dat is waar, er wordt al gesproken over een mogelijk winter vervolgquote:Op donderdag 16 september 2010 21:57 schreef Lexis het volgende:
[..]
Baas genoeg voor een serie en een film over het succes.
Matsoe wordt de nieuwe Hef.
Zijn toch ook allemaal van die kansloze wijven die alleen maar keihard in hun kont geneukt willen wordenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf me erover verbazen dat de meest kansloze opmerkingen en acties maar blijven werken bij vrouwen
Is een reflectie van de vrouw, als kansloos werkt heb je er naast sex niks aan en is beffen uitgeslotenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf me erover verbazen dat de meest kansloze opmerkingen en acties maar blijven werken bij vrouwen
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
dan moet je het wel zo ongeveer zo zeggen he:
je lèkt wel un paradèsvâugel
Mogen ze niet meer van rtl.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:01 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
MADI-dingesshow van Paul de Leeuw.. Zouden ze daar niet de ouders van de deelnemers aan Oh Oh Cherso te gast hebben?
mogen niet komen van rtlquote:Op donderdag 16 september 2010 22:01 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
MADI-dingesshow van Paul de Leeuw.. Zouden ze daar niet de ouders van de deelnemers aan Oh Oh Cherso te gast hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |