Je kan ze gewoon kijken op RTL gemist. Gewoon in HDquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:40 schreef WSquater het volgende:
Is het iemand opgevallen dat Joker bijna altijd omhoog kijkt als hij praat?
Werkte hier net niet...quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je kan ze gewoon kijken op RTL gemist. Gewoon in HD
Goedemorgen, lekker geslapen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:40 schreef WSquater het volgende:
Is het iemand opgevallen dat Joker bijna altijd omhoog kijkt als hij praat?
Die zijn allang uit elkaar. Logisch dat ze niet bij DWDD was...quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:25 schreef MikeyMo het volgende:
Sniper kan beter in Andrelon reclames gaan spelen
"Last van Roos?"
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:25 schreef MikeyMo het volgende:
Sniper kan beter in Andrelon reclames gaan spelen
"Last van Roos?"
Vind het wel meevallen, heb je d'r niet gezien toen ze in bad zat?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:50 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een ranzig wijf is die Roos eigenlijk. Als Sniper een pruik opzet is hij een lekkerder wijf.
True!quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:10 schreef onlogisch het volgende:
Matsoe Matsoe is de onbetwiste koning
Geen woorden maar dadenquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:15 schreef Starkiller het volgende:
Een vriend van mij kent het buurmeisje van Barbie. Zij had tegen hem verteld dat Barbie in elkaar is geslagen door een paar Amsterdammers op de Boulevard te Scheveningen. Erg triest om te horen!
Eikels. Barbie is lief. Ook hoe ze gisteren het zwembad (IN HAAR EENTJE!) zat schoon te boenen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:15 schreef Starkiller het volgende:
Een vriend van mij kent het buurmeisje van Barbie. Zij had tegen hem verteld dat Barbie in elkaar is geslagen door een paar Amsterdammers op de Boulevard te Scheveningen. Erg triest om te horen!
Echte joden weerquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:15 schreef Starkiller het volgende:
Ik vond, en vind dat dit uuuhh.. wel klopt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:10 schreef onlogisch het volgende:
Matsoe Matsoe is de onbetwiste koning
Bijna tettenquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen, heb je d'r niet gezien toen ze in bad zat?
Treurigquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:15 schreef Starkiller het volgende:
Ik mis +kippie Matsoe Matsoequote:
Sniper valt op ass en Roos heeft me toch een ass!quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:50 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een ranzig wijf is die Roos eigenlijk. Als Sniper een pruik opzet is hij een lekkerder wijf.
x2, verdient ze absoluut niet!quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Eikels. Barbie is lief. Ook hoe ze gisteren het zwembad (IN HAAR EENTJE!) zat schoon te boenen.
Mja. Daar komt poep uit. Net zoals uit haar mond.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Sniper valt op ass en Roos heeft me toch een ass!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |