Het kan vanalles zijn, maar iig geen angst.quote:Op zondag 12 september 2010 18:59 schreef Razor21 het volgende:
Je ziet echt de angst in de ogen van deze brandweerman,
Dan zie ik het denk verkeerdquote:Op zondag 12 september 2010 19:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het kan vanalles zijn, maar iig geen angst.
Zie je niet hoe druk het is op die foto? Dit duurt minstens het dubbele van jouw berekening, plus dat er voor elke verdieping wel twee trappen zijn.quote:Op zondag 12 september 2010 19:03 schreef notagain het volgende:
90 verdiepingen, zeg 90 trappen.
elke trap 10 seconden
900 seconden/60=15 minuten
ja je hebt gelijk.quote:Op zondag 12 september 2010 19:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Zie je niet hoe druk het is op die foto? Dit duurt minstens het dubbele van jouw berekening, plus dat er voor elke verdieping wel twee trappen zijn.
Dit dus. En die video van Kevin Cosgrove is toch wel wat meer angst dan deze foto. Cosgrove heeft het niet overleefd overigens, de hele zooi stortte in terwijl hij aan de telefoon was met 911.quote:
dat vraag ik me ook af...quote:Op zondag 12 september 2010 19:28 schreef Razor21 het volgende:
Ben nu trouwens wat filmpjes aan het terug kijken hierover blijf het bizar vinden die mensen die naar beneden springen.
Vraag me dus weer af zijn die mensen die springen al buiten bewustzijn of hebben ze het nog bewust mee gekregen?
Daar word je wel stil van...quote:Op zondag 12 september 2010 19:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit dus. En die video van Kevin Cosgrove is toch wel wat meer angst dan deze foto. Cosgrove heeft het niet overleefd overigens, de hele zooi stortte in terwijl hij aan de telefoon was met 911.
Ga naar 4:30.
godverdomme zeg, kippenvel over mijn hele lichaamquote:Op zondag 12 september 2010 19:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit dus. En die video van Kevin Cosgrove is toch wel wat meer angst dan deze foto. Cosgrove heeft het niet overleefd overigens, de hele zooi stortte in terwijl hij aan de telefoon was met 911.
Apartquote:Op zondag 12 september 2010 19:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:
Deze heeft het dus wel overleefd :quote:Op zondag 12 september 2010 19:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Inderdaad.
Deze ook, vanaf dit moment was het eigenlijk duidelijk dat het geen ongeluk was. Het lijkt me ook sterk dat mensen boven in het gebouw die vuurbal (begint op 0:20) hebben overleefd.
Onvoorstelbaar, als je ziet wat voor een vuurbal er om die toren heen blaast en die kerel echt op die verdieping uit de reconstructie zat.quote:Op zondag 12 september 2010 19:47 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Deze heeft het dus wel overleefd :
[..]
Ene kant kan ik mij niet voorstellen dat hij daar echt zat. Schuilen onder je buro en dan dit overleven?quote:Op zondag 12 september 2010 19:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar, als je ziet wat voor een vuurbal er om die toren heen blaast en die kerel echt op die verdieping uit de reconstructie zat.
Kan het vliegtuig niet zien, omdat hij aan de andere kant het gebouw binnencrashed. Wel heftig die mensen op de achtergrond en beelden van dat eiland (?) en golfbaan enzo, lijkt op GTA IV btw.quote:Op zondag 12 september 2010 19:49 schreef Razor21 het volgende:
Deze vind ik ook wel heftig die reacties van die mensen :
Deze beelden nooit eerder gezien. In het 2e filmpje zie je het 2e vliegtuig die toren ingaan.
quote:#
Madlib604
12 hours ago
Your own government did this open your eyes
Dat dacht ik dus ook.quote:Op zondag 12 september 2010 19:51 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ene kant kan ik mij niet voorstellen dat hij daar echt zat. Schuilen onder je buro en dan dit overleven?
Verhaal misschien wat aangedikt door deze man?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |