Hey Kallyquote:Op maandag 13 september 2010 16:14 schreef Kally het volgende:
O mis ik net Bella![]()
Toch heel veel plezier
quote:
?quote:Op maandag 13 september 2010 16:20 schreef Pheno het volgende:
Heeft iedereen al op die ijsjes gestemd, want het staat nu gelijk, dat is irritant
De poll in [JAP]Dagboek van een crewlidquote:
ijsjes?quote:Op maandag 13 september 2010 16:20 schreef Pheno het volgende:
Heeft iedereen al op die ijsjes gestemd, want het staat nu gelijk, dat is irritant
Fraude! Dat dit kan in Nederland!quote:Op maandag 13 september 2010 16:24 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb nog een keer op Wasabi gestemd
quote:Op maandag 13 september 2010 16:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fraude! Dat dit kan in Nederland!
lekker leegquote:Op maandag 13 september 2010 16:56 schreef Myraela het volgende:
Mijn exstiefvader heeft een nieuwe bank voor dit huis gekocht. Waar eerst een grote bank stond, staat nu zo'n mini bankje.het ziet er niet uit.
[ afbeelding ]
Knusquote:Op maandag 13 september 2010 16:56 schreef Myraela het volgende:
Mijn exstiefvader heeft een nieuwe bank voor dit huis gekocht. Waar eerst een grote bank stond, staat nu zo'n mini bankje.het ziet er niet uit.
[ afbeelding ]
Er staat ook love-seat, geen love-benchquote:Op maandag 13 september 2010 17:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar kan je toch niet eens lekker even op liggen
quote:Op maandag 13 september 2010 16:56 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Die ene die niet past?quote:Op maandag 13 september 2010 17:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Knus![]()
echt iets voor één persoon
![]()
Ik krijg morgen een nieuwe bank
sommige mensen hebben gewoon standaard een slechte smaakquote:Op maandag 13 september 2010 17:04 schreef Myraela het volgende:
Hij heeft wel meer afschuwelijk lelijke dingen gekocht overigens.
geen idee wat ik eet, duurt nog wel een uur of 2 voordat ik weetquote:Op maandag 13 september 2010 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ga lekker gezond eten
Andijvie met gekookte aardappelen
Hadtie die ook gekocht dan?quote:Op maandag 13 september 2010 17:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sommige mensen hebben gewoon standaard een slechte smaak
Hoop dat je moeder een gunstige uitzondering was
Zeg ik ook nietquote:Op maandag 13 september 2010 17:13 schreef Loveless85 het volgende:
We hoeven niet te weten wat je allemaal gevonden hebt
ojee, op zoek naar de conspiracy theory zaken?quote:Op maandag 13 september 2010 17:12 schreef pgrferrari het volgende:
*Is weer terug, en heeft heel het WTC topic doorgespit
quote:
Moe. Van kwart voor 9 tot kwart voor 5 op school gezeten. Morgen wel maar 2 uurquote:
nou al? laat die gasten nog ff in Spanje blijven aubquote:
Ja, net als die pepernotenquote:Op maandag 13 september 2010 17:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou al? laat die gasten nog ff in Spanje blijven aub
volgens mij zijn ze intussen alweer bezig met speelgoedgidsen en afdelingenquote:
quote:
Iddquote:Op maandag 13 september 2010 17:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze intussen alweer bezig met speelgoedgidsen en afdelingen
En dat terwijl ik nog niet eens echt gedag heb gezegd tegen de zomer !!
Ja heerlijk, maar pas vanaf eind novemberquote:
Dat dusquote:Op maandag 13 september 2010 17:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd
[..]
Ja heerlijk, maar pas vanaf eind november
Wat is er gek aan een speelgoedgids?quote:Op maandag 13 september 2010 17:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze intussen alweer bezig met speelgoedgidsen en afdelingen
En dat terwijl ik nog niet eens echt gedag heb gezegd tegen de zomer !!
Das niks.quote:Op maandag 13 september 2010 17:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Moe. Van kwart voor 9 tot kwart voor 5 op school gezeten. Morgen wel maar 2 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |