En jij gelooft de media altijd?quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:21 schreef ReWout het volgende:
[..]
Mwuah lees je niks van in de media dus geloof er geen meuk van eerlijk gezegd
Wat heb jij tegen sterretje?quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:21 schreef Starkiller het volgende:
[..]
En jij gelooft de media altijd?
17 dagen (nachten) achter elkaar?quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:17 schreef bierjoost het volgende:
Ik snap ook niet dat sniper en roos niet gewoon door het productieteam het bed uitgetrapt worden en dat ze verplicht mee moeten gaan zuipen. Sowieso is sniper een sissy; na twee avonden zuipen 'snapte hij niet hoe die gasten dat volhouden'. Ook die chicks er op de vierde avond al tussenuit genaaid. In mijn glorietijden stond ik 17 dagen lang in calella te huffen met 15 gasten van mijn jc. (Ja jullie mogen mij aanraken)
Roos is niet eens zo heel lelijk, Barbie is een afvoerputje. Maar dat vind ik dan he.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:43 schreef gnilrednoz het volgende:
Roos is echt lelijk johapenkop toch, jezus. Barbie btw ook, maar daar was iedereen t toch al over eens.
Ik snap btw niet dat veel mensen zo'n moeite hebben ze te verstaanik kom niet uit den haag maar versta t ez
Nadenken is iets wat dit soort volk in het algemeen sowieso niet kan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:47 schreef Stansfield het volgende:
Wanneer zo'n gast een hele cameraploeg achter zich aan heeft de hele tijd en vraagt of je meegaat naar de villa waar ook diezelfde cameraploeg is denk je toch wel even 2x na lijkt me.
Sniper doet HBOquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:46 schreef notagain het volgende:
[..]
sterretje, joker, barbie, roos en sniper lijken me echt dom maar bibi en matsoe matsoe lijkt me eerder lage opleiding
Jokertje werkte toch bij de Jumbo?quote:Op zondag 19 september 2010 16:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Sniper doet HBO. En ik hoorde dat Joker stage loopt bij de Gall & Gall
.
Ik hoorde van iemand dat er totaal 4 HBO doen. Kan het bijna niet geloven maarja.quote:Op zondag 19 september 2010 16:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Sniper doet HBO. En ik hoorde dat Joker stage loopt bij de Gall & Gall
.
Zo dom zijn ze nou ook weer niet, op Barbie na.quote:Op zondag 19 september 2010 16:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik hoorde van iemand dat er totaal 4 HBO doen. Kan het bijna niet geloven maarja.
Wat een figuur.quote:Op zondag 19 september 2010 17:21 schreef pberends het volgende:
Mensen die Oh Oh Cherso leuk vinden kunnen dit misschien ook wel waarderen:
Rijkeluisgaystudent stuwt kijkcijfers 'Bij ons in de PC'
Goh waar ken ik die uitspraak van?quote:"Ja, het leven is een feestje, maar je moet zelf de slingers ophangen", zo sloot Lam de uitzending wijs af.
Ik heb net 't filmpje eens gekekenquote:Op zondag 19 september 2010 17:21 schreef pberends het volgende:
nee, maar wel zo saai in bed blijven liggen, geef mij maar Barbie het feestbeest.quote:Op zondag 19 september 2010 17:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zo dom zijn ze nou ook weer niet, op Barbie na.
Echt, als ik Cherso kijk vind ik het leuk en grappig om te zien hoe de jongeren er een geweldige vakantie van maken met prachtige uitspraken enzo. Bij dat gebeuren met Joris krijg ik alleen maar medelijden met die gozer..quote:Op zondag 19 september 2010 17:21 schreef pberends het volgende:
• Joker doet MBO, loop inderdaad stage en wilt volgend jaar HBO doen.quote:Op zondag 19 september 2010 16:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik hoorde van iemand dat er totaal 4 HBO doen. Kan het bijna niet geloven maarja.
Ze typt het wel, een van de eerste reacties op onderstaand filmpje, accountnaam "bibibreijman". En dat account zal wel echt zijn aangezien het is aangemaakt op 23 december 2006.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |