toevallig.
Dat dacht ik ook toen ik 22 wasquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, ik heb zo'n vermoeden dat als ik later oud ben er nog steeds geen behoefte aan heb.
Ies grapje. Ies niet grappig, maar wel grapje!quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:03 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wat, hoeveel onderzoeken ik uit mijn hoofd weet?
Nou, dat is toch niet veel tijd wat je moet vullen? 2-7 minuten maar.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:02 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik weet veel triviale dingen waar je niets aan hebt, maar ik moet compenseren en tijd vullen want ik heb geen seks
voorspelquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, dat is toch niet veel tijd wat je moet vullen? 2-7 minuten maar.
Je hebt ook nog voorspel en kroelen enzo hè?
Ja. Maar jij bent degene die mept.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik 22 was
Ik was vooral verbaasd, want ik had afgesproken dat die resultaten nog niet gepubliceerd zouden wordenquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ies grapje. Ies niet grappig, maar wel grapje!
Ik was zondag ng bijhet Leo Kanner instituutquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:05 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik was vooral verbaasd, want ik had afgesproken dat die resultaten nog niet gepubliceerd zouden worden
das waarquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja. Maar jij bent degene die mept.
Edit: Niet dat ik daar de fun van kan inzien btw.
Volgens dat onderzoek tegenwoordig dan 2 minutenquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, dat is toch niet veel tijd wat je moet vullen? 2-7 minuten maar.
Je hebt ook nog voorspel en kroelen enzo hè?
absoluut. de laatste tijd geniet ik overigens vooral van vanille, ook ff geen zin in slaanderijquote:
te lang neuken is ook niet goed hoor!quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:08 schreef Dingest het volgende:
[..]
Volgens dat onderzoek tegenwoordig dan 2 minutenGenoeg tijd om een artikeltje door te lezen natuurlijk.
Ik dacht dat voorspel/kroelen er niet in meegerekend werd.
Aan de andere kant, wie weet wat voor potentie ik in huis heb
Ik denk ook niet dat het meegeteld wordt. Anders is het wel erg kort.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:08 schreef Dingest het volgende:
[..]
Volgens dat onderzoek tegenwoordig dan 2 minutenGenoeg tijd om een artikeltje door te lezen natuurlijk.
Ik dacht dat voorspel/kroelen er niet in meegerekend werd.
Aan de andere kant, wie weet wat voor potentie ik in huis heb
Vanille? Wat?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
absoluut. de laatste tijd geniet ik overigens vooral van vanille, ook ff geen zin in slaanderij
Okè okè ... 9 dan ??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |