quote:Op maandag 13 september 2010 15:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah er gaan 2 FOK!kers ergens heen... Wanneer is de Barcelona themaweek?
Ik moest lachenquote:Op maandag 13 september 2010 15:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar de bus rijd?quote:Op maandag 13 september 2010 15:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aan de andere kant van de kanaalweg niet denk ik. Je hebt ook nog een baan aan de overkant.
en dat is niet bij jou in de buurt?quote:Op maandag 13 september 2010 15:28 schreef Myraela het volgende:
Daar zit trouwens ook wel een bocht van de kickersbloem naar die weg toe. Hmmm.
Half uurtje fietsen.quote:Op maandag 13 september 2010 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dat is niet bij jou in de buurt?
quote:Op maandag 13 september 2010 15:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Half uurtje fietsen.Ik ben lui. En als die er dan niet ligt ook behoorlijk boos waarschijnlijk.
Nee. Gezellig.quote:
En dan moet je hem ook nog ergens anders leggenquote:Op maandag 13 september 2010 15:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Half uurtje fietsen.Ik ben lui. En als die er dan niet ligt ook behoorlijk boos waarschijnlijk.
Ik kan naar Brielle fietsen.quote:Op maandag 13 september 2010 15:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dan moet je hem ook nog ergens anders leggen
Klopt..... misschien dat ik morgen wel even gaan kijken.... alleen kijken waar ik hem ga plaatsen danquote:Op maandag 13 september 2010 15:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dan moet je hem ook nog ergens anders leggen
Ja, maar ik word zenuwachtig van drukquote:Op maandag 13 september 2010 15:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het niet gezellig is?
Vind het ook wel gezellig hoor
Dan nemen we toch alleen leuke mensen meequote:Op maandag 13 september 2010 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ik word zenuwachtig van druk.
quote:Op maandag 13 september 2010 15:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan nemen we toch alleen leuke mensen mee
Niet zo doen he, het is toch wel duidelijk dat jij daar bij hoort!quote:
Joh. Je was behoorlijk ver heen.quote:Op maandag 13 september 2010 15:41 schreef JJH het volgende:
Echt, ik moet vaker naar die meets toe. IEDEREEN weet wie ik ben na zaterdag.
Dat klopt niet johquote:Op maandag 13 september 2010 15:42 schreef pgrferrari het volgende:
Dit filmpje is raar
Vooral dat laatste met het Wingdings font.
Q33 NY is het eerste vliegtuig dat het WTC geraakt heeft.
Moet je nou eens Q33 NY intypen in Word, en dan het lettertype veranderen naar Wingdings.
quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet zo doen he, het is toch wel duidelijk dat jij daar bij hoort!
quote:
Klopt wel, probeer zelf maar.quote:Op maandag 13 september 2010 15:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat klopt niet joh![]()
Dat is helemaal niet waar, dat is al jaren bekend dat dat bullshit is
Ja, maar dat was niet het vliegtuig hoorquote:Op maandag 13 september 2010 15:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Klopt wel, probeer zelf maar.
Q33 NY in Word typen in hoofdletters en dan op Wingdings zetten.
Dit is ookzoeen rare
Misschien is dat het wel.quote:Op maandag 13 september 2010 15:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Joh. Je was behoorlijk ver heen.
Trouwens klopt inderdaad nietquote:Op maandag 13 september 2010 15:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat klopt niet joh![]()
Dat is helemaal niet waar, dat is al jaren bekend dat dat bullshit is
http://www.hoax-slayer.com/wingdings-911.htmlquote:Op maandag 13 september 2010 15:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dit is ookzoeen rare
quote:However, a minimal amount of research reveals that the Wingdings claim is based on an outrageous lie and therefore has no validity what so ever. None of the planes involved in the 9/11 attacks had the flight number "Q33 NY". The flight numbers of the planes that crashed into the Twin Towers were in fact "11" and "175". Clearly, someone has simply made up this supposed flight number in an attempt to make the spurious claim seem valid. In an absurd twist, the current version of the hoax actually contradicts itself. One part of the message states, "The first plane crashing against the Twin Towers was flight number 11." Later in the same message it states "Type in capitals Q33 NY. This is the flight number of the first plane to hit one of the Twin Towers."
Meid, tis wat.quote:Op maandag 13 september 2010 15:42 schreef pgrferrari het volgende:
Dit filmpje is raar
Vooral dat laatste met het Wingdings font.
Q33 NY is het eerste vliegtuig dat het WTC geraakt heeft.
Moet je nou eens Q33 NY intypen in Word, en dan het lettertype veranderen naar Wingdings.
We zullen flash popups dit keer doen. Dan valt het beter op, zoals je wenste.quote:Op maandag 13 september 2010 15:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welk topic heb je gelezen dat je nu opeens met al die dingen komt die al een heule tijd bekend zijn?quote:Op maandag 13 september 2010 15:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dit is ookzoeen rare
quote:Op maandag 13 september 2010 15:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
http://www.hoax-slayer.com/wingdings-911.html
[..]
quote:Op maandag 13 september 2010 15:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Trouwens klopt inderdaad niet![]()
Ze hebben me gefopt
HET KLOPT NIET!quote:Op maandag 13 september 2010 15:47 schreef pgrferrari het volgende:
dit is ook weird
Blijf het vaag vinden al die "toevaligheden" :
The most recognised symbol for the US, after the Stars & Stripes, is the Eagle. The following verse is taken from the Quran, the Islamic holy book:
''For it is written that a son of Arabia would awaken a fearsome eagle. The wrath of the Eagle would be felt throughout the lands of Allahand lo, while some of the people trembled in despair still more rejoiced: for the wrath of the Eagle cleansed the lands of Allah and there was peace."
That verse is number 9.11 of the Quran.
En dit:
maar dat inderdaad de aanslagen van Madrid 911 dagen na 9/11 plaatsvonden is wel echt creepy.
Die brandweerman in het WTC tijdens 911quote:Op maandag 13 september 2010 15:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Welk topic heb je gelezen dat je nu opeens met al die dingen komt die al een heule tijd bekend zijn?
Precies... want Gates > gaten > vliegtuig in WTCquote:Op maandag 13 september 2010 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Meid, tis wat.
Ik denk dat het Bill Gates was ipv Bin Laden.
Bij allebei is ook hun achternaam langer dan hun voornaam
En dingen die al heel lang geleden zijn ontmaskerd als "niet waar" ookquote:Op maandag 13 september 2010 15:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Welk topic heb je gelezen dat je nu opeens met al die dingen komt die al een heule tijd bekend zijn?
'quote:Op maandag 13 september 2010 15:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HET KLOPT NIET!
LEES JE EERST EENS IN VOORDAT JE IN DAT SOORT HOAX-DINGEN TRAPT
Eigenlijk heb je natuurlijk gewoon gelijk. En hebben ze al jaaaaaaaaren eerder bedacht dat ze de aanslagen via een font in MS Word gingen openbarenquote:Op maandag 13 september 2010 15:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
'
Wat klopt er dan nog meer niet volgens jou?
Dat met die adelaar in de koran, dat met die wingdings... Allemaal bullshitquote:Op maandag 13 september 2010 15:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
'
Wat klopt er dan nog meer niet volgens jou?
Ik heb het niet over dat stomme fontquote:Op maandag 13 september 2010 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je natuurlijk gewoon gelijk. En hebben ze al jaaaaaaaaren eerder bedacht dat ze de aanslagen via een font in MS Word gingen openbaren
De Adelaar komt in zoveel dingen voor, net als een Leeuw over andere 'krachtige' dieren. En die 911 dagen na 9/11 kan zomaar toeval zijn, misschien ook wel niet. Maar wat is dan nog je punt?quote:Op maandag 13 september 2010 15:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb het niet over dat stomme font![]()
Ik heb het over de aanslagen van madrid 911 dagen na data.
En over dat van die adelaar in de koran.
Ja, en als je dus even leest op de pagina waar ik naar linkte, dan kun je zien dat dat van die adelaar niet kloptquote:Op maandag 13 september 2010 15:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb het niet over dat stomme font![]()
Ik heb het over de aanslagen van madrid 911 dagen na data.
En over dat van die adelaar in de koran.
Mijn verjaardag.quote:Op maandag 13 september 2010 15:55 schreef iBenny het volgende:
Ik denk ook dat we op 2 november aangevallen zullen worden... want 11-2!![]()
JIJ! JIJ WAS HET AL DIE TIJD!quote:
Drie dagen na MIJN VERJAARDAG!quote:Op maandag 13 september 2010 15:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dan verplaatsen we het naar 11 februari.... dat kan ook nog
Theo van Gogh is ook al doodgegaan op mijn verjaardag.quote:Op maandag 13 september 2010 15:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JIJ! JIJ WAS HET AL DIE TIJD!
...of 1 decemberquote:Op maandag 13 september 2010 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Drie dagen na MIJN VERJAARDAG!
Op mijn verjaardag Anna Nicole Smithquote:Op maandag 13 september 2010 15:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Theo van Gogh is ook al doodgegaan op mijn verjaardag.
Pim Fortuyn toen ik in Disneylans Parijs zatquote:Op maandag 13 september 2010 15:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Theo van Gogh is ook al doodgegaan op mijn verjaardag.
Zat je op de lans van Mickey?quote:Op maandag 13 september 2010 15:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pim Fortuyn toen ik in Disneylans Parijs zat![]()
Ieuw neequote:Op maandag 13 september 2010 16:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zat je op de lans van Mickey?
Heeel veel pret Bellaquote:Op maandag 13 september 2010 16:00 schreef Bellatrix het volgende:
Nou lekkere bifiworstjes, ik ben naar Frankrijk, kijk wel of ik er terechtkom.![]()
Doeg!
Succes/plezier met druivenplukken!quote:Op maandag 13 september 2010 16:00 schreef Bellatrix het volgende:
Nou lekkere bifiworstjes, ik ben naar Frankrijk, kijk wel of ik er terechtkom.![]()
Doeg!
Veel plezier Bella!!quote:Op maandag 13 september 2010 16:00 schreef Bellatrix het volgende:
Doeg!
Tie-break? waarmee?quote:Op maandag 13 september 2010 16:04 schreef Pheno het volgende:
9-11? Laat me denken aan die tijd dat ik met een tie-break won.
Voetbal.quote:
Die van dat paard is echt kei knap. En eentje van een kat die ook echt supertof is.quote:Op maandag 13 september 2010 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga meedoen met [Paint competitie!] Win een van de 5 tekentabletten! maar zo'n paint maken die er tof uitziet duurt best nog lang.
Veel plezier Bellabellaquote:Op maandag 13 september 2010 16:00 schreef Bellatrix het volgende:
Doeg!
De zwemmende kipquote:Op maandag 13 september 2010 16:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die van dat paard is echt kei knap. En eentje van een kat die ook echt supertof is.
Ja, de concurrentie is best goedquote:Op maandag 13 september 2010 16:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die van dat paard is echt kei knap. En eentje van een kat die ook echt supertof is.
Tennis dusquote:
Ik ben om te kopen...quote:Op maandag 13 september 2010 16:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, de concurrentie is best goed. En ik kan niet tegen mijn verlies
![]()
.
Het zou paint moeten zijn, maar bij sommige twijfel ik.quote:Op maandag 13 september 2010 16:10 schreef -Miauw- het volgende:
Ehm, domem vraag natuurlijk![]()
Maken ze die met Paint of Paint Shop Pro
Voor een dubbeltje op de eerste rij dat tablet willen halenquote:Op maandag 13 september 2010 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga meedoen met [Paint competitie!] Win een van de 5 tekentabletten! maar zo'n paint maken die er tof uitziet duurt best nog lang.
Moet in Paintquote:Op maandag 13 september 2010 16:10 schreef -Miauw- het volgende:
Ehm, domem vraag natuurlijk![]()
Maken ze die met Paint of Paint Shop Pro
Aaah vandaar. Ik maak in Paint echt kinderwerkjesquote:Op maandag 13 september 2010 16:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zou paint moeten zijn, maar bij sommige twijfel ik.
Ik ga ook mee doenquote:Op maandag 13 september 2010 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor een dubbeltje op de eerste rij dat tablet willen halen
Hey Kallyquote:Op maandag 13 september 2010 16:14 schreef Kally het volgende:
O mis ik net Bella![]()
Toch heel veel plezier
quote:
?quote:Op maandag 13 september 2010 16:20 schreef Pheno het volgende:
Heeft iedereen al op die ijsjes gestemd, want het staat nu gelijk, dat is irritant
De poll in [JAP]Dagboek van een crewlidquote:
ijsjes?quote:Op maandag 13 september 2010 16:20 schreef Pheno het volgende:
Heeft iedereen al op die ijsjes gestemd, want het staat nu gelijk, dat is irritant
Fraude! Dat dit kan in Nederland!quote:Op maandag 13 september 2010 16:24 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb nog een keer op Wasabi gestemd
quote:Op maandag 13 september 2010 16:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fraude! Dat dit kan in Nederland!
lekker leegquote:Op maandag 13 september 2010 16:56 schreef Myraela het volgende:
Mijn exstiefvader heeft een nieuwe bank voor dit huis gekocht. Waar eerst een grote bank stond, staat nu zo'n mini bankje.het ziet er niet uit.
[ afbeelding ]
Knusquote:Op maandag 13 september 2010 16:56 schreef Myraela het volgende:
Mijn exstiefvader heeft een nieuwe bank voor dit huis gekocht. Waar eerst een grote bank stond, staat nu zo'n mini bankje.het ziet er niet uit.
[ afbeelding ]
Er staat ook love-seat, geen love-benchquote:Op maandag 13 september 2010 17:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar kan je toch niet eens lekker even op liggen
quote:Op maandag 13 september 2010 16:56 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Die ene die niet past?quote:Op maandag 13 september 2010 17:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Knus![]()
echt iets voor één persoon
![]()
Ik krijg morgen een nieuwe bank
sommige mensen hebben gewoon standaard een slechte smaakquote:Op maandag 13 september 2010 17:04 schreef Myraela het volgende:
Hij heeft wel meer afschuwelijk lelijke dingen gekocht overigens.
geen idee wat ik eet, duurt nog wel een uur of 2 voordat ik weetquote:Op maandag 13 september 2010 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ga lekker gezond eten
Andijvie met gekookte aardappelen
Hadtie die ook gekocht dan?quote:Op maandag 13 september 2010 17:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sommige mensen hebben gewoon standaard een slechte smaak
Hoop dat je moeder een gunstige uitzondering was
Zeg ik ook nietquote:Op maandag 13 september 2010 17:13 schreef Loveless85 het volgende:
We hoeven niet te weten wat je allemaal gevonden hebt
ojee, op zoek naar de conspiracy theory zaken?quote:Op maandag 13 september 2010 17:12 schreef pgrferrari het volgende:
*Is weer terug, en heeft heel het WTC topic doorgespit
quote:
Moe. Van kwart voor 9 tot kwart voor 5 op school gezeten. Morgen wel maar 2 uurquote:
nou al? laat die gasten nog ff in Spanje blijven aubquote:
Ja, net als die pepernotenquote:Op maandag 13 september 2010 17:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou al? laat die gasten nog ff in Spanje blijven aub
volgens mij zijn ze intussen alweer bezig met speelgoedgidsen en afdelingenquote:
quote:
Iddquote:Op maandag 13 september 2010 17:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze intussen alweer bezig met speelgoedgidsen en afdelingen
En dat terwijl ik nog niet eens echt gedag heb gezegd tegen de zomer !!
Ja heerlijk, maar pas vanaf eind novemberquote:
Dat dusquote:Op maandag 13 september 2010 17:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd
[..]
Ja heerlijk, maar pas vanaf eind november
Wat is er gek aan een speelgoedgids?quote:Op maandag 13 september 2010 17:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze intussen alweer bezig met speelgoedgidsen en afdelingen
En dat terwijl ik nog niet eens echt gedag heb gezegd tegen de zomer !!
Das niks.quote:Op maandag 13 september 2010 17:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Moe. Van kwart voor 9 tot kwart voor 5 op school gezeten. Morgen wel maar 2 uur.
* Tha_Erik weet jou.quote:Op maandag 13 september 2010 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das niks.
Van 08 - 16 gewerkt, en nu zo van 1830 - 2230 college. En dan morgen om 08u meteen een vergadering.
Wee mij
Arme jongen tochquote:Op maandag 13 september 2010 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das niks.
Van 08 - 16 gewerkt, en nu zo van 1830 - 2230 college. En dan morgen om 08u meteen een vergadering.
Wee mij
Zo klinkt het best engquote:
heb geen behoefte aan zaken die voor mij pas in de winter van toepassing zijn.quote:Op maandag 13 september 2010 17:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat is er gek aan een speelgoedgids?
quote:
Succes vanavond in de drukte LLquote:Op maandag 13 september 2010 17:51 schreef Loveless85 het volgende:
Zoooo.... maar ff spullen bij elkaar rapen en dan weer weg
Fijne avond allemaal
Mwah, jawel hoor.quote:Op maandag 13 september 2010 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
Hey J.
Weer een beetje uitgebrakt na gister?
Nee, is het leuk om te volgen? Waar moet ik zijn?quote:
Nah, het is nu een beetje afgelopen eigenlijk.quote:Op maandag 13 september 2010 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, is het leuk om te volgen? Waar moet ik zijn?Of juist niet?
Mwah, laat dan maar.quote:Op maandag 13 september 2010 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, is het leuk om te volgen? Waar moet ik zijn?Of juist niet?
Ah begrijpelijkquote:Op maandag 13 september 2010 18:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, laat dan maar.
Het is vooral leuk voor de mensen die er bij waren.
Misschien een andere keer, maar don't hold your breath.quote:
UIT HET RAAMquote:Op maandag 13 september 2010 18:19 schreef -Miauw- het volgende:
zo, ik ga vandaag even wat dingen weggooien
quote:Op maandag 13 september 2010 18:26 schreef Myraela het volgende:
Serieus, dat mijn moeder het hele weekend bij der vriend blijft prima. Dat ze er woensdag ook heen gaat. prima. Maar tegenwoordig woont ze zowat bij hem en laat ze mij hier alleen bij die hufter.
Ze kan toch best het fatsoen op te brengen om thuis te zijn als die klootzak uit zijn werk komt. Walgelijk mens.
Sorry, ik heb een kuthumeur.
Oh, ik dacht dat jullie al bij die vriend ingetrokken warenquote:Op maandag 13 september 2010 18:26 schreef Myraela het volgende:
Serieus, dat mijn moeder het hele weekend bij der vriend blijft prima. Dat ze er woensdag ook heen gaat. prima. Maar tegenwoordig woont ze zowat bij hem en laat ze mij hier alleen bij die hufter.
Ze kan toch best het fatsoen op te brengen om thuis te zijn als die klootzak uit zijn werk komt. Walgelijk mens.
Lijkt me wel wat. Scheelt me een vervelende afdaling op een supersteile trapquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 18:26 schreef Myraela het volgende:
quote:
quote:
Ff kiekenquote:Op maandag 13 september 2010 18:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Yay mijn paint staat bij de inzendingen.
In paint ookquote:
Tekentabletquote:
Goede zin, Erikquote:Op maandag 13 september 2010 18:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wacht trouwens nog op de mijne die hier geheel onvermoed geplaatst wordt door iemand.
Geef een hintquote:Op maandag 13 september 2010 18:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wacht trouwens nog op de mijne die hier geheel onvermoed geplaatst wordt door iemand.
Ow, ik kan totaal niet tekenen anders zou ik voor jou meedoenquote:
quote:
Niet zo boos naar het eten kijken, dan smaakt het niet meer straks van de schrikquote:Op maandag 13 september 2010 18:57 schreef PatriQue89 het volgende:
L:ast van m'n rug, en nu eten koken!
Stuk beter al, nog een beetje dik maar geen pijn meer en kan weer normaal etenquote:
Ehm. Dit was al een hintquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Crap ik zie nu pas dat het je favoriete dier moet zijn, en ik heb straks in het resultaat verschillende dieren en niet eens mijn favoriet!
quote:Op maandag 13 september 2010 18:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow, ik kan totaal niet tekenen anders zou ik voor jou meedoen
Ow had ik niet gezienquote:Op maandag 13 september 2010 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ehm. Dit was al een hint.
[..]
Mooi zoquote:Op maandag 13 september 2010 19:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Stuk beter al, nog een beetje dik maar geen pijn meer en kan weer normaal eten
En hoe is het met ons kuikentje?![]()
Ben je onderaan begonnen met zoeken?quote:Op maandag 13 september 2010 19:05 schreef Kally het volgende:
Ik zie geen paint met verschillende dieren Erik
Jeetje dat is wel erg lang al hequote:Op maandag 13 september 2010 19:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Bij mij nog steeds beroerd, gisteravond werd het erger, hoop nu dat het morgen eindelijk wat af begint te zakken
Ik denk gewoon kippigquote:Op maandag 13 september 2010 19:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben je onderaan begonnen met zoeken?
Thanksquote:Op maandag 13 september 2010 19:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Jeetje dat is wel erg lang al he![]()
Dikke kusjekroel van mij![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Dat zou ik nooit maken zoietsquote:Op maandag 13 september 2010 19:09 schreef Kally het volgende:
Hier staan meer dieren op![]()
[ afbeelding ]
Ja niet normaalquote:Op maandag 13 september 2010 19:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is echt geen Paint![]()
*jaloers*
Misschienquote:
Die is echt.. nou ja...quote:Op maandag 13 september 2010 19:09 schreef Kally het volgende:
Hier staan meer dieren op![]()
[ afbeelding ]
quote:
3.quote:Op maandag 13 september 2010 19:14 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel mag je er per persoon insturen, 5?
Erik zou zoiets nooit doenquote:Op maandag 13 september 2010 19:14 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik weet Erik zijn stijl niet, al moet ik zeggen dat ik niet dacht dat deze van hem was
Hijs cute Erikquote:Op maandag 13 september 2010 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
3.
En nu ga ik koken, na al jullie spontane complimenten over mijn urenlange (true story) werk!
Food doesn't ignore me! Food doesn't laugh at me!
Ik vind die met die schaapjes heel goed anders hoorquote:Op maandag 13 september 2010 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
3.
En nu ga ik koken, na al jullie spontane complimenten over mijn urenlange (true story) werk!
quote:Op maandag 13 september 2010 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Erik zou zoiets nooit doen
Neeeeeee.![]()
![]()
Toch?
Watte?quote:
Hoi Kallyquote:
Dat dacht ik ook voor ik op bed moest gaan liggen om mijn broeken dicht te krijgenquote:Op maandag 13 september 2010 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
3.
quote:Op maandag 13 september 2010 19:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook voor ik op bed moest gaan liggen om mijn broeken dicht te krijgen
Nu word ik nieuwsgierig.quote:Op maandag 13 september 2010 19:16 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft wel een keer in ONZ de nachtbagger gay gemaakt
Dat zei je laatst ook al, whut happunt? De droger de boel gekrimpt?quote:Op maandag 13 september 2010 19:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook voor ik op bed moest gaan liggen om mijn broeken dicht te krijgen
Le baguettequote:
Die Hardquote:Op maandag 13 september 2010 19:21 schreef crv het volgende:
Stond te koken, alles bijna klaar. Pak de zout, flikkert er een glazen pot nassikruiden op de grond in evenveel stukjes als er korretjes nassikruiden in die pot zaten![]()
Vervolgens gaat de telefoon en ik sta op mijn blote poten aan de andere kant van de scherven
Soort die Hard scenario
Oh, vloekmomentjequote:Op maandag 13 september 2010 19:21 schreef crv het volgende:
Stond te koken, alles bijna klaar. Pak de zout, flikkert er een glazen pot nassikruiden op de grond in evenveel stukjes als er korretjes nassikruiden in die pot zaten![]()
Vervolgens gaat de telefoon en ik sta op mijn blote poten aan de andere kant van de scherven
Soort die Hard scenario
Alleen maar plaatjes van mannen whahahahaquote:
Haha ja laten we het daar maar op houdenquote:Op maandag 13 september 2010 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zei je laatst ook al, whut happunt? De droger de boel gekrimpt?
quote:Op maandag 13 september 2010 19:21 schreef crv het volgende:
Soort die Hard scenario
quote:Op maandag 13 september 2010 19:21 schreef crv het volgende:
Soort die Hard scenario
Lekkere?quote:Op maandag 13 september 2010 19:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Alleen maar plaatjes van mannen whahahaha
Ff kieken weerquote:
Ja nou ja gay mannen dus wel mooi maar ik heb er niks aanquote:
EN de boel maar aanbranden bedoel je?quote:Op maandag 13 september 2010 19:21 schreef crv het volgende:
Jij had er niet lang over gedaan zei je, maar ja grafische opleiding... I'm confuseeeeeeed maaaaanquote:
Ik zal eens kijken welke het isquote:
18+? Nee joh, daar heb ik geen tv of internet voor nodigquote:
Geef een hintje dan? Mooi of grappig?quote:
Mooiquote:Op maandag 13 september 2010 19:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
18+? Nee joh, daar heb ik geen tv of internet voor nodig![]()
Nee, een grote van 67 cmVan Marktplaats
![]()
Nou ja ik ben heel blij want ik heb nu nog steeds een tv met zo'n klein schermpje, mijn mobiel is zeg maar groter
*weer kiekt*quote:
60?quote:
duckyquote:
dat scheelde weinig jaquote:Op maandag 13 september 2010 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN de boel maar aanbranden bedoel je?
20 en 21 hebben een boomquote:Op maandag 13 september 2010 19:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Tis er 1 mee un boompje derop
hoi mauwquote:
I think so, mede omdat ik die schets zag, dan weet ik een beetje wat iemand doet qua tekenenquote:
Dwingend is dat ding toch hequote:Op maandag 13 september 2010 19:39 schreef crv het volgende:
had weer telefoon vandaar de late reacties
Bono, beetje laat welquote:Op maandag 13 september 2010 19:39 schreef crv het volgende:
had weer telefoon vandaar de late reacties
quote:
Mijn naam is haasquote:Op maandag 13 september 2010 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
20 en 21 hebben een boom
27?
Sorry het begint nu wel een raadjeplaatjetopic te worden![]()
Ja zou zo maar kunnen iddquote:Op maandag 13 september 2010 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
I think so, mede omdat ik die schets zag, dan weet ik een beetje wat iemand doet qua tekenen
wel als je weet dat het een collega is die je wilt sprekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 13 september 2010 19:49 schreef crv het volgende:
ik wilde dit insturen voor de paintopdracht, denken jullie dat ik kans maak ?Whehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik wilde dit insturen voor de paintopdracht, denken jullie dat ik kans maak ?Het moet een dier zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
ik wilde dit insturen voor de paintopdracht, denken jullie dat ik kans maak ?Je moet er die haas van maken, waarvan we eerst d8en dat het ene piemol wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik wilde dit insturen voor de paintopdracht, denken jullie dat ik kans maak ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Doenquote:Op maandag 13 september 2010 19:51 schreef Kally het volgende:
Als ik op een blaadje teken lijkt het best wel maar op de laptop gaat hem niet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |