Eensch. Deze was een beetje saai.quote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:12 schreef n8n het volgende:
"Zullen we maar gaan slapenneuken?" -"Ja... het is al half 10 hè.."
Mee eensquote:Op donderdag 16 september 2010 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eens... die afleveringen moeten gewoon een uur duren
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:16 schreef duguid het volgende:
Ik had gewoon gelijk met Sniper en Roos: wat een saaie lui die hun 'relatie' te serieus nemenIk mag toch hopen dat RTL ze na 5 dagen terug heeft gestuurd, daaraan wil je toch geen geld verspillen? Voor dat soort beelden kun je ook een willekeurig saai stelletje filmen, ik wil bazenacties zien
Nah, vooruit dan maarquote:Op donderdag 16 september 2010 22:15 schreef Lexis het volgende:
[..]
Kan jij ff m'n OP editen
Of een copy paste stukkie sturen?
Als Joey praat moeten ze dat ook ondertitelen vind ik. Versta soms de helft niet.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:15 schreef Joran-Joran het volgende:
Wel weer een aantal geniale uitspraken de revue gepasseerd van Joey
Wát een held!!quote:Op donderdag 16 september 2010 22:15 schreef Joran-Joran het volgende:
Wel weer een aantal geniale uitspraken de revue gepasseerd van Joey
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:16 schreef Lexis het volgende:
Poll: Matsoe is de nieuwe baas van Oh Oh Cherso
• Een Eckte Baas
• Jokertje!
• Hoe moet ik dat weten, ik maak tuinen..
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dit.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:16 schreef duguid het volgende:
Ik had gewoon gelijk met Sniper en Roos: wat een saaie lui die hun 'relatie' te serieus nemenIk mag toch hopen dat RTL ze na 5 dagen terug heeft gestuurd, daaraan wil je toch geen geld verspillen? Voor dat soort beelden kun je ook een willekeurig saai stelletje filmen, ik wil bazenacties zien
Die Elize is topper zekerquote:Op donderdag 16 september 2010 22:16 schreef duguid het volgende:
Optie 1 en 3 tellen gewoon als hetzelfde natuurlijkquote:Op donderdag 16 september 2010 22:16 schreef Lexis het volgende:
• Een Eckte Baas
• Jokertje!
• Hoe moet ik dat weten, ik maak tuinen..
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Duhquote:Op donderdag 16 september 2010 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Optie 1 en 3 tellen gewoon als hetzelfde natuurlijk
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Je hebt gestemd op: Een Eckte Baas
Je IP is: xxxxxxxxxxxx
ja het is over met jokerquote:Op donderdag 16 september 2010 22:18 schreef Lexis het volgende:
Matsoe is de nieuwe baas.
Maar het Jokertje blijft een guitige vent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |