quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:40 schreef jocd het volgende:
Ik ben op zoek naar het jazz nummer of misschien zijn het er zelfs wel meerdere van het TV programma WIA4, een soort documentaire over het zaalvoetbalteam van Hugo Borst. http://player.omroep.nl/?aflID=11420578 Hier is de aflevering te zien en in bijna de hele aflevering wordt dit nummer (of nummers) wel gedraaid.
quote:Op maandag 20 september 2010 15:33 schreef Cylvia het volgende:
Ik zoek het nummer wat volgens mij de eind-tune was van de vergeet-je-tandenborstel-niet-show.
Dus NIET die tune van het programma zelf, maar een beetje een disco/dance nummer waar de show altijd mee afsloot.
Iemand?
quote:Op maandag 20 september 2010 15:33 schreef Cylvia het volgende:
Ik zoek het nummer wat volgens mij de eind-tune was van de vergeet-je-tandenborstel-niet-show.
Dus NIET die tune van het programma zelf, maar een beetje een disco/dance nummer waar de show altijd mee afsloot.
Iemand?
Boehoe!quote:
ik weet bijna zeker dat er een verzamel cd is uitgebracht omtrent deze show maar kan m nergens vinden?quote:Op maandag 20 september 2010 15:33 schreef Cylvia het volgende:
Iemand?
Staat ie op Deurzakkers - Party Hits? Te vinden in iTunes store.quote:Op maandag 20 september 2010 17:41 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
ik weet bijna zeker dat er een verzamel cd is uitgebracht omtrent deze show maar kan m nergens vinden?
quote:Op maandag 20 september 2010 22:53 schreef TwenteFC het volgende:Een beetje raar verzoek, en ik vind het liedje zelf niet eens mooi maar ik wil toch weten wat het is:
Het is een House-achtigliedje en het zou maar zo Afro Jack kunnen zijn, er zit een irritante melodie in met een irritante stem die heletijd iets zingt van: Bounce little pussy bounce, het gaat in ieder geval over een pussy de heletijd.
Iemand toevallig een idee?
quote:
het is van Afrojackquote:Op maandag 20 september 2010 22:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dat is hem, heerlijk irritant.
quote:Op maandag 20 september 2010 22:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Die gozer heeft een paar geniale liedjes ja, bedankt.
quote:
bij de VPRO denk ik altijd aan dit nummer:quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik zoek een piano muziekje. Ik denk dat het een bekend klassiek nummer is.
Ik hoor het veel bij de VPRO op TV, misschien is bij Het Uur van de Wolf als Tune geweest, maar daar hoor ik ook wel iets anders.
Het intro bestaat uit 2 x een vrij simpele melodie (tikje staccato en dramatisch) en daarna gaat flink de pas er in alsof iemand ongeduldig met z'n vingers zit te trommelen (maar dan op een piano)
Ideeën iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |