Het nummer op 14:28, die zoek ik!quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik! Zoek het nummer dat een aantal keer werd gedraaid bij Oh Oh Cherso aflevering 3 (die van vandaag dus). Volgens Bravebart net voor de reclame (ik kan op RTL gemist niet kijken, doettie niet, anders had ik gezegd welke minuut). Nummer deed me denken aan Tiga - What You Need, was het niet (en leek er na die geluisterd te hebben ook niet zo op). Maargoed.
Iemand?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:16 schreef Ticker het volgende:
De clip heeft een futuristic disco uitstraling... redelijk nieuw nummer... er zit wat frans in maar het nummer is zelf gewoon engels (ergens verschijnt er un deux trois) vandaar de associatie met frans.
MC hammert achtige bruine dude die zingt. En een meid met een vierkante bril die de vocals doet.. Weet dus niet eens wat.. iets van Shake it [....] dacht ik?
Veel neon en zwarte achtergrond.. tevens kom er op een gegevens moment een dans groep die de Rangers zouden heten, in voor (gezien de tekst in beeld - Rangers -)
Was vandaag nog op TMF maarja ik zag geen naam ervan.
Ohja en aan het einde van de clip zie je een of andere Japanner die verteld dat het "out of this world" was, en wordt vervolgd door een skit van een tennis speler die zijn geduld verliest
Juist.quote:
Maar zoals verwacht staan ze er nu welquote:Op donderdag 16 september 2010 21:23 schreef AskMe het volgende:
[..]
Dat snap ik haru, maar dit is episode 8 en die is volgens de site nog niet uitgebracht, vraag me niet hoe, maar ik heb geen zin om te wachten totdat usa 'm uitbrengt, wilde graag 't nr weten, vandaar de vraag, dus als iemand 'm weet, graag !
Video 1:quote:Op vrijdag 17 september 2010 02:11 schreef Oblivion het volgende:
Ben op zoek naar wie deze muziek heeft gemaakt:
Wie oh wie...?
Cool!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:49 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Video 1:
Michael Hoppe - This Majestic Land
Michael Hoppe - So You
Michael Hoppe - Romance For Violin And Orchestra
Nog een keer, This Majestic Land
En ook nog een keer Michael Hoppe - So You
Video 2:
Hier ging het een beetje de mist in, die was moeilijk te vinden, dus misschien heb ik niet alles.
Ellis Marsalis - Nica's Dream
Oscar Peterson - Stella By Starlight
Video 3:
Philippe Reverdy - Port De Bras, Jambe Sur La Barre (Advanced Class; barre)
Wayne Shorter/ Michel Petrucciani/ Jim Hall - In A Sentimental Mood
Andreas
Video 1 was te doen, video 2 en vooral 3 waren eigenlijk niet te doen. Ik gebruikte Shazam maar die kwam op den duur met rap muziek aanzetten, hoe 'ie dat voor elkaar kreeg...
Vertrouw niet op mijn gevonden muziekkeuzes, alleen die van video 1 lijken te kloppen.
die japanse tekens lijken op het laatste nummer van dit album:quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:17 schreef Crutch het volgende:
Weet iemand een vertaalde titel?
Ik wil dit liedje kopen, maar vind 'm niet op iTunes en verder ook nergens.
Je had gelijk!quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:23 schreef ranja het volgende:
[..]
die japanse tekens lijken op het laatste nummer van dit album:
http://rateyourmusic.com/(...)oshio/color_of_life/
misschien kun je er achter komen of die het is?
Het doet mij denken aan dezequote:Op vrijdag 17 september 2010 20:17 schreef Jahr00n het volgende:
Deze track doet me aan een jaren 80 nummer denken. Voornamelijk die stem, iemand een idee?
Dank dank die bedoel ik.quote:
ik ga neit de hele aflevering bekijken in de hoop het nummer tegen te komenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:40 schreef jocd het volgende:
Ik ben op zoek naar het jazz nummer of misschien zijn het er zelfs wel meerdere van het TV programma WIA4, een soort documentaire over het zaalvoetbalteam van Hugo Borst. http://player.omroep.nl/?aflID=11420578 Hier is de aflevering te zien en in bijna de hele aflevering wordt dit nummer (of nummers) wel gedraaid.
Je zoekt:quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:05 schreef expiratorial het volgende:
IK ZOEK.....
de dance versie van bronski beat smalltown boy. het is van een paar jaartjes geleden,met een clipje waarin 2 jochies spijbelen van school om een dans auditie te regelen met allemaal lekkere wijven.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |