quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:37 schreef mcf het volgende:
Deze vraag is dus moeilijk omdat ik maar heel weinig informatie heb.
Ik zoek dus een nummer, het is een oud nummer volgens mij rond the 70's of 80's.
Het woordje love kwam er volgens mij meerdere malen in voor. (refrein, maar dat weet ik niet zeker)
Ik weet geen naam van een band of het nummer of wat dan ook.
Dit nummer werd gedraaid tussen 06:00 en 07:10 op 1 of 2 september op VH1 Classic.
De clip ging volgens mij over iets met een bruiloft en de zanger had zo'n beetje de hoofdrol in de clip.
Dit liedje had een heel catchy beat en ik vond het echt een vet nummer, maar ik kan hem nu nergens terug vinden
uhm,
volgens mij was het een britse band
en ik weet niet zeker maar volgens mij kwam er dit in voor.
love love love, (hier een zinnetje van ongeveer 5 woorden en dan weer:)
love love love,
(ik weet niet of het nou love love love is)
Het was een beetje een vlot liedje.
neequote:Op dinsdag 14 september 2010 17:15 schreef Harajuku. het volgende:
t Is toch ook niet November Rain hè
quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:17 schreef Harajuku. het volgende:
Een zomerse clip met een bruid, een beat en een zanger. Hmm!
kan je niet een stukje neurien of fluiten en dat uploaden ofzo?quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:18 schreef mcf het volgende:
[..]
die zanger was de hoofdpersoon in de clip he
ik zal het proberen, alleen van mijn (vals gefluitquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
kan je niet een stukje neurien of fluiten en dat uploaden ofzo?
lalalalalalalaaaaaaa mag ookquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:23 schreef mcf het volgende:
[..]
ik zal het proberen, alleen van mijn (vals gefluit) gefluit kun je nooit wat opmaken
kan je anders niet neurien of lala-en dittus valsquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:25 schreef mcf het volgende:
niet helemaal goed gegaan:
http://uploadstuff.net/files/get/mCt8rN23fg/love-..-love.wma
Ik hoor het bijna niet met al het volume omhoog.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:37 schreef mcf het volgende:
http://uploadstuff.net/files/get/VkUp--ZoJM/hmmhmhmhm.wma
eem nieuwe upload
en nee
ahaa thanks..quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:37 schreef mcf het volgende:
http://uploadstuff.net/files/get/VkUp--ZoJM/hmmhmhmhm.wma
eem nieuwe upload
en nee
Ik heb al een nieuwe.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:38 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
kan je anders niet neurien of lala-en dittus vals
ik heb hetzelfde, vandaar een wilde gok zonder love (omdat daaraan getwijfeld werd)quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoor het bijna niet met al het volume omhoog.
http://www11.zippyshare.com/v/74384071/file.htmlquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoor het bijna niet met al het volume omhoog.
Ooooooooh dat herken ik, maar verder dan herkennen kom ik even nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:42 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
http://www11.zippyshare.com/v/74384071/file.html
hier hetzelfdequote:Op dinsdag 14 september 2010 17:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ooooooooh dat herken ik, maar verder dan herkennen kom ik even niet
neurie jij het anders opnieuw en misschien herken ik het danquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gokje:quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:40 schreef mcf het volgende:
[..]
Ik heb al een nieuwe.
Ben zo terug na het eten
Het doet me denken aan:quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
edit: nvmquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:02 schreef SeeNoEvil het volgende:
zoek een nummer, het is een beetje spaans achtig nummer, het enige woord wat ik kon verstaan was ''Bailando''.
Het word gezongen door een man met een hele zachte stem.
Hopelijk kan iemand het plaatsen, vond het echt een heel rustig nummer.
Zoeken via Google leverde voormij niets op.
Eerder gegeven suggesties als jan smit, bailamos zijn het niet
Lyrics:quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:02 schreef SeeNoEvil het volgende:
zoek een nummer, het is een beetje spaans achtig nummer, het enige woord wat ik kon verstaan was ''Bailando''.
Het word gezongen door een man met een hele zachte stem.
Hopelijk kan iemand het plaatsen, vond het echt een heel rustig nummer.
Zoeken via Google leverde voormij niets op.
Eerder gegeven suggesties als jan smit, bailamos zijn het niet
wat een k#t site.. noten inspelen en midi's zoeken geen pauzes tussen noten kunnen invoeren.. arghhhhquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:54 schreef mcf het volgende:
kan iemand dit misschien proberen via melody catcher? Daar lukt mij niets mee.
exactlyquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:04 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
wat een k#t site.. noten inspelen en midi's zoeken geen pauzes tussen noten kunnen invoeren.. arghhhh
Ja precies, daar moest ik ook gelijk aan denkenquote:
duffy?quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:59 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ik ben op zoek naar een cover van het liedje Bring it on home to me
Het is gezongen door een vrouwelijke beetje gillende / krijzende stem, zou haast zeggen amy whinehouse ofzo. maar kan niks vinden.
Iemand enig idee?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:17 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb denk ik een moeilijke
Vroeger was er 's nachts een game show, genaamd "gammo" dat was echt een tof programma, maar dat terzijde.
De intro daarvan wil ik graag de titel van weten. Het lijkt heel erg op dit:
(van 0:18 tot 0:31)
De site van gammo bestaat nog, maar ik krijg geen filmpjes meer aan de praat voor de echte sample:
http://www.gammo.nl/
Heel erg bedankt voor wie het weet!
Je kent gammo ook nog?quote:
Ik heb gegoogled en dat kwam als resultaat. Maar als ik kijk op de wiki van Rammstein staat vermeld dat de intro van Gammo een stukje van 'du hast' is.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je kent gammo ook nog?
Anyway, dit komt me idd ook heel bekend voor, zal waarschijnlijk een andere intro geweest zijn, maar bedoel echt dat geluidje uit bovenstaande post van mij, heb echt het vermoeden dat er wel een langer liedje van is..
Ok het zal wel niet meer dan dat zijn dan.. Of een mis gemaakt door gammo zelf ofzo, jammer dat ik geen filmpjes meer van gammo kan kijken..quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb gegoogled en dat kwam als resultaat. Maar als ik kijk op de wiki van Rammstein staat vermeld dat de intro van Gammo een stukje van 'du hast' is.
haha, tsjaquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:55 schreef krioro het volgende:
Nou, dat is wel een pittige, mcf. Ik weet het ook niet.
als ik jou was zou ik het toch bij je eigen topic houden en hopen dat ze je daat verder kunnen helpen....quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Ha mensen, ik had niet gezien dat er een speciaal topic voor was, dus opnieuw mijn vraag:
Ik ben op zoek naar samba-muziek, zoals in onderstaande video van YouTube. Als ik bij bol.com snuffel, hoor ik vooral van die lift-muziek, en dat bedoel ik niet. En absoluut geen Braziliaanse lounge-muziek.
Wel: coole muziek, met percussie, strak tempo, sensueel en opzwepend. Zie ook deze video:
Dit nummer is van Club des Belugas, die ken ik al. Iemand nog meer suggesties?
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
Oh... oké.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:06 schreef kvd het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik het toch bij je eigen topic houden en hopen dat ze je daat verder kunnen helpen....
Uit de OP
[..]
Hahaha, succes iig!quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh... oké.
*pakt video's weer in en sjokt naar ander topic*
Jerry Goldsmith - Carol Anne's Theme (Poltergeist OST)quote:Op woensdag 15 september 2010 11:47 schreef FL_Freak het volgende:
Hoe heet het begin liedje van deze video?
originele clip kan ik niet vinden.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:05 schreef zzz55 het volgende:
Ik kan er niet meer tegen, ik weet niet hoe het nummer heet of artiest is van volgende nummer:
- was opzich best bekend in de 90s of vroege 00s
- je hoort een vrouwenstem eh eh eheheheheh (als een soort indiaas/arabisch)
- en een mannenstem (ook beetje indiaas/arabisch) die iets onbegrijpelijks erdoor zingt; een soort spirituele kreet ofzo lijkt het
- zon simpele standaard beat eronder
- als refrein (voorzover dat er is) meerder mensen/koor die iets in exotische taal zingen
- in die clip staat die man op een berg ofzo
Te makkelijk.quote:
Ja, heb er ook geen succes mee. Probeerde het onderstaande stukje te catchen maar nee.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:04 schreef Roppenzo het volgende:
wat een k#t site.. noten inspelen en midi's zoeken geen pauzes tussen noten kunnen invoeren.. arghhhh
http://www.mtv.com/shows/jersey_shore/season_2/show_music.jhtmlquote:Op woensdag 15 september 2010 23:04 schreef AskMe het volgende:
http://www.megavideo.com///////?v=ZBEMYPOP
vanaf 39:50 tot 40:42
ik zoek 't nummer, maar kan 't nergens vinden .. iemand?
quote:Op donderdag 16 september 2010 19:33 schreef Milou__ het volgende:
Hoe heet dat lied uit de nieuwe 538 reclame?
Dat snap ik haruquote:Op donderdag 16 september 2010 00:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
http://www.mtv.com/shows/jersey_shore/season_2/show_music.jhtml
Volgens wikipedia staat ie hierop: http://en.wikipedia.org/wiki/Streets_Is_Watching_(soundtrack)quote:Op donderdag 16 september 2010 23:04 schreef Thomas B. het volgende:
Oke, ik zoek eigenlijk een album. Het is een album van Jay-Z waar het nummer In My Lifetime op zou staan. Nu heeft Jay-Z een album dat zo heet uit 1997, dus je zou verwachten dat ie daar op staat maar dat is dus niet zo. Het vreemde is dat ook als ik het nummer Shazam ie aangeeft dat ie op dat album staatIemand enig idee? Het gaat om dit nummer:
Wow thanks! Daar heb ik me dus helemaal rot naar lopen zoekenquote:Op donderdag 16 september 2010 23:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens wikipedia staat ie hierop: http://en.wikipedia.org/wiki/Streets_Is_Watching_(soundtrack)
Het is een album van Jay-Z waarop allemaal nummers staan van protegés van zijn label en tevens is het de soundtrack voor de gelijknamige film.
Bedoel je die waar ik ook aan refereer?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik! Zoek het nummer dat een aantal keer werd gedraaid bij Oh Oh Cherso aflevering 3 (die van vandaag dus). Volgens Bravebart net voor de reclame (ik kan op RTL gemist niet kijken, doettie niet, anders had ik gezegd welke minuut). Nummer deed me denken aan Tiga - What You Need, was het niet (en leek er na die geluisterd te hebben ook niet zo op). Maargoed.
Iemand?
http://www.rtl.nl/components/reality/ohohcherso/index_video.xmlquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik! Zoek het nummer dat een aantal keer werd gedraaid bij Oh Oh Cherso aflevering 3 (die van vandaag dus). Volgens Bravebart net voor de reclame (ik kan op RTL gemist niet kijken, doettie niet, anders had ik gezegd welke minuut). Nummer deed me denken aan Tiga - What You Need, was het niet (en leek er na die geluisterd te hebben ook niet zo op). Maargoed.
Iemand?
Nope, allebei niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:26 schreef Pablo88 het volgende:
[..]
Bedoel je die waar ik ook aan refereer?
Shapeshifters - Helter skelter komt ook regelmatig langs.
Volgens Shazam dit nummer;quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:01 schreef Pablo88 het volgende:
Aan de House? liefhebbers.
Hoe heet het nummer dat onder het filmpje zit in onderstaande link?
http://www.telegraaf.nl/p(...)__les__.html?p=4%2C1
Ja dat kan ik dus niet zien, slimmie. Anders had ik dus wel gezegd welke seconde enzo. Maar volgens mij kwam hij drie keer voor als achtergrondmuziekje.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:27 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/components/reality/ohohcherso/index_video.xml
@0,54?
Het nummer op 14:28, die zoek ik!quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Iemand?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:16 schreef Ticker het volgende:
De clip heeft een futuristic disco uitstraling... redelijk nieuw nummer... er zit wat frans in maar het nummer is zelf gewoon engels (ergens verschijnt er un deux trois) vandaar de associatie met frans.
MC hammert achtige bruine dude die zingt. En een meid met een vierkante bril die de vocals doet.. Weet dus niet eens wat.. iets van Shake it [....] dacht ik?
Veel neon en zwarte achtergrond.. tevens kom er op een gegevens moment een dans groep die de Rangers zouden heten, in voor (gezien de tekst in beeld - Rangers -)
Was vandaag nog op TMF maarja ik zag geen naam ervan.
Ohja en aan het einde van de clip zie je een of andere Japanner die verteld dat het "out of this world" was, en wordt vervolgd door een skit van een tennis speler die zijn geduld verliest
Juist.quote:
Maar zoals verwacht staan ze er nu welquote:Op donderdag 16 september 2010 21:23 schreef AskMe het volgende:
[..]
Dat snap ik haru, maar dit is episode 8 en die is volgens de site nog niet uitgebracht, vraag me niet hoe, maar ik heb geen zin om te wachten totdat usa 'm uitbrengt, wilde graag 't nr weten, vandaar de vraag, dus als iemand 'm weet, graag !
Video 1:quote:Op vrijdag 17 september 2010 02:11 schreef Oblivion het volgende:
Ben op zoek naar wie deze muziek heeft gemaakt:
Wie oh wie...?
Cool!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:49 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Video 1:
Michael Hoppe - This Majestic Land
Michael Hoppe - So You
Michael Hoppe - Romance For Violin And Orchestra
Nog een keer, This Majestic Land
En ook nog een keer Michael Hoppe - So You
Video 2:
Hier ging het een beetje de mist in, die was moeilijk te vinden, dus misschien heb ik niet alles.
Ellis Marsalis - Nica's Dream
Oscar Peterson - Stella By Starlight
Video 3:
Philippe Reverdy - Port De Bras, Jambe Sur La Barre (Advanced Class; barre)
Wayne Shorter/ Michel Petrucciani/ Jim Hall - In A Sentimental Mood
Andreas
Video 1 was te doen, video 2 en vooral 3 waren eigenlijk niet te doen. Ik gebruikte Shazam maar die kwam op den duur met rap muziek aanzetten, hoe 'ie dat voor elkaar kreeg...
Vertrouw niet op mijn gevonden muziekkeuzes, alleen die van video 1 lijken te kloppen.
die japanse tekens lijken op het laatste nummer van dit album:quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:17 schreef Crutch het volgende:
Weet iemand een vertaalde titel?
Ik wil dit liedje kopen, maar vind 'm niet op iTunes en verder ook nergens.
Je had gelijk!quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:23 schreef ranja het volgende:
[..]
die japanse tekens lijken op het laatste nummer van dit album:
http://rateyourmusic.com/(...)oshio/color_of_life/
misschien kun je er achter komen of die het is?
Het doet mij denken aan dezequote:Op vrijdag 17 september 2010 20:17 schreef Jahr00n het volgende:
Deze track doet me aan een jaren 80 nummer denken. Voornamelijk die stem, iemand een idee?
Dank dank die bedoel ik.quote:
ik ga neit de hele aflevering bekijken in de hoop het nummer tegen te komenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:40 schreef jocd het volgende:
Ik ben op zoek naar het jazz nummer of misschien zijn het er zelfs wel meerdere van het TV programma WIA4, een soort documentaire over het zaalvoetbalteam van Hugo Borst. http://player.omroep.nl/?aflID=11420578 Hier is de aflevering te zien en in bijna de hele aflevering wordt dit nummer (of nummers) wel gedraaid.
Je zoekt:quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:05 schreef expiratorial het volgende:
IK ZOEK.....
de dance versie van bronski beat smalltown boy. het is van een paar jaartjes geleden,met een clipje waarin 2 jochies spijbelen van school om een dans auditie te regelen met allemaal lekkere wijven.
quote:
??quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:08 schreef julian6 het volgende:
rond 0:54 start een nummer. Heel lang geleden kan ik me een nummer herinneren dat ongeveer zo klonk en heel veel op radio en TV werd gedraaid. Een stuk dansbaarder toen ookgrote top40 hit geloof ik. Weet iemand hoe die heet?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:08 schreef julian6 het volgende:
rond 0:54 start een nummer. Heel lang geleden kan ik me een nummer herinneren dat ongeveer zo klonk en heel veel op radio en TV werd gedraaid. Een stuk dansbaarder toen ookgrote top40 hit geloof ik. Weet iemand hoe die heet?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:59 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ik ben op zoek naar een cover van het liedje Bring it on home to me
Het is gezongen door een vrouwelijke beetje gillende / krijzende stem, zou haast zeggen amy whinehouse ofzo. maar kan niks vinden.
ohja, het is niet echt jazz hoe het gezongen wordt, meer in de richting van Spooks ( Things i've seen o,a.)
Iemand enig idee?
Aretha Franklin heeft 'm staan op het album Tutto Aretha: A Natural Womanquote:
Geen dank.quote:
lijkt er totaal niet op die ik bedoel, http://www.fuelfriendsblo(...)-cooke-gets-covered/ op deze site staan ook aantal covers en die zijn het ook nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
Aretha Franklin heeft 'm staan op het album Tutto Aretha: A Natural Woman
quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:48 schreef Fosfolipide het volgende:
hoihoi, ik zoek een bepaald nummer wat vaak in funny "fast forward" filmpjes wordt gezet, het is een soort clowns/circus muziek en de muziek gaat heel snel. vrij bekend deuntje.
alvast bedankt!!!
quote:
bijvoorbeeld van het 10 sec. tot 50 sec.quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ga neit de hele aflevering bekijken in de hoop het nummer tegen te komen
welke minuut hebben we het over? Dan kunnen we gericht kijken
quote:Op zondag 19 september 2010 12:58 schreef iBoek het volgende:
Ben op zoek naar een best wel nieuw nummer.
In de clip praat een chinees of japanner tegen een franse en daarna gaat een dj een nummer spelen.
Weet iemand de titel??
quote:
oeps,haalde er een verkeerde video bijquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:13 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je zoekt:
met een sample van Bronski Beat - Smalltown Boy
of
met een sample van Yes - Owner Of A Lonely Heart « WE HAVE A WINNER!
Haha, kan gebeuren. Geen dankquote:Op zondag 19 september 2010 14:26 schreef expiratorial het volgende:
[..]
oeps,haalde er een verkeerde video bij![]()
maar vind ze allebei koelio dus thanx!
quote:Op zondag 19 september 2010 20:34 schreef Arkii het volgende:
Ik ben opzoek naar een nederlandstalig nummer, ik heb vrij weinig informatie erover, ik hoorde het in een pendelbus. Het liedje draait maar in mijn hoofd maar geen idee wie het zingt. Wie o wie kan mij helpen.
Het lied wordt alleen gezongen door een vrouw, ze zingt iets in het refrein dat klinkt als : ga je met me mee, en dan wordt het woord 'mee' een tijdje aangehouden. Ik meen ook nog te herinneren dat de woorden grenzeloze liefde werden genoemd maar dat weet ik niet 100% zeker.
Wie
Het is iig geen:
Lyon & Billy-D - Ga Je Mee Vandaag
Kom en vlieg met me mee - Trijntje Oosterhuis
Wat is jouw definitie van "buitenlander" ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:17 schreef mcf het volgende:
Hallo,
ik laat mijn vorige nog steeds open staan, maar ik heb alweer een nieuwe. (mijn geheugen gaat hard achteruit)
Het betreft hier een zanger (zwart, buitenlander) en een zangeres geen buitenlander volgens mij...
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:40 schreef jocd het volgende:
Ik ben op zoek naar het jazz nummer of misschien zijn het er zelfs wel meerdere van het TV programma WIA4, een soort documentaire over het zaalvoetbalteam van Hugo Borst. http://player.omroep.nl/?aflID=11420578 Hier is de aflevering te zien en in bijna de hele aflevering wordt dit nummer (of nummers) wel gedraaid.
quote:Op maandag 20 september 2010 15:33 schreef Cylvia het volgende:
Ik zoek het nummer wat volgens mij de eind-tune was van de vergeet-je-tandenborstel-niet-show.
Dus NIET die tune van het programma zelf, maar een beetje een disco/dance nummer waar de show altijd mee afsloot.
Iemand?
quote:Op maandag 20 september 2010 15:33 schreef Cylvia het volgende:
Ik zoek het nummer wat volgens mij de eind-tune was van de vergeet-je-tandenborstel-niet-show.
Dus NIET die tune van het programma zelf, maar een beetje een disco/dance nummer waar de show altijd mee afsloot.
Iemand?
Boehoe!quote:
ik weet bijna zeker dat er een verzamel cd is uitgebracht omtrent deze show maar kan m nergens vinden?quote:Op maandag 20 september 2010 15:33 schreef Cylvia het volgende:
Iemand?
Staat ie op Deurzakkers - Party Hits? Te vinden in iTunes store.quote:Op maandag 20 september 2010 17:41 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
ik weet bijna zeker dat er een verzamel cd is uitgebracht omtrent deze show maar kan m nergens vinden?
quote:Op maandag 20 september 2010 22:53 schreef TwenteFC het volgende:Een beetje raar verzoek, en ik vind het liedje zelf niet eens mooi maar ik wil toch weten wat het is:
Het is een House-achtigliedje en het zou maar zo Afro Jack kunnen zijn, er zit een irritante melodie in met een irritante stem die heletijd iets zingt van: Bounce little pussy bounce, het gaat in ieder geval over een pussy de heletijd.
Iemand toevallig een idee?
quote:
het is van Afrojackquote:Op maandag 20 september 2010 22:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dat is hem, heerlijk irritant.
quote:Op maandag 20 september 2010 22:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Die gozer heeft een paar geniale liedjes ja, bedankt.
quote:
bij de VPRO denk ik altijd aan dit nummer:quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik zoek een piano muziekje. Ik denk dat het een bekend klassiek nummer is.
Ik hoor het veel bij de VPRO op TV, misschien is bij Het Uur van de Wolf als Tune geweest, maar daar hoor ik ook wel iets anders.
Het intro bestaat uit 2 x een vrij simpele melodie (tikje staccato en dramatisch) en daarna gaat flink de pas er in alsof iemand ongeduldig met z'n vingers zit te trommelen (maar dan op een piano)
Ideeën iemand?
Ach is die van ELO?quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:46 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
bij de VPRO denk ik altijd aan dit nummer:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 07:38 schreef delano.888 het volgende:
Ik zoek een liedje, van een zangeres, en het is een vrij recent liedje, komt zeker wel eens op de radio langs, ergens in het liedje wordt heel hoog "tweet tweet, tweet tweet tweet" ge "zongen"
Iemand een idee?
Thanksquote:
Weet niemand t? Alvast Bedanktquote:Op maandag 20 september 2010 19:27 schreef webbah het volgende:
help ik zoek het volgende nummer, meteen aan het begin van dit Firstlook gerelateerde filmpje van Gamekings: http://www.gamekings.tv/videos/firstlook-journaal-afl-3/
een flink aantal x een vervormde Yeah, en daarna hakt de bass erin. Wie weet de titel??
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:08 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
klinkt typisch als de sound van Deadmau5.. zal ff zoeken welke nummer
Zeker niet weer deze?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:35 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoi,
Ik ben opzoek naar een (redelijk nieuw) nummer. Op het forum heb ik 'm verschillende keren overal en nergens voorbij zien komen. En nu ben ik toch benieuwd naar het nummer. Het is een zwart/witte clip met allemaal dansende mensen. Een stukje ervan is dat 4/5 negers ook zo'n dansje doen. Ow en ik heb geen idee naar het nummer. Maar volgens mij was het iets van Franstalig? Kan ook goed van niet.![]()
Alvast bedankt.
Gammo Update!:Oquote:
Nee, die is het niet.quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:35 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoi,
Ik ben opzoek naar een (redelijk nieuw) nummer. Op het forum heb ik 'm verschillende keren overal en nergens voorbij zien komen. En nu ben ik toch benieuwd naar het nummer. Het is een zwart/witte clip met allemaal dansende mensen. Een stukje ervan is dat 4/5 negers ook zo'n dansje doen. Ow en ik heb geen idee naar het nummer. Maar volgens mij was het iets van Franstalig? Kan ook goed van niet.![]()
Alvast bedankt.
http://www.last.fm/music/(...)e+to+My+Soul/+albumsquote:Op woensdag 22 september 2010 09:54 schreef RedGuy het volgende:
Ik ben benieuwd op welke LP van The Animals het nummer I Believe to My Soul staat, en waar ik die LP zou kunnen verkrijgen.
Ook niet.quote:
Ohquote:Op woensdag 22 september 2010 09:30 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik zoek een liedje, gehoord op FOK! in een ONZ-topic over ringtones. Youtube. Naam klinkt Duits, iets van Jurgen Offenswach ofzoiets. In de clip zie je een tuinkabouter en een paar bergen. De muziek is bijna de hele tijd hetzelfde, geen zang: oempta oempta oempta. De hele tijd zo door. Halverwege het nummer wordt het wat hoger en dan gaat het weer hetzelfde door. Best wel irritant, maar toch grappig.
Laat maar, net nu heb ik dat topic teruggevonden natuurlijk.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:24 schreef Z500 het volgende:
Nog een kickje met (hopelijk) snellere link
Alvast bedankt voor eventuele reacties
deze?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ook niet.![]()
Al staan er wel een paar negers te dansen.
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:03 schreef jocd het volgende:
Ik ben dus op zoek naar het jazz nummer van dit filmpje
weet je misschien ook deze http://player.omroep.nl/?aflID=11420578 de eerste 50 seconden. (Volgens mij is het namelijk allemaal dezelfde artiest in de hele aflevering.)quote:
Bravebart.... Heel erg bedankt manquote:
Open een eigen topic.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:59 schreef Crutch het volgende:
Het is geen liedje, maar ik probeer het toch maar...
Ik zoek me helemaal wezenloos naar een typisch vogelgeluidje zoals je hoort in tekenfilms wanneer iemand bijvoorbeeld op zijn hoofd geslagen wordt.
Ik heb al verschillende sound databases geraadpleegd, maar tevergeefs.
Dan zie ik het alweer gebeuren dat ik naar dit topic word doorverwezen.quote:
Want vogelgeluidjes hebben inderdaad veel met muzieknummers en artiesten te maken.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:59 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dan zie ik het alweer gebeuren dat ik naar dit topic word doorverwezen.
HELD!!!!!!quote:Op donderdag 23 september 2010 14:20 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Want vogelgeluidjes hebben inderdaad veel met muzieknummers en artiesten te maken.![]()
http://www.audiomicro.com(...):343/order_by:score/
Welke daarvan zocht je?quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:30 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek het nummer met de volgende videoclip: verschillende soorten mensen komen langs in beeld, gezicht en lichaam op beeld. Daarbij staat volgens mij hun naam en beroep of zo. Ook komen er steeds kartonnen bordjes met tekst in beeld. Het is een pop nummer en redelijk nieuw op televisie.
quote:Op donderdag 23 september 2010 12:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Komt vaak op de radio de laatste tijd gaat iets van
pa da pa pa paaa heyy youu ofzo
En dan een fluit melodietje die het hele nummer herhaalt wordt
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:30 schreef boezelaere het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van een muziekje wat vaak na de audities in So You Think You Can Dance wordt gedraaid. Het gaat om het volgende muziekje:
http://www.rtl.nl/components/shows/soyouthinkyoucandance/index_video.xml
Kies tabblad ‘Audities’, kies filmpje ‘In de herkansing’, sleep tijdsbalk naar, zeg maar, 4:00…vanaf daar zoek ik de naam van het muziekje…
alvast bedankt!
Het was hem gewoonquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:01 schreef Liquidist het volgende:
Wie weet hoe dat nummer heet van george michael, met die clip dat er een kroeg helemaal vol staat met gekloonde george michaels?
Gokje, want Sting heeft een beetje een vrouwelijke stem:quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:04 schreef Popplagid het volgende:
Ik was vandaag in de Free Record Shop, waar een prachtig nummer werd gedraaid. Stom genoeg niet aan een medewerker gevraagd van wie het was, maar 2 lullige zinnetjes onthouden.
I can't live without you
Set me free (werd geloof ik vaak herhaalt)
Door die twee regels lijkt het misschien om een gay Mariah Carey nummer o.i.d. te gaan, maar dat is niet het geval. Het werd door een man gezongen, met (geloof ik) op bepaalde punten een vrouwelijke stem.
Wie o wie heeft enig idee wat ik bedoel?![]()
Ik had het nummer nog nooit eerder gehoord trouwens, dus misschien is het relatief nieuw.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:28 schreef Impry het volgende:
Welk liedje hoor je hier? Zoom zoom zoom?
Geen dank.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:08 schreef Impry het volgende:
Thanks!Vond het al beetje songfestival achtig klinken.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:27 schreef welkominspace het volgende:
hoe heet dit nummer ook alweer?
iets met"mamma i just killed a man (oehhoehoehoe)"
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:26 schreef pipper het volgende:
Hoe heet het liedje uit de jaren negentig met die clip waarin een meisje door de stad loopt met haar hart in haar hand? Ze ontmoet dan een jongen waardoor haar hart steeds groter wordt. Hij knapt daar dan op af, zodat ze weer een klein hart krijgt. Zo'n aardige clip! En volgens mij ook dito liedje.
Jaaah, dat was 'm! Dank dank! Echt aandoenlijk die clip....quote:
Ook al is het geen minimal, toch maar even waar ik aan dacht:quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:53 schreef TriuMpH het volgende:
Ik zoek een minimal nummer.
Hele lekkere beat, ik hou normaal niet zo van minimal maar dit nummer viel me echt op.
Het enige wat ik er nog van weet is dat er afrikaans in wordt gezongen, sorry voor de lack aan info
Grt
Ik moest gelijk aan deze EP denken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:53 schreef TriuMpH het volgende:
Ik zoek een minimal nummer.
Hele lekkere beat, ik hou normaal niet zo van minimal maar dit nummer viel me echt op.
Het enige wat ik er nog van weet is dat er afrikaans in wordt gezongen, sorry voor de lack aan info
Grt
Gokjequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:49 schreef Jeroen_S. het volgende:
hey ik zoek een nummer dat ze vaak in de kroeg draaien, het is een nieuw nummer (hoort het pas enkele weken) nederlands nummer, soort van partysquad beat, heb al op partysquad gezocht maar vind niks. het is een heel snelle beat, met snelle stem. nederlands nummer. iemand een ideetje?
shapeshifters-helter skelterquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:19 schreef CR9 het volgende:
Weet iemand welke nummer er wordt op afgespeeld in de onderstaande link vanaf minuut 1:07 ?
Bij voorbaat dank!
nee die is het nietquote:
saxofoon, gitaar, saxofoon etc..quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:10 schreef Made-In-Holland het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer waarin soort van om de beurt een saxofoon, gitaar, saxofoon etc. te horen is. Er wordt niet in gezongen.
Dank!quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:45 schreef zephurX het volgende:
[..]
saxofoon, gitaar, saxofoon etc..
hehe, nope dat is em nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Ook al is het geen minimal, toch maar even waar ik aan dacht:
Deze ook nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan deze EP denken.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:07 schreef DJ_Scuff het volgende:
ik ben op zoek naar het muziekje uit dit filmpje:
http://poststuff4.entensity.net/092410/flash.php?media=chase.flv
bij voorbaat dank...
De stemmen hebben idd iets weg van Everlast...quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:21 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Er is een nummertje uitgekomen,
maar die lijkt heel erg veel op een ander bestaand nummer. Iemand enig idee?
Edit: volgens mij is het Everlast, maar kan het niet met 100% zekerheid zeggen.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:08 schreef Orealo het volgende:
Ik hoorde gisteren een nummer met een heel apart deuntje, en na elke zin 't woordje 'stop'. Volgens mij was dat alleen aan het begin van het nummer.
Weten jullie welk nummer dit is?
Ik had er tot 5 minuten geleden grof geld op ingezet dat deze vraag nooit gesteld zou worden in dit topic. De ultieme generatiekloof is een feitquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:27 schreef welkominspace het volgende:
hoe heet dit nummer ook alweer?
iets met"mamma i just killed a man (oehhoehoehoe)"
Gokjequote:Op zaterdag 25 september 2010 19:16 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek ook weer eens een liedje
Gisteravond in de auto op Wild FM. Een heel blij dance-nummer met een vrouwenstem die vooral 'lalalala' etc. zingt. In de andere teksten die ze zegt komt het woord 'Myspace' voor. Denk dat het een recent nummer is. Iemand enig idee?
Beetje late reactie van mijn kant, maar dat is 'm inderdaad!quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:11 schreef Shadeauw het volgende:
Ik zoek de titel van een liedje wat een tijd geleden helemaal plat werd gedraaid. (2004??)
Volgens mij was het een hardcore liedje, en ik weet alleen de melodie.
Ik heb geen idee hoe ik het moet uitleggen, dus zal ik het afbeelden:
-.-.-----.
Streepjes zijn hoge noten (allemaal dezelfde toonhoogte)
Stippen zijn de lage. (ook allemaal zelfde toonhoogte.)
Anyway, hopelijk kan iemand me helpen. Alvast bedankt.
Heeft iemand hier nog een bedenksel bij? ik had nog geen reacties gezienquote:Op donderdag 23 september 2010 21:17 schreef CybPraetorian het volgende:
ik zoek de naam van de artiest en naam van een soort van progressive house liedje. Hij was zonet op TMF dance, het is een donkere zanger (denk zoals Seal) die voor een donkere achtergrond staat, af en toe is hij met zijn ontblote lichaam in beeld, af en toe zijn er danseressen bij. Het is vooral een liedje met hogen tonen waarbij de zangerzingt, ook op een wat hogere toon. Het is een nieuw liedje, nog maar 2x gezien in een paar weken. De danseressen hebben een hoofdmasker op met iets wat lijkt als elektronische hardware op hun borst alszijnde het robots zijn...
Hopelijk ben ik duidelijk genoeg. Ik kon niet zo een tekst verstaan, maar het liedje begint rustig maar is later harder, wel heel melodisch en progressive dus... Dank!
Is een standaardringtone van Blackberry genaamd BBGrooves_Interlude.quote:Op zondag 26 september 2010 17:42 schreef SuperFruitig het volgende:
Welk nummer wordt gebruikt als ringtone op 0:55 ??
http://www.skoften.net/index/video/joris_in_de_pc
Zou zeggen Jason Derulo, maar kan er geen nummer bij bedenkenquote:Op zondag 26 september 2010 16:50 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Heeft iemand hier nog een bedenksel bij? ik had nog geen reacties gezien![]()
Tnx!!quote:Op zondag 26 september 2010 18:16 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Is een standaardringtone van Blackberry genaamd BBGrooves_Interlude.
Mike Posner - Cooler than mequote:
Helaas, dat was hem niet. Wat jij tipte was ook r&b en ik zocht een liedje van progressive house.quote:Op zondag 26 september 2010 19:09 schreef kleinuuh het volgende:
[..]
Zou zeggen Jason Derulo, maar kan er geen nummer bij bedenken
Heb je iig wel een reactie gehad
Als je bedoelt dat je een nummer zoekt: Chaka Khan - Ain't nobody?quote:Op zondag 26 september 2010 20:12 schreef Hondenbrokken het volgende:
Een paar vrouwen zongen:
"nobody take my body"
Deze?quote:Op zondag 26 september 2010 20:12 schreef Hondenbrokken het volgende:
Een paar vrouwen zongen:
"nobody take my body"
Huh wat, muziekquote:Op maandag 27 september 2010 01:32 schreef swarmahoer het volgende:
!
welk liedje speelt er achter dit filmpje?
Deze?quote:Op maandag 27 september 2010 11:25 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik zoek een liedje,, en ik heb geen idee hoe 't gaat behalve de melodie.
Maar ik ken de clip wel, 't is een 90's hit geweest, man kort zwart haar leren jas, gay stem, gay uiterlijk.
De klip is vooral geelig & hij loopt bij een fontein.
Ik meen me te herrineren dat de titel iets in de richting was van hold me, feel me en dan nog iets.
Maar ik zocht net daarop en dat was dus niet de titel![]()
Maar wel in die context dus van ..., ...., ....
Jezus wat is dit lastig uit te leggen zeg
Ja, een ander forum.quote:Op maandag 27 september 2010 22:37 schreef EggsTC het volgende:
Ik denk een must-have link in dit topic voor iedereen. Wellicht dat deze in de OP gezet kan worden door een modje? http://www.unknowntrack.com/
Ja, een forum puur gebaseerd wat dit topic probeert te bereiken. Met zo'n extra userbase van buitenlanders erbij maakt het de kans 20 keer zo groot dat je je nr vindt. Ik kom het nogal ns tegen dat niemand de nrs weet die ik sample omdat het niet echt mainstream is wat ik zoek vaak.quote:
ja maar dit is ook vooral veel buitenlanders dus die kennen sommige liedjes die wij hier in nederland dan proberen te vinden niet..quote:Op maandag 27 september 2010 22:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, een forum puur gebaseerd wat dit topic probeert te bereiken. Met zo'n extra userbase van buitenlanders erbij maakt het de kans 20 keer zo groot dat je je nr vindt. Ik kom het nogal ns tegen dat niemand de nrs weet die ik sample omdat het niet echt mainstream is wat ik zoek vaak.
Of is er een "concurrentie" onder forums ofzo
Post dan gewoon daar, en blijf hier dan weg.quote:Op maandag 27 september 2010 22:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, een forum puur gebaseerd wat dit topic probeert te bereiken. Met zo'n extra userbase van buitenlanders erbij maakt het de kans 20 keer zo groot dat je je nr vindt. Ik kom het nogal ns tegen dat niemand de nrs weet die ik sample omdat het niet echt mainstream is wat ik zoek vaak.
Of is er een "concurrentie" onder forums ofzo
quote:Op maandag 27 september 2010 22:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
Post dan gewoon daar, en blijf hier dan weg.
Ik denk niet dat ik de enige ben die nooit nederlandstalige muziek zoek hier.quote:Op maandag 27 september 2010 22:46 schreef iwantyoumore het volgende:
[..]
ja maar dit is ook vooral veel buitenlanders dus die kennen sommige liedjes die wij hier in nederland dan proberen te vinden niet..![]()
als het echt een bekend liedje over de wereld is heb je dit topic vast niet nodig want dan typ je die woorden in op google en heb je de hele songtekst
Boeiend mên, ja 'samenwerking' ja:quote:Op maandag 27 september 2010 23:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]wtf is dat nou voor iets. Rivaliteit ipv samenwerking tussen fora?
Whatever floats your boat... en "blijf hier dan weg"jonge... ik post een dikke aanwinst voor dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |