Jokertje ook, wil zien hoe hij dat voor elkaar bokst en afhandeldquote:Op donderdag 16 september 2010 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik hoop dat matsoe matsoe een bedpartner scoort :0
Hij werkt welquote:Op donderdag 16 september 2010 21:55 schreef jesperrrrsss het volgende:
matsoe matsoe: je lijkt wel een paradijsvogel
Baas genoeg voor een serie en een film over het succes.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:57 schreef Lurk_Kloon het volgende:
sniper en de rest zijn wel saai, ik had meer verwacht
de serie draait meer over het scoren en falen van matsoe, jokertje en sterretje
OH DIE IS OOK LEKKERquote:Op donderdag 16 september 2010 21:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat zit die unox reclame-oplezer klaar te komen![]()
Dit kan niet vaak genoeg gezegd wordenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
Die Matsoe Matsoe is echt een eindbaas![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:58 schreef Stranger het volgende:
Matsoe![]()
![]()
Lijkt me geweldig om een avondje te gaan zuipen met die gozer.
Dank... nu welquote:Op donderdag 16 september 2010 21:58 schreef Ragboer het volgende:
Topic #4 staat nog niet in de openingspost.
Je weet toch vrouwen zijn dom.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf me erover verbazen dat de meest kansloze opmerkingen en acties maar blijven werken bij vrouwen
dan moet je het wel zo ongeveer zo zeggen he:quote:Op donderdag 16 september 2010 21:54 schreef RickL het volgende:
moet ik onthouden: je lijkt wel een paradijsvogel
nou ja... "vrouwen"quote:Op donderdag 16 september 2010 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf me erover verbazen dat de meest kansloze opmerkingen en acties maar blijven werken bij vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |