quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:01 schreef Liquidist het volgende:
Wie weet hoe dat nummer heet van george michael, met die clip dat er een kroeg helemaal vol staat met gekloonde george michaels?
Gokje, want Sting heeft een beetje een vrouwelijke stem:quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:04 schreef Popplagid het volgende:
Ik was vandaag in de Free Record Shop, waar een prachtig nummer werd gedraaid. Stom genoeg niet aan een medewerker gevraagd van wie het was, maar 2 lullige zinnetjes onthouden.
I can't live without you
Set me free (werd geloof ik vaak herhaalt)
Door die twee regels lijkt het misschien om een gay Mariah Carey nummer o.i.d. te gaan, maar dat is niet het geval. Het werd door een man gezongen, met (geloof ik) op bepaalde punten een vrouwelijke stem.
Wie o wie heeft enig idee wat ik bedoel?![]()
Ik had het nummer nog nooit eerder gehoord trouwens, dus misschien is het relatief nieuw.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:28 schreef Impry het volgende:
Welk liedje hoor je hier? Zoom zoom zoom?
Geen dank.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:08 schreef Impry het volgende:
Thanks!Vond het al beetje songfestival achtig klinken.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:27 schreef welkominspace het volgende:
hoe heet dit nummer ook alweer?
iets met"mamma i just killed a man (oehhoehoehoe)"
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:26 schreef pipper het volgende:
Hoe heet het liedje uit de jaren negentig met die clip waarin een meisje door de stad loopt met haar hart in haar hand? Ze ontmoet dan een jongen waardoor haar hart steeds groter wordt. Hij knapt daar dan op af, zodat ze weer een klein hart krijgt. Zo'n aardige clip! En volgens mij ook dito liedje.
Jaaah, dat was 'm! Dank dank! Echt aandoenlijk die clip....quote:
Ook al is het geen minimal, toch maar even waar ik aan dacht:quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:53 schreef TriuMpH het volgende:
Ik zoek een minimal nummer.
Hele lekkere beat, ik hou normaal niet zo van minimal maar dit nummer viel me echt op.
Het enige wat ik er nog van weet is dat er afrikaans in wordt gezongen, sorry voor de lack aan info
Grt
Ik moest gelijk aan deze EP denken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:53 schreef TriuMpH het volgende:
Ik zoek een minimal nummer.
Hele lekkere beat, ik hou normaal niet zo van minimal maar dit nummer viel me echt op.
Het enige wat ik er nog van weet is dat er afrikaans in wordt gezongen, sorry voor de lack aan info
Grt
Gokjequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:49 schreef Jeroen_S. het volgende:
hey ik zoek een nummer dat ze vaak in de kroeg draaien, het is een nieuw nummer (hoort het pas enkele weken) nederlands nummer, soort van partysquad beat, heb al op partysquad gezocht maar vind niks. het is een heel snelle beat, met snelle stem. nederlands nummer. iemand een ideetje?
shapeshifters-helter skelterquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:19 schreef CR9 het volgende:
Weet iemand welke nummer er wordt op afgespeeld in de onderstaande link vanaf minuut 1:07 ?
Bij voorbaat dank!
nee die is het nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |