Je zal de ouders van Barbie maar zijn... en je dochter ranzige liedjes horen zingen in het zwembadquote:Op donderdag 16 september 2010 23:47 schreef rooneyelst het volgende:
je zou maar met je snollenkop op tv komen omdat je met zo`n haagse kerel bent meegeweest..heb je de rest van je leven een bijnaam:P
En jokertje heeft echt ondertiteling nodig, volgens mij begrijpt hij zichzelf geeneens..
Ik heb het nog niet gezienquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dat voor de saaiste aflevering tot nu toe
Op Kos niet veel anders, maar volgens een stel Noren die ik sprak zijn ze moeillijk om in Oh oh cherso termen te blijven.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:18 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Geloof me, Zweede chicks zijn bijna zonder uitzondering lekker. Ik was op Rhodos afgelopen zomer, die Zweden lopen rond in groepjes van 10 en het is eerder regel dan uitzondering dat ze alle 10 lekker zijn
Ik vond de tweede aflevering tot nu toe het leukstquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezien. Maar idd, het zal ongetwijfeld niet veel boeiender zijn dan de eerste aflevering.
nou ja, wie weet leeft ie nog op...quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:55 schreef Chau het volgende:
Dat Sniper een vervolg wil is echt te dom voor woorden, die gast is wel de minst interessante persoon in de hele serie..
De komende aflevering pakt ie Barbie en zijn we getuige van de Bitchfight van de eeuw!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:00 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou ja, wie weet leeft ie nog op...
Die productie daar zal het nooit goed hebben gevonden dat die 2 de villa niet meer uit kwamen... dus daar zal wel een soort van plan zijn gemaakt... gezamenlijk uitje... mijnheer krijgt aandacht van vrouwen, meisje wordt jaloers, ruzie en we hebben weer spektakelquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:00 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou ja, wie weet leeft ie nog op...
Sniper kan beter in Gillette-reclames gaan spelen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:55 schreef Chau het volgende:
Dat Sniper een vervolg wil is echt te dom voor woorden, die gast is wel de minst interessante persoon in de hele serie..
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:25 schreef MikeyMo het volgende:
Sniper kan beter in Andrelon reclames gaan spelen
"Last van Roos?"
Sniper kan beter in Andrelon head en shoulders reclames gaan spelen
"Last van Roos?"
"Last van Roos?"
quote:Op donderdag 16 september 2010 23:54 schreef Tim86 het volgende:
Mooiste moment was Matsoe Matsoe die jokertje na ging doen waarbij zijn kauwgom uit zijn bek vloog
hoe kom je aan die links? Zou ook andere programmas van RTL op me media player willen knallen!quote:Op donderdag 16 september 2010 23:17 schreef ricost het volgende:
[..]
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)herso_s1_a3.MiMe.mp4
deel 3
"Last van Roos?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |