??quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:08 schreef julian6 het volgende:
rond 0:54 start een nummer. Heel lang geleden kan ik me een nummer herinneren dat ongeveer zo klonk en heel veel op radio en TV werd gedraaid. Een stuk dansbaarder toen ookgrote top40 hit geloof ik. Weet iemand hoe die heet?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:08 schreef julian6 het volgende:
rond 0:54 start een nummer. Heel lang geleden kan ik me een nummer herinneren dat ongeveer zo klonk en heel veel op radio en TV werd gedraaid. Een stuk dansbaarder toen ookgrote top40 hit geloof ik. Weet iemand hoe die heet?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:59 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ik ben op zoek naar een cover van het liedje Bring it on home to me
Het is gezongen door een vrouwelijke beetje gillende / krijzende stem, zou haast zeggen amy whinehouse ofzo. maar kan niks vinden.
ohja, het is niet echt jazz hoe het gezongen wordt, meer in de richting van Spooks ( Things i've seen o,a.)
Iemand enig idee?
Aretha Franklin heeft 'm staan op het album Tutto Aretha: A Natural Womanquote:
Geen dank.quote:
lijkt er totaal niet op die ik bedoel, http://www.fuelfriendsblo(...)-cooke-gets-covered/ op deze site staan ook aantal covers en die zijn het ook nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
Aretha Franklin heeft 'm staan op het album Tutto Aretha: A Natural Woman
quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:48 schreef Fosfolipide het volgende:
hoihoi, ik zoek een bepaald nummer wat vaak in funny "fast forward" filmpjes wordt gezet, het is een soort clowns/circus muziek en de muziek gaat heel snel. vrij bekend deuntje.
alvast bedankt!!!
quote:
bijvoorbeeld van het 10 sec. tot 50 sec.quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ga neit de hele aflevering bekijken in de hoop het nummer tegen te komen
welke minuut hebben we het over? Dan kunnen we gericht kijken
quote:Op zondag 19 september 2010 12:58 schreef iBoek het volgende:
Ben op zoek naar een best wel nieuw nummer.
In de clip praat een chinees of japanner tegen een franse en daarna gaat een dj een nummer spelen.
Weet iemand de titel??
quote:
oeps,haalde er een verkeerde video bijquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:13 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je zoekt:
met een sample van Bronski Beat - Smalltown Boy
of
met een sample van Yes - Owner Of A Lonely Heart « WE HAVE A WINNER!
Haha, kan gebeuren. Geen dankquote:Op zondag 19 september 2010 14:26 schreef expiratorial het volgende:
[..]
oeps,haalde er een verkeerde video bij![]()
maar vind ze allebei koelio dus thanx!
quote:Op zondag 19 september 2010 20:34 schreef Arkii het volgende:
Ik ben opzoek naar een nederlandstalig nummer, ik heb vrij weinig informatie erover, ik hoorde het in een pendelbus. Het liedje draait maar in mijn hoofd maar geen idee wie het zingt. Wie o wie kan mij helpen.
Het lied wordt alleen gezongen door een vrouw, ze zingt iets in het refrein dat klinkt als : ga je met me mee, en dan wordt het woord 'mee' een tijdje aangehouden. Ik meen ook nog te herinneren dat de woorden grenzeloze liefde werden genoemd maar dat weet ik niet 100% zeker.
Wie
Het is iig geen:
Lyon & Billy-D - Ga Je Mee Vandaag
Kom en vlieg met me mee - Trijntje Oosterhuis
Wat is jouw definitie van "buitenlander" ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:17 schreef mcf het volgende:
Hallo,
ik laat mijn vorige nog steeds open staan, maar ik heb alweer een nieuwe. (mijn geheugen gaat hard achteruit)
Het betreft hier een zanger (zwart, buitenlander) en een zangeres geen buitenlander volgens mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |