Uhuh, dat is vooral als het allemaal verdeeld is in blokkenquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:01 schreef Impressie het volgende:
[..]
InteressantEcht een stuk beter dan ik had verwacht. Zeker in vergelijking met HBO SPH waar je neergehoekt wordt als je zelfstandig probeert te denken en precies zó moet handelen zoals het in het boekje staat. Hier mag je zelf je ding doen, een beetje aankutten en je hebt volgens mij heeeeeeeeel veel mogelijkheden die ik wel tof vind. Sowieso ook student assistent, werkende computers etc. Ik weet niet hoeveel ik van dat alles ga doen en/of gebruiken maar gewoon dat het kan is tof!
De stof vind ik op het moment nog redelijk makkelijk, al gaat het wel 20x sneller dan op het HBO dus moet ik wel bijhouden wat er gezegd wordt.. Je doet een weekje niks en je moet gelijk voor elk college een of twee nieuwe hoofdstukken lezen
Edit: Ik zal pmen
Ik bedoelde eigenlijk: "PM mij even zodat ik je kan ontlopen", maar dat is niet zo aardig om te zeggenquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:07 schreef oompaloompa het volgende:
nja zodra je gaat PM-en voor "toevallig" elkaar tegen het lijf lopen......
quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:05 schreef automatic_ het volgende:
Oompa! Wat is dat nu weer voor TT!
Bij die waar ik zat absoluut niet.. Het ergste voorbeeld was dat we een keer les hadden in leiding geven bij groepsdynamica en dat er daar werd uitgelegd hoe je leiding moet geven in bepaalde situaties, en hoe in andere situaties etc. Ik gezegd dat dat echt niet altijd zo kan zijn, keken ze me aan alsof ik de grootste klapjosti ooit wasquote:Uhuh, dat is vooral als het allemaal verdeeld is in blokken
Ik kan mij overigens niet vinden in wat je zegt over HBO SPH. Althans, toen ik daar zat (Social Work / MWD) was zelfstandig denken prima, haha.
Ik weet lekker wel hoe jij eruit ziet en jij hebt geen idee van mijquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk: "PM mij even zodat ik je kan ontlopen", maar dat is niet zo aardig om te zeggen
Haha, wat erg!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:11 schreef Impressie het volgende:
Bij die waar ik zat absoluut niet.. Het ergste voorbeeld was dat we een keer les hadden in leiding geven bij groepsdynamica en dat er daar werd uitgelegd hoe je leiding moet geven in bepaalde situaties, en hoe in andere situaties etc. Ik gezegd dat dat echt niet altijd zo kan zijn, keken ze me aan alsof ik de grootste klapjosti ooit was![]()
Heb met de inhaaluren van mijn propedeuse gelukkig wel voornamelijk mijn eigen invulling eraan mogen geven, dat werd een groot theoretisch verslag over van alles en nog wat. Dik boekwerk geworden ook nog
Ja, daarom ga ik alle lokalen ontlopenquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:12 schreef Impressie het volgende:
[..]
Ik weet lekker wel hoe jij eruit ziet en jij hebt geen idee van mij
quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:01 schreef Impressie het volgende:
[..]
Echt een stuk beter dan ik had verwacht. Zeker in vergelijking met HBO SPH waar je neergehoekt wordt als je zelfstandig probeert te denken en precies zó moet handelen zoals het in het boekje staat.
Weet je mijn naam dan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:13 schreef oompaloompa het volgende:
Als er niet meer eerstejaars zijn met jouw voornaam heb ik je zo gevonden
Aangezien er sowieso maar 5 mannen psychologie doen, acht ik die kans vrij laag
Je profiel? En er zijn maar weinig mannen bij Psy, eerstejaarsquote:
Die heb je zelf naar me ge-pm-edquote:
Nee, ik zat vandaag lekker in mijn pyjama achter de pc, thuisquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:16 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Episch!
Zeg, auto, toen ik net op je fobo keek dacht ik even dat je leek op zo'n meisje dat vandaag in de bieb zat, maar dat was je niet, of wel?
Ja, met een spandoek natuurlijk!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:23 schreef Impressie het volgende:
Ik verwacht nu overigens wel dat er een dezer dagen 2 schone dames bij de collegedeur aan elke man vragen 'ben jij mark?'
Ik zet andere middelen inquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:23 schreef Impressie het volgende:
Ik verwacht nu overigens wel dat er een dezer dagen 2 schone dames bij de collegedeur aan elke man vragen 'ben jij mark?'
Ik ben heel bang voor jequote:
ligt er aan of je hem breugelmans noemt denk ikquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:29 schreef Impressie het volgende:
[..]
Ik ben heel bang voor je
Als ik trouwens aan breugelmans vraag of hij mij jouw lokaal kan wijzen, doet hij dat dan?
Ga je dan vragen waar oompaloompa zit?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:29 schreef Impressie het volgende:
[..]
Ik ben heel bang voor je
Als ik trouwens aan breugelmans vraag of hij mij jouw lokaal kan wijzen, doet hij dat dan?
Ejj kerll paas mij die lokaal van oempiequote:Op dinsdag 14 september 2010 18:30 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ligt er aan of je hem breugelmans noemt denk ik
quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:31 schreef Impressie het volgende:
[..]
Ejj kerll paas mij die lokaal van oempie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |