Bijna tettenquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen, heb je d'r niet gezien toen ze in bad zat?
Treurigquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:15 schreef Starkiller het volgende:
Een vriend van mij kent het buurmeisje van Barbie. Zij had tegen hem verteld dat Barbie in elkaar is geslagen door een paar Amsterdammers op de Boulevard te Scheveningen. Erg triest om te horen!
Ik mis +kippie Matsoe Matsoequote:
Sniper valt op ass en Roos heeft me toch een ass!quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:50 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een ranzig wijf is die Roos eigenlijk. Als Sniper een pruik opzet is hij een lekkerder wijf.
x2, verdient ze absoluut niet!quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Eikels. Barbie is lief. Ook hoe ze gisteren het zwembad (IN HAAR EENTJE!) zat schoon te boenen.
Mja. Daar komt poep uit. Net zoals uit haar mond.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Sniper valt op ass en Roos heeft me toch een ass!
De verkiezingsuitslag, uiteindelijk, was duidelijk. Een krappe anderhalf miljoen mensen stemden voor de PVV.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:30 schreef RaymanNL het volgende:
1.249.000 kijkers, bijna 100k kijkers meer dan vorige weekDe kijkcijfers kakken nog lang niet in. Kwaliteitsprogramma.
Neuh, dit is gewoon zo belachelijk dat iedereen het wel kan kijken. Net als bij New Kids.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:17 schreef vluchtstrook het volgende:
[..]
De verkiezingsuitslag, uiteindelijk, was duidelijk. Een krappe anderhalf miljoen mensen stemden voor de PVV.
Toeval?
Mwuah lees je niks van in de media dus geloof er geen meuk van eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:15 schreef Starkiller het volgende:
Een vriend van mij kent het buurmeisje van Barbie. Zij had tegen hem verteld dat Barbie in elkaar is geslagen door een paar Amsterdammers op de Boulevard te Scheveningen. Erg triest om te horen!
Waarschijnlijk heeft ze gewoon een duwtje gehad en is de sneeuwbal gaan rollen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:21 schreef ReWout het volgende:
[..]
Mwuah lees je niks van in de media dus geloof er geen meuk van eerlijk gezegd
quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:30 schreef Michellee het volgende:
Matsoe Matsoe is![]()
En die merken die de dames opnoemden...alsof ze dat kunnen betalen...Dolce en Gabbana en Versace. Ze bedoelen zeker Molce en Gabbana en Verzace te koop op Griekse markten
Ik vind hem ook echt een kneus.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:40 schreef epicbeardman het volgende:
Sniper denkt echt dat hij de man is met dat hij dat meisje heeft geregeld die hij vroeger al had gedate, en dan met zijn merken natuurlijk weer de wat duurdere merken opnoemen.
En met bungeejumpen stelt het niks voor want dan wil hij 107 meter!! aan zulke gastjes irriteer ik me dagelijks.. hele dag in bedliggen daar..
Ik snap bibi niet want wat had ze anders verwacht toen ze hier aan mee ging doen? wil niet klagend overkomen maar behalve de 3 jongens zijn ze niet echt in een party-mood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |