dan qweet jij dus wel een beetje globaal antwoord op deze vraag:quote:Op zondag 12 september 2010 19:57 schreef Carmy het volgende:
voor de mensen die geïnteresseerd zijn in getallen en exacte details is 102 minuten een onwijs goed boek, ik kon niet stoppen met lezen, wordt in dat boek per minuut verteld wat er gebeurd inclusief foto's en plattegronden etc,
quote:Op zondag 12 september 2010 19:52 schreef notagain het volgende:
maar de vliegtuigen raakten dus bepaalde verdiepingen.
vraag me dus af hoeveel mensen onder de verdieping van de inslag het hebben overleefd en of de mensen van boven de inslag nog kans hebben gemaakt weg te komen?
enige dat ik me kan voorstellen dat wil je het overleven als je boven inslag bent dat je die avond gaat basejumpen en je parachute alvast had meegenomen of zo
Aight, zoiets heb ik ook ooit doorgelezen over de ramp met de Titanic en die shootout op Columbine High School. Vooral Columbine High School vond ik eigenlijk nog indrukwekkender, door de hele planning, videotapes etc die er aan vooraf gingen.quote:Op zondag 12 september 2010 19:57 schreef Carmy het volgende:
voor de mensen die geïnteresseerd zijn in getallen en exacte details is 102 minuten een onwijs goed boek, ik kon niet stoppen met lezen, wordt in dat boek per minuut verteld wat er gebeurd inclusief foto's en plattegronden etc,
Dat waren die Naudet broers inderdaad.quote:Op zondag 12 september 2010 20:00 schreef tong80 het volgende:
Vorig jaar een doumentaire gezien over twee Franse broers die en documentaire maakten over de New Yorkse brandweer. Is de foto daarvan ?
Weet niet of zij de makers van die foto uit de OP zijn, denk het niet.quote:Jules Clément Naudet (Parijs, 26 april 1973) en Thomas Gédéon Naudet (Parijs, 27 maart 1970) zijn twee Franse broers en documentairemakers. Ze zijn vooral bekend geworden door het toevallig filmen van de eerste aanslag op 11 september in het WTC.
Het filmen van deze aanslag was pure toeval. De documentairemakers volgden de inwijding van een aspirant-brandweerman in New York, maar kwamen terecht in 's werelds grootste terreuraanslag. Aangekomen op de locatie vliegt het eerste vliegtuig over. De cameraman draait om het vliegtuig te zien, en maakt daarbij een van de twee opnames van het eerste vliegtuig dat in de toren vliegt (het tweede vliegtuig werd door veel meer camera's gevolgd, de tweede explosie was live te zien op CNN). Later gaan de reportagemakers samen met de brandweer naar de lobby van noordelijke toren, waar de brandweer zich probeert te organiseren. Ze zijn nog steeds binnen wanneer de tweede toren instort.
De opnames vormden de basis voor hun film 9/11 uit 2002.
Nee nee foto is niet van die documentaire.quote:Op zondag 12 september 2010 20:00 schreef tong80 het volgende:
Vorig jaar een doumentaire gezien over twee Franse broers die en documentaire maakten over de New Yorkse brandweer. Is de foto daarvan ?
9/11 heb ik altijd gewoon zo zonde gevonden, die onschuldige mensen, de oorlogen en meer terreur wat het gevolg ervan was, en natuurlijk de Twin Towers zelf. Het lijkt me niet dat iemand blij kan zijn om wat er is gebeurd, behalve als je een radicale moslim bent of iets dergelijks.quote:Op zondag 12 september 2010 20:06 schreef notagain het volgende:
wat ik me dan ook afvraag, zijn ze blij dat die ramp gebeurde?
aangezien ze nu dus coverage hebben die deel uitmaakt van de werelgeschiedenis?
Q33 is nooit een vluchtnummer geweest dat bij de aanslagen hoorde, dat was Flight 11 en nog eentje. Oud garpje.quote:Op zondag 12 september 2010 20:10 schreef Razor21 het volgende:
Q33 NY in Word typen in hoofdletters en dan op Windings zetten![]()
ja dat is wel redelijk bizar iddquote:Op zondag 12 september 2010 20:10 schreef Razor21 het volgende:
Q33 NY in Word typen in hoofdletters en dan op Windings zetten![]()
Deze blijf ik ook vreemd vinden :
Paar jaar geleden ook eens een dollar briefje zo gevouwen.
euhm, pak alle data van de aanslag+new york+koran en je haalt er wel een keten van toevalligheden uit.quote:Op zondag 12 september 2010 20:16 schreef Razor21 het volgende:
Blijf het vaag vinden al die "toevaligheden" :
The most recognised symbol for the US, after the Stars & Stripes, is the Eagle. The following verse is taken from the Quran, the Islamic holy book:
''For it is written that a son of Arabia would awaken a fearsome eagle. The wrath of the Eagle would be felt throughout the lands of Allahand lo, while some of the people trembled in despair still more rejoiced: for the wrath of the Eagle cleansed the lands of Allah and there was peace."
That verse is number 9.11 of the Quran.
Hier nog meer facts.
Tsja, zo kun je achteraf meer en meer toevalligheden zoeken. Ik heb het ook altijd opvallend gevonden dat 11 september (9/11) ook het alarmnummer in de VS is. (911) En dat je 11 kunt zien als twee torens, etc.quote:Op zondag 12 september 2010 20:16 schreef Razor21 het volgende:
Blijf het vaag vinden al die "toevaligheden" :
The most recognised symbol for the US, after the Stars & Stripes, is the Eagle. The following verse is taken from the Quran, the Islamic holy book:
''For it is written that a son of Arabia would awaken a fearsome eagle. The wrath of the Eagle would be felt throughout the lands of Allahand lo, while some of the people trembled in despair still more rejoiced: for the wrath of the Eagle cleansed the lands of Allah and there was peace."
That verse is number 9.11 of the Quran.
Hier nog meer facts.
Sommigen een beetje vergezocht, maar dat inderdaad de aanslagen van Madrid 911 dagen na 9/11 plaatsvonden is wel echt creepy.quote:
Kippenvel, wat een angst moeten die mensen gehad hebben.quote:Op zondag 12 september 2010 19:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit dus. En die video van Kevin Cosgrove is toch wel wat meer angst dan deze foto. Cosgrove heeft het niet overleefd overigens, de hele zooi stortte in terwijl hij aan de telefoon was met 911.
Ga naar 4:30.
boek ligt nu bij mijn vader thuis maar er waren toch mensen op dezelfd verdieping als die van de inslag die het overleeft hebben. Het vliegtuig doorboorde niet de complete verdieping. Hierdoor waren de mensen op de verdiepingen van de inslag soms in staat om de nog intacte trappenhuizen te gebruiken, dit moest wel snel omdat de branden binnenin zich wel in razend tempo uitbreidden. In 't boek staat ook een reconstructie van hoe 't vliegtuig de torens invloog. Beiden vlogen niet recht erin maar kantelden voor de inslag, om meer schade te veroorzaken.quote:Op zondag 12 september 2010 19:58 schreef notagain het volgende:
[..]
dan qweet jij dus wel een beetje globaal antwoord op deze vraag:
[..]
Levend verbranden en een pijnlijke langzame dood of naar beneden springen en binnen een paar seconden weg zijn, easy choicequote:Op zondag 12 september 2010 19:28 schreef Razor21 het volgende:
Ben nu trouwens wat filmpjes aan het terug kijken hierover blijf het bizar vinden die mensen die naar beneden springen.
Vraag me dus weer af zijn die mensen die springen al buiten bewustzijn of hebben ze het nog bewust mee gekregen?
quote:Op zondag 12 september 2010 20:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Levend verbranden en een pijnlijke langzame dood of naar beneden springen en binnen een paar seconden weg zijn, easy choice
Photoshop.quote:Op zondag 12 september 2010 20:31 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
En die foto bij 0:22, die had ik nog nooit eerder gezien, like wtf
ik denk het niet....quote:Op zondag 12 september 2010 20:53 schreef MCH het volgende:
Met andere woorden ze zullen echt wel tot het laatste moment gewacht hebben totdat ze het echt te heet in de rug hebben gekregen.
Er is eigenlijk niet zoveel protest tegen een moskee daar in de buurt.quote:Op zondag 12 september 2010 19:45 schreef notagain het volgende:
ook een behoorlijk ziek filmpje.
en maar raar opkijken waarom er zoveel protest is tegen een moskee daar in de buurt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |