Eensch. Deze was een beetje saai.quote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:12 schreef n8n het volgende:
"Zullen we maar gaan slapenneuken?" -"Ja... het is al half 10 hè.."
Mee eensquote:Op donderdag 16 september 2010 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eens... die afleveringen moeten gewoon een uur duren
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:16 schreef duguid het volgende:
Ik had gewoon gelijk met Sniper en Roos: wat een saaie lui die hun 'relatie' te serieus nemenIk mag toch hopen dat RTL ze na 5 dagen terug heeft gestuurd, daaraan wil je toch geen geld verspillen? Voor dat soort beelden kun je ook een willekeurig saai stelletje filmen, ik wil bazenacties zien
Nah, vooruit dan maarquote:Op donderdag 16 september 2010 22:15 schreef Lexis het volgende:
[..]
Kan jij ff m'n OP editen
Of een copy paste stukkie sturen?
Als Joey praat moeten ze dat ook ondertitelen vind ik. Versta soms de helft niet.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:15 schreef Joran-Joran het volgende:
Wel weer een aantal geniale uitspraken de revue gepasseerd van Joey
Wát een held!!quote:Op donderdag 16 september 2010 22:15 schreef Joran-Joran het volgende:
Wel weer een aantal geniale uitspraken de revue gepasseerd van Joey
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:16 schreef Lexis het volgende:
Poll: Matsoe is de nieuwe baas van Oh Oh Cherso
• Een Eckte Baas
• Jokertje!
• Hoe moet ik dat weten, ik maak tuinen..
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dit.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:16 schreef duguid het volgende:
Ik had gewoon gelijk met Sniper en Roos: wat een saaie lui die hun 'relatie' te serieus nemenIk mag toch hopen dat RTL ze na 5 dagen terug heeft gestuurd, daaraan wil je toch geen geld verspillen? Voor dat soort beelden kun je ook een willekeurig saai stelletje filmen, ik wil bazenacties zien
Die Elize is topper zekerquote:Op donderdag 16 september 2010 22:16 schreef duguid het volgende:
Optie 1 en 3 tellen gewoon als hetzelfde natuurlijkquote:Op donderdag 16 september 2010 22:16 schreef Lexis het volgende:
• Een Eckte Baas
• Jokertje!
• Hoe moet ik dat weten, ik maak tuinen..
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Duhquote:Op donderdag 16 september 2010 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Optie 1 en 3 tellen gewoon als hetzelfde natuurlijk
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Je hebt gestemd op: Een Eckte Baas
Je IP is: xxxxxxxxxxxx
ja het is over met jokerquote:Op donderdag 16 september 2010 22:18 schreef Lexis het volgende:
Matsoe is de nieuwe baas.
Maar het Jokertje blijft een guitige vent.
Niet zo verwarrend doen he!quote:Op donderdag 16 september 2010 22:20 schreef dronkeykong het volgende:
Sterretje stond wel voor joker in die kroeg
Nee man, ook een plofkop.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:24 schreef Tinos85 het volgende:
Die Elize is echt wel een chick trouwens
Zonder make-up is ze echt veel mooier.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:24 schreef Tinos85 het volgende:
Die Elize is echt wel een chick trouwens
Daardoor was Joker ook niet zo in trek bij de dames.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:20 schreef dronkeykong het volgende:
Die mogen ze ook terugvliegen, wat een jankkabouter.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:25 schreef RickL het volgende:
Vriend van bibi: ''mot je nie uitgaan dahn?''
''ja maar ik mis je alleen maar huil huil''
Dat zeker. Met die plamuur leek ze echt zo'n kamper. Toen ze zonder make up langskwam zag ze er veel beter uit.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zonder make-up is ze echt veel mooier.
Toepasselijke naam.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:30 schreef Pino112 het volgende:
Zo, net terug van werken, TVP voor morgen
Laatste afleveringen werden op zondagavond herhaald.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:32 schreef Jahr00n het volgende:
Shiittt ik kon niet kijken, wanneer komt die bende op rtlgemist?
Ik moest lachten gezien het feit je vrouw bentquote:
Dit. RTL Gemistquote:Op donderdag 16 september 2010 22:46 schreef Viper86 het volgende:
Heeft iemand de link naar de .mp4 van aflevering 3?
Vraag hier je Patje1987 UI aan. #3quote:Op donderdag 16 september 2010 22:46 schreef CNN het volgende:
Hoe komen jullie toch allemaal aan die avaters met die lui er in?
Ditquote:Op donderdag 16 september 2010 22:54 schreef Hoogheid het volgende:
Die wil ook ja, RTL gemist gaat zo traag als een drol. Alleen maar aan het bufferen..
Topquote:Op donderdag 16 september 2010 22:48 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Vraag hier je Patje1987 UI aan. #3
Ik vond die Zweedse dames die in Tiger Bar zaten (6? en 4? jaar geleden) anders super en zeker niet lelijk, ook de Deense en Zweedse dames in Havana Club waren ook topquote:Op donderdag 16 september 2010 22:44 schreef ruffian het volgende:
Ik tufte bijna net zo hard als Matsoe met zijn fluim. Wat een heerlijke droogkloot toch ook.
Wel mis ik de ondertiteling bij Matsoe en Joker, ik versta de helft niet en mis dus veel "grappen".
WOKNOK had ik nog nooit van gehoord, jammer dat morgen iedereen op het werk er dan over heeft.
Ergens had ik gelezen dat Sniper en dat prinsesje nog bij elkaar waren dus spetterend zullen die 2 niet meer worden.
Toen de opmerking in afl. 1 kwam "Zweede meisjes" dacht ik al die gaat falen, zoveel zweedse meiden zitten daar niet en die er zitten zijn lelijk.
Alle mooie zweedse meisjes zijn al op de foto gezet en rond gestrooid op i'net. Er wonen daar veel meer lelijke besnorde meiden dan mooie.
Hij staat eigenlijk continue voor joker... en Sniper is ook treurig met zijn praatjes maar ondertussen die villa totaal niet uitkomen...quote:Op donderdag 16 september 2010 22:20 schreef dronkeykong het volgende:
Commando dacht ik. Wel een bikkel dan hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 23:07 schreef CNN het volgende:
Wel tof trouwens van Tony dat die beroepsmilitair was![]()
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)herso_s1_a3.MiMe.mp4quote:Op donderdag 16 september 2010 22:54 schreef Rockiejj het volgende:
Wie heeft deel 3 hiervan?
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)herso_s1_a2.MiMe.mp4
Geloof me, Zweede chicks zijn bijna zonder uitzondering lekker. Ik was op Rhodos afgelopen zomer, die Zweden lopen rond in groepjes van 10 en het is eerder regel dan uitzondering dat ze alle 10 lekker zijnquote:Op donderdag 16 september 2010 22:44 schreef ruffian het volgende:
Toen de opmerking in afl. 1 kwam "Zweede meisjes" dacht ik al die gaat falen, zoveel zweedse meiden zitten daar niet en die er zitten zijn lelijk.
Alle mooie zweedse meisjes zijn al op de foto gezet en rond gestrooid op i'net. Er wonen daar veel meer lelijke besnorde meiden dan mooie.
Dat weet ik niet, maar wel 4,5 maand Afghanistan + onderscheidingenquote:Op donderdag 16 september 2010 23:09 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Commando dacht ik. Wel een bikkel dan hoor
HELD!quote:Op donderdag 16 september 2010 23:17 schreef ricost het volgende:
[..]
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)herso_s1_a3.MiMe.mp4
deel 3
Teruggekekenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:30 schreef Pino112 het volgende:
Zo, net terug van werken, TVP voor morgen
Nais. Ff kijke voor het slapen gaanquote:Op donderdag 16 september 2010 23:17 schreef ricost het volgende:
[..]
deel 3
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
Lol @ Twitter: #ohohcherso, Cherso, WOKNOK, Matsoe en Jokertje zijn Trending Topic
Barbie kan gebakken eieren koken. Ben ik wel benieuwd naar!quote:Op donderdag 16 september 2010 23:40 schreef ReWout het volgende:
Ze kunnen nog niet eens een potje koken
besnorde vrouwen? bestaan die?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:05 schreef Tinos85 het volgende:
In Zweden lopen veel lekkere chicks rond hoor. Ik ben in Helsingborg en Malmo geweest en daar liep meer lekkers dan besnorde rond
Geniaal ja.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:47 schreef rooneyelst het volgende:
je zou maar met je snollenkop op tv komen omdat je met zo`n haagse kerel bent meegeweest..heb je de rest van je leven een bijnaam:P
En jokertje heeft echt ondertiteling nodig, volgens mij begrijpt hij zichzelf geeneens..
Deed hij daar niet jokertje na?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:54 schreef Tim86 het volgende:
Mooiste moment was Matsoe Matsoe die Sterretje na ging doen waarbij zijn kauwgom uit zijn bek vloog
Ja idd, ik begin hem ook steeds cooler te vinden.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:58 schreef ratatat het volgende:
[..]
Deed hij daar niet jokertje na?
Anywayz: matsoe matsoe wordt echt elke aflevering cooler. Zo'n held hij.
Jokertje toch?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:54 schreef Tim86 het volgende:
Mooiste moment was Matsoe Matsoe die Sterretje na ging doen waarbij zijn kauwgom uit zijn bek vloog
Ik betwijfel het. Denk niet dat overgrote meerderheid niet happig zal zijn om een potje te neuken tijdens vakantie wat vervolgens op TV komt.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:58 schreef Ritmo het volgende:
Wel vreemd overigens dat ze nog relatief weinig hebben gescoord, je zou zeggen dat er genoeg mee willen naar zo'n villa.
Niet echt, die dikke jaagt alle vrouwen zo weg. Kan je beter Jokertje meenemen en zeggen dat het je gehandicapte broertje is ofzoquote:Op vrijdag 17 september 2010 01:15 schreef Skylark. het volgende:
Sterretje, geweldige gast met z'n quotes. Schijt aan dat hij niet neukt, blijft een baas met wie je op stap kunt.
En hij maakt tuinen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:46 schreef Hamilcar het volgende:
Matsoe Matsoe, wat een baas. Wijs, integer en een man met visie.
Het is een kast homoquote:Op vrijdag 17 september 2010 01:15 schreef Skylark. het volgende:
Sniper![]()
![]()
.
Jokertje, altijd positief. Sympathieke gast. Ik versta hem trouwens altijd, en ik kom uit Limburg.
Sterretje, geweldige gast met z'n quotes. Schijt aan dat hij niet neukt, blijft een baas met wie je op stap kunt.
Matsoe Matsoe.. Heeft geen uitleg nodig.
Zelfs voortuinen.quote:
Ohja, het gaat om de villa, en dat je dan met 1 van die losers moet neuken is bijzaak - als je maar in 'n luxe villa kan bivakkerenquote:Op donderdag 16 september 2010 23:58 schreef Ritmo het volgende:
Wel vreemd overigens dat ze nog relatief weinig hebben gescoord, je zou zeggen dat er genoeg mee willen naar zo'n villa.
Ze zijn wat simpel, maar het zijn nou niet echt losers die gasten. Losers gaan niet eens op vakantie, die zitten tijdens de zomer op FOK! te praten over Pink Floyed en games.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:46 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ohja, het gaat om de villa, en dat je dan met 1 van die losers moet neuken is bijzaak - als je maar in 'n luxe villa kan bivakkeren
bron:nu.nlquote:Oh Oh Cherso-sterren willen vervolg
Uitgegeven: 16 september 2010 22:31
Laatst gewijzigd: 16 september 2010 22:31
AMSTERDAM - Sterretje en Sniper van de realityshow Oh Oh Cherso zien een vervolg op de tv-hit wel zitten. De twee hebben na het zomerse avontuur met hun Haagse vrienden wel oren naar een eventueel avontuur in de sneeuw.
"Ik denk dat we daar wel voor open staan: een groot feestje in de sneeuw. Ik kan niet skiën, maar alles valt natuurlijk te leren", zegt Sniper donderdag in RTL Boulevard.
"Ik wil Barbie wel op die ski's zien staan als we gaan wintersporten", voegt Sterretje toe. RTL's Oh Oh Cherso, over acht Haagse jongeren op vakantie op Kreta, is een onverwachts tv-succes.
Ook RTL 5 ziet een vervolg wel zitten. "Dit is in ieder geval te weinig voor ons en hopelijk ook voor de kijker", zegt de programmadirecteur van de zender.
Je zal de ouders van Barbie maar zijn... en je dochter ranzige liedjes horen zingen in het zwembadquote:Op donderdag 16 september 2010 23:47 schreef rooneyelst het volgende:
je zou maar met je snollenkop op tv komen omdat je met zo`n haagse kerel bent meegeweest..heb je de rest van je leven een bijnaam:P
En jokertje heeft echt ondertiteling nodig, volgens mij begrijpt hij zichzelf geeneens..
Ik heb het nog niet gezienquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dat voor de saaiste aflevering tot nu toe
Op Kos niet veel anders, maar volgens een stel Noren die ik sprak zijn ze moeillijk om in Oh oh cherso termen te blijven.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:18 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Geloof me, Zweede chicks zijn bijna zonder uitzondering lekker. Ik was op Rhodos afgelopen zomer, die Zweden lopen rond in groepjes van 10 en het is eerder regel dan uitzondering dat ze alle 10 lekker zijn
Ik vond de tweede aflevering tot nu toe het leukstquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezien. Maar idd, het zal ongetwijfeld niet veel boeiender zijn dan de eerste aflevering.
nou ja, wie weet leeft ie nog op...quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:55 schreef Chau het volgende:
Dat Sniper een vervolg wil is echt te dom voor woorden, die gast is wel de minst interessante persoon in de hele serie..
De komende aflevering pakt ie Barbie en zijn we getuige van de Bitchfight van de eeuw!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:00 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou ja, wie weet leeft ie nog op...
Die productie daar zal het nooit goed hebben gevonden dat die 2 de villa niet meer uit kwamen... dus daar zal wel een soort van plan zijn gemaakt... gezamenlijk uitje... mijnheer krijgt aandacht van vrouwen, meisje wordt jaloers, ruzie en we hebben weer spektakelquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:00 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou ja, wie weet leeft ie nog op...
Sniper kan beter in Gillette-reclames gaan spelen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:55 schreef Chau het volgende:
Dat Sniper een vervolg wil is echt te dom voor woorden, die gast is wel de minst interessante persoon in de hele serie..
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:25 schreef MikeyMo het volgende:
Sniper kan beter in Andrelon reclames gaan spelen
"Last van Roos?"
Sniper kan beter in Andrelon head en shoulders reclames gaan spelen
"Last van Roos?"
"Last van Roos?"
quote:Op donderdag 16 september 2010 23:54 schreef Tim86 het volgende:
Mooiste moment was Matsoe Matsoe die jokertje na ging doen waarbij zijn kauwgom uit zijn bek vloog
hoe kom je aan die links? Zou ook andere programmas van RTL op me media player willen knallen!quote:Op donderdag 16 september 2010 23:17 schreef ricost het volgende:
[..]
deel 3
"Last van Roos?"
ergens iets gelezen van je Firefox laten voordoen als iPad, komt dat in de richting?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:52 schreef trekker25 het volgende:
[..]
hoe kom je aan die links? Zou ook andere programmas van RTL op me media player willen knallen!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:59 schreef trekker25 het volgende:
[..]
ergens iets gelezen van je Firefox laten voordoen als iPad, komt dat in de richting?
Je kan ze gewoon kijken op RTL gemist. Gewoon in HDquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:40 schreef WSquater het volgende:
Is het iemand opgevallen dat Joker bijna altijd omhoog kijkt als hij praat?
Werkte hier net niet...quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je kan ze gewoon kijken op RTL gemist. Gewoon in HD
Goedemorgen, lekker geslapen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:40 schreef WSquater het volgende:
Is het iemand opgevallen dat Joker bijna altijd omhoog kijkt als hij praat?
Die zijn allang uit elkaar. Logisch dat ze niet bij DWDD was...quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:25 schreef MikeyMo het volgende:
"Last van Roos?"
"Last van Roos?"
Vind het wel meevallen, heb je d'r niet gezien toen ze in bad zat?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:50 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een ranzig wijf is die Roos eigenlijk. Als Sniper een pruik opzet is hij een lekkerder wijf.
True!quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:10 schreef onlogisch het volgende:
Matsoe Matsoe is de onbetwiste koning
Geen woorden maar dadenquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:15 schreef Starkiller het volgende:
Een vriend van mij kent het buurmeisje van Barbie. Zij had tegen hem verteld dat Barbie in elkaar is geslagen door een paar Amsterdammers op de Boulevard te Scheveningen. Erg triest om te horen!
Eikels. Barbie is lief. Ook hoe ze gisteren het zwembad (IN HAAR EENTJE!) zat schoon te boenen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:15 schreef Starkiller het volgende:
Een vriend van mij kent het buurmeisje van Barbie. Zij had tegen hem verteld dat Barbie in elkaar is geslagen door een paar Amsterdammers op de Boulevard te Scheveningen. Erg triest om te horen!
Echte joden weerquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:15 schreef Starkiller het volgende:
Ik vond, en vind dat dit uuuhh.. wel klopt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:10 schreef onlogisch het volgende:
Matsoe Matsoe is de onbetwiste koning
Bijna tettenquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen, heb je d'r niet gezien toen ze in bad zat?
Treurigquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:15 schreef Starkiller het volgende:
Ik mis +kippie Matsoe Matsoequote:
Sniper valt op ass en Roos heeft me toch een ass!quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:50 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een ranzig wijf is die Roos eigenlijk. Als Sniper een pruik opzet is hij een lekkerder wijf.
x2, verdient ze absoluut niet!quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Eikels. Barbie is lief. Ook hoe ze gisteren het zwembad (IN HAAR EENTJE!) zat schoon te boenen.
Mja. Daar komt poep uit. Net zoals uit haar mond.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Sniper valt op ass en Roos heeft me toch een ass!
De verkiezingsuitslag, uiteindelijk, was duidelijk. Een krappe anderhalf miljoen mensen stemden voor de PVV.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:30 schreef RaymanNL het volgende:
1.249.000 kijkers, bijna 100k kijkers meer dan vorige weekDe kijkcijfers kakken nog lang niet in. Kwaliteitsprogramma.
Neuh, dit is gewoon zo belachelijk dat iedereen het wel kan kijken. Net als bij New Kids.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:17 schreef vluchtstrook het volgende:
[..]
De verkiezingsuitslag, uiteindelijk, was duidelijk. Een krappe anderhalf miljoen mensen stemden voor de PVV.
Toeval?
Mwuah lees je niks van in de media dus geloof er geen meuk van eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:15 schreef Starkiller het volgende:
Waarschijnlijk heeft ze gewoon een duwtje gehad en is de sneeuwbal gaan rollen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:21 schreef ReWout het volgende:
[..]
Mwuah lees je niks van in de media dus geloof er geen meuk van eerlijk gezegd
quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:30 schreef Michellee het volgende:
Matsoe Matsoe is![]()
En die merken die de dames opnoemden...alsof ze dat kunnen betalen...Dolce en Gabbana en Versace. Ze bedoelen zeker Molce en Gabbana en Verzace te koop op Griekse markten
Ik vind hem ook echt een kneus.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:40 schreef epicbeardman het volgende:
Sniper denkt echt dat hij de man is met dat hij dat meisje heeft geregeld die hij vroeger al had gedate, en dan met zijn merken natuurlijk weer de wat duurdere merken opnoemen.
En met bungeejumpen stelt het niks voor want dan wil hij 107 meter!! aan zulke gastjes irriteer ik me dagelijks.. hele dag in bedliggen daar..
Ik snap bibi niet want wat had ze anders verwacht toen ze hier aan mee ging doen? wil niet klagend overkomen maar behalve de 3 jongens zijn ze niet echt in een party-mood
Eens, die andere gasten zijn wel sympathiek en zelfs Barbie begint me steeds aardiger te lijker maar die Sniper daar krijg je echt geen hoogte van.quote:
En jij gelooft de media altijd?quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:21 schreef ReWout het volgende:
[..]
Mwuah lees je niks van in de media dus geloof er geen meuk van eerlijk gezegd
Wat heb jij tegen sterretje?quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:21 schreef Starkiller het volgende:
[..]
En jij gelooft de media altijd?
17 dagen (nachten) achter elkaar?quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:17 schreef bierjoost het volgende:
Ik snap ook niet dat sniper en roos niet gewoon door het productieteam het bed uitgetrapt worden en dat ze verplicht mee moeten gaan zuipen. Sowieso is sniper een sissy; na twee avonden zuipen 'snapte hij niet hoe die gasten dat volhouden'. Ook die chicks er op de vierde avond al tussenuit genaaid. In mijn glorietijden stond ik 17 dagen lang in calella te huffen met 15 gasten van mijn jc. (Ja jullie mogen mij aanraken)
Roos is niet eens zo heel lelijk, Barbie is een afvoerputje. Maar dat vind ik dan he.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:43 schreef gnilrednoz het volgende:
Roos is echt lelijk johapenkop toch, jezus. Barbie btw ook, maar daar was iedereen t toch al over eens.
Ik snap btw niet dat veel mensen zo'n moeite hebben ze te verstaanik kom niet uit den haag maar versta t ez
Nadenken is iets wat dit soort volk in het algemeen sowieso niet kan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:47 schreef Stansfield het volgende:
Wanneer zo'n gast een hele cameraploeg achter zich aan heeft de hele tijd en vraagt of je meegaat naar de villa waar ook diezelfde cameraploeg is denk je toch wel even 2x na lijkt me.
Sniper doet HBOquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:46 schreef notagain het volgende:
[..]
sterretje, joker, barbie, roos en sniper lijken me echt dom maar bibi en matsoe matsoe lijkt me eerder lage opleiding
Jokertje werkte toch bij de Jumbo?quote:Op zondag 19 september 2010 16:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Sniper doet HBO. En ik hoorde dat Joker stage loopt bij de Gall & Gall
.
Ik hoorde van iemand dat er totaal 4 HBO doen. Kan het bijna niet geloven maarja.quote:Op zondag 19 september 2010 16:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Sniper doet HBO. En ik hoorde dat Joker stage loopt bij de Gall & Gall
.
Zo dom zijn ze nou ook weer niet, op Barbie na.quote:Op zondag 19 september 2010 16:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik hoorde van iemand dat er totaal 4 HBO doen. Kan het bijna niet geloven maarja.
Wat een figuur.quote:Op zondag 19 september 2010 17:21 schreef pberends het volgende:
Mensen die Oh Oh Cherso leuk vinden kunnen dit misschien ook wel waarderen:
Rijkeluisgaystudent stuwt kijkcijfers 'Bij ons in de PC'
Goh waar ken ik die uitspraak van?quote:"Ja, het leven is een feestje, maar je moet zelf de slingers ophangen", zo sloot Lam de uitzending wijs af.
Ik heb net 't filmpje eens gekekenquote:Op zondag 19 september 2010 17:21 schreef pberends het volgende:
nee, maar wel zo saai in bed blijven liggen, geef mij maar Barbie het feestbeest.quote:Op zondag 19 september 2010 17:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zo dom zijn ze nou ook weer niet, op Barbie na.
Echt, als ik Cherso kijk vind ik het leuk en grappig om te zien hoe de jongeren er een geweldige vakantie van maken met prachtige uitspraken enzo. Bij dat gebeuren met Joris krijg ik alleen maar medelijden met die gozer..quote:Op zondag 19 september 2010 17:21 schreef pberends het volgende:
• Joker doet MBO, loop inderdaad stage en wilt volgend jaar HBO doen.quote:Op zondag 19 september 2010 16:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik hoorde van iemand dat er totaal 4 HBO doen. Kan het bijna niet geloven maarja.
Ze typt het wel, een van de eerste reacties op onderstaand filmpje, accountnaam "bibibreijman". En dat account zal wel echt zijn aangezien het is aangemaakt op 23 december 2006.quote:
Bibi?quote:Op zondag 19 september 2010 20:00 schreef THEFXR het volgende:
met zo'n lichaam moet ze gewoon model worden.
quote:Op zondag 19 september 2010 10:23 schreef LeaderRoel het volgende:
[ afbeelding ]
Deze moet er van Sniper komen
Elize... wel mooi, maar op een of andere manier kijkt ze altijd nèt iets te blij of zo... en wat is er met die lippenstift van d'r... wtf ?!?quote:Op zondag 19 september 2010 21:32 schreef Ritmo het volgende:
Elize lacht altijd zo lief.![]()
En Roos heeft wel wat, alleen d'r lichaam is niet in proportie ofzo, d'r klopt iets niet.
Overigens zijn al die meiden echt bijna even klein als Bibi, op Barbie na.
quote:Kijkcijferhit Oh Oh Cherso ongecensureerd op dvd
De RTL 5-kijkcijferhit Oh Oh Cherso komt in november uit op dvd met daarop onder meer scènes die te heftig waren voor op televisie. Het gaat om ongeveer zestig minuten extra beeldmateriaal. Dat heeft distributeur Dutch Filmworks maandag laten weten. In Oh Oh Cherso staan acht jongeren centraal die feest vieren in Chersonissos. De tv-show was afgelopen donderdag het best bekeken amusementsprogramma van de avond met 1,2 miljoen kijkers. Er liggen nog zeven afleveringen op de plank.
quote:Op maandag 20 september 2010 15:25 schreef Teunus het volgende:
Volgens mij melken ze het al helemaal uit.
En anders doen anderen dit wel..
http://www.ohohshirts.nl/
En wat nog meer?! Broodtrommelsquote:Op maandag 20 september 2010 19:41 schreef LeaderRoel het volgende:
Cool er komt een dvd-box inclusief 60 minuten beeldmateriaal dat niet op tv vertoond kon worden
een porno dvdquote:Op maandag 20 september 2010 20:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En wat nog meer?! Broodtrommels?
En nog 7 afleveringen!quote:Op maandag 20 september 2010 19:41 schreef LeaderRoel het volgende:
Cool er komt een dvd-box inclusief 60 minuten beeldmateriaal dat niet op tv vertoond kon worden
Inderdaad, en dan voornamelijk Matsoe Matsoequote:Op maandag 20 september 2010 16:57 schreef VeX- het volgende:
Tot nu toe ontpopt Snipert zich wel een beetje als saaie hork en Sterretje is zijn glans ook wel kwijt. Degenen waar ik minder van verwachtte zoals Matsoe Matsoe, Joker en Elize vind ik nu het leukst om te zien.
Vuile miesgasser, zit jij dit topic nou onder te spammen??quote:Op maandag 20 september 2010 23:46 schreef Teunus het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook gaaf!
Jokertje; "Sergonigos? Ik heb veel verhalen gehoord over Sergonigos.."
http://www.ohohshirts.nl
idd een spammer, gelijk zijn eerste post!quote:Op maandag 20 september 2010 23:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Vuile miesgasser, zit jij dit topic nou onder te spammen??
Ja, maar zodra hij de aflevering ziet dat zij vreemd gaat, maakt hij het uitquote:Op dinsdag 21 september 2010 07:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zou Bibi nou nog steeds een vriend hebben?!
En niet te vergeten: "Do you like Sergonigos?" - "What??" - "Sergonigos! Do you you like it??"quote:Op maandag 20 september 2010 23:46 schreef Teunus het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook gaaf!
Waarom wijst dat pijltje naar Barbie's tiet?quote:Op maandag 20 september 2010 20:41 schreef LeaderRoel het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.bol.com/nl/p/d(...)DVNLGOO0020101883dv8
Ik verstond Zigeunersos...quote:Op dinsdag 21 september 2010 07:42 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
En niet te vergeten: "Do you like Sergonigos?" - "What??" - "Sergonigos! Do you you like it??"
Geniaal...
Elize is een schatje. Veruit de leukste vind ik.quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 23:46 schreef Teunus het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook gaaf!
Die Barbie doet wel al het huishouden zo te zien. Koken, schoonmaken en zelfs strijken.:Pquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:07 schreef Roi het volgende:
terechtquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Barbie doet wel al het huishouden zo te zien. Koken, schoonmaken en zelfs strijken.:P
Dan kun je die vast in vol ornaat zien op de DVD?quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Waarom wijst dat pijltje naar Barbie's tiet?
Serieus, verstaat er iemand die opmerking van Matsoe Matsoequote:Op dinsdag 21 september 2010 15:07 schreef Roi het volgende:
Of die van Jokertjequote:Op dinsdag 21 september 2010 15:58 schreef MaxC het volgende:
[..]
Serieus, verstaat er iemand die opmerking van Matsoe Matsoe?
ze is leuk en goed,hahaquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Barbie doet wel al het huishouden zo te zien. Koken, schoonmaken en zelfs strijken.:P
Dat is correct.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:08 schreef Reddiablo het volgende:
Matsoe Matsoe zegt:
ik weet ook nie hoe 't komp eigenlijk die Joker, maar ze trapt er nog in ook.
Zoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |