MATSEOEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 16 september 2010 21:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
"Als niemand het doet, dan doe ik het toch"
Zij zijn voorlopig wel de enigen waar wat geneukt wordt.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:54 schreef duguid het volgende:
Jezus, wat zijn Roos en Sniper ongelofelijk saai, heet dit Oh Oh Vinexwijk ofzo?
Zo... ff geregeldquote:Op donderdag 16 september 2010 21:56 schreef egeltje1985 het volgende:
Welke is het nu? Deze heeft wel een OP.
Deze, die andere is gesloten zag ik netquote:Op donderdag 16 september 2010 21:56 schreef egeltje1985 het volgende:
Detering.quote:
Zo dat is me nogal een extreme uitspraak zeg!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:56 schreef jesperrrrsss het volgende:
dat dikke rode mens van de reclame moet dood
En was ook eerder.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:56 schreef egeltje1985 het volgende:
Jokertje ook, wil zien hoe hij dat voor elkaar bokst en afhandeldquote:Op donderdag 16 september 2010 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik hoop dat matsoe matsoe een bedpartner scoort :0
Hij werkt welquote:Op donderdag 16 september 2010 21:55 schreef jesperrrrsss het volgende:
matsoe matsoe: je lijkt wel een paradijsvogel
Baas genoeg voor een serie en een film over het succes.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:57 schreef Lurk_Kloon het volgende:
sniper en de rest zijn wel saai, ik had meer verwacht
de serie draait meer over het scoren en falen van matsoe, jokertje en sterretje
OH DIE IS OOK LEKKERquote:Op donderdag 16 september 2010 21:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat zit die unox reclame-oplezer klaar te komen![]()
Dit kan niet vaak genoeg gezegd wordenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
Die Matsoe Matsoe is echt een eindbaas![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:58 schreef Stranger het volgende:
Matsoe![]()
![]()
Lijkt me geweldig om een avondje te gaan zuipen met die gozer.
Dank... nu welquote:Op donderdag 16 september 2010 21:58 schreef Ragboer het volgende:
Topic #4 staat nog niet in de openingspost.
Je weet toch vrouwen zijn dom.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf me erover verbazen dat de meest kansloze opmerkingen en acties maar blijven werken bij vrouwen
dan moet je het wel zo ongeveer zo zeggen he:quote:Op donderdag 16 september 2010 21:54 schreef RickL het volgende:
moet ik onthouden: je lijkt wel een paradijsvogel
nou ja... "vrouwen"quote:Op donderdag 16 september 2010 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf me erover verbazen dat de meest kansloze opmerkingen en acties maar blijven werken bij vrouwen
dat is waar, er wordt al gesproken over een mogelijk winter vervolgquote:Op donderdag 16 september 2010 21:57 schreef Lexis het volgende:
[..]
Baas genoeg voor een serie en een film over het succes.
Matsoe wordt de nieuwe Hef.
Zijn toch ook allemaal van die kansloze wijven die alleen maar keihard in hun kont geneukt willen wordenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Is een reflectie van de vrouw, als kansloos werkt heb je er naast sex niks aan en is beffen uitgeslotenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:59 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
dan moet je het wel zo ongeveer zo zeggen he:
je lèkt wel un paradèsvâugel
Mogen ze niet meer van rtl.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:01 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
MADI-dingesshow van Paul de Leeuw.. Zouden ze daar niet de ouders van de deelnemers aan Oh Oh Cherso te gast hebben?
mogen niet komen van rtlquote:Op donderdag 16 september 2010 22:01 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
MADI-dingesshow van Paul de Leeuw.. Zouden ze daar niet de ouders van de deelnemers aan Oh Oh Cherso te gast hebben?
Gewoon luisteren.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:03 schreef jack4ya het volgende:
Serieus... Ik heb echt ondertitels nodig.
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mogen ze niet meer van rtl.
Nu wil Paul die jongeren hebben.
Wat is dat voor onzin.. Aandacht is aandacht. Meer kijkcijfers jwz!quote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Om Barbie te versieren moet je van goede huize komen, maar je hoeft niet veel te doen
Dat snappen wij niet, zijn we te dom voor denk ikquote:Op donderdag 16 september 2010 22:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Om Barbie te versieren moet je van goede huize komen, maar je hoeft niet veel te doen
Strik erom en weggooienquote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:04 schreef fratsman het volgende:
Al had ik een pallet bier leeg, die Barbie schopte ik met 2 gestrekte benen mijn bed uit.
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:04 schreef iBenny het volgende:
Mensen die Jokertje ophemelen
Matsoe Matsoe is de enige echte baas
hij wist publiek's harten te veroveren met zijn gebrabbel en memorabele quotesquote:Op donderdag 16 september 2010 22:04 schreef iBenny het volgende:
Mensen die Jokertje ophemelen
Matsoe Matsoe is de enige echte baas
Zo doen Hageneesen dat.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ze doen ook elke dag hetzelfde, starbeach en uitgaan
dat dus!quote:Op donderdag 16 september 2010 22:04 schreef Reddiablo het volgende:
leer eens Haags lullen mensen, echt niet moeilijk te verstaan hoor!
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Strik erom en weggooien in de brand steken als een kerstboom
IK HAD DA AL VERKONDIGquote:Op donderdag 16 september 2010 22:06 schreef .ZilveR. het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)in_de_winter___.html
Goh.... Dat doet iedereen daarquote:Op donderdag 16 september 2010 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ze doen ook elke dag hetzelfde, starbeach en uitgaan
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:06 schreef .ZilveR. het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)in_de_winter___.html
quote:"Alles is massaal. We krijgen zo veel aandacht", zegt Sterretje. "Mijn oma is erg trots en neemt alles op van haar kleinzoon."
Absoluutquote:Op donderdag 16 september 2010 22:07 schreef Karina het volgende:
Ik zou me na drie dagen al helemaal kapotvervelen.
Ik vond dat juist wel stoerquote:Op donderdag 16 september 2010 22:07 schreef egeltje1985 het volgende:
Ja hoor, Sniper wil nog hoger.
Dikke sukkel is dat, arrogante grafmongoolquote:Op donderdag 16 september 2010 22:07 schreef Yankee het volgende:
prachtig die sniper....doodsangst in z'n ogen maar meneer vond het niet eng....kneus
LOLquote:Op donderdag 16 september 2010 22:09 schreef jesperrrrsss het volgende:
goed zo barbie hoer schoon maken
Grote praatjes en verder alleen maar heel burgerlijk gaan liggen klitten met die grietquote:
Zie het nog wel gebeuren als ie niks anders kan fixenquote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:10 schreef PiraatPiet het volgende:
Ik vind het tot nu toe nog geen topvakantie ofzoDit doet toch iedereen die in sgenoisissios is?
ok de eer is aan jouquote:Op donderdag 16 september 2010 22:07 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ja maar niet met een stukje uit de Telegraaf
van circa 20 meterquote:
Ik was eerderquote:Op donderdag 16 september 2010 22:11 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom daar telefoon nummers regelenquote:
Nee maar hij kan ook niet pratenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:12 schreef Epic_BreakDancer het volgende:
Jokertje is bijna niet te zien, hij is baas-af hosselt helemaal geen chiks
beetje te laat he, of wordt de serie nu gefilmd?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Sniper en Roos... ik denk dat de productie daar ook wel een dikke stok voor gaat steken... die zijn doodsaai zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |