Ow, ik kan totaal niet tekenen anders zou ik voor jou meedoenquote:
quote:
Niet zo boos naar het eten kijken, dan smaakt het niet meer straks van de schrikquote:Op maandag 13 september 2010 18:57 schreef PatriQue89 het volgende:
L:ast van m'n rug, en nu eten koken!
Stuk beter al, nog een beetje dik maar geen pijn meer en kan weer normaal etenquote:
Ehm. Dit was al een hintquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Crap ik zie nu pas dat het je favoriete dier moet zijn, en ik heb straks in het resultaat verschillende dieren en niet eens mijn favoriet!
quote:Op maandag 13 september 2010 18:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow, ik kan totaal niet tekenen anders zou ik voor jou meedoen
Ow had ik niet gezienquote:Op maandag 13 september 2010 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ehm. Dit was al een hint.
[..]
Mooi zoquote:Op maandag 13 september 2010 19:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Stuk beter al, nog een beetje dik maar geen pijn meer en kan weer normaal eten
En hoe is het met ons kuikentje?![]()
Ben je onderaan begonnen met zoeken?quote:Op maandag 13 september 2010 19:05 schreef Kally het volgende:
Ik zie geen paint met verschillende dieren Erik
Jeetje dat is wel erg lang al hequote:Op maandag 13 september 2010 19:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Bij mij nog steeds beroerd, gisteravond werd het erger, hoop nu dat het morgen eindelijk wat af begint te zakken
Ik denk gewoon kippigquote:Op maandag 13 september 2010 19:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben je onderaan begonnen met zoeken?
Thanksquote:Op maandag 13 september 2010 19:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Jeetje dat is wel erg lang al he![]()
Dikke kusjekroel van mij![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Dat zou ik nooit maken zoietsquote:Op maandag 13 september 2010 19:09 schreef Kally het volgende:
Hier staan meer dieren op![]()
[ afbeelding ]
Ja niet normaalquote:Op maandag 13 september 2010 19:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is echt geen Paint![]()
*jaloers*
Misschienquote:
Die is echt.. nou ja...quote:Op maandag 13 september 2010 19:09 schreef Kally het volgende:
Hier staan meer dieren op![]()
[ afbeelding ]
quote:
3.quote:Op maandag 13 september 2010 19:14 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel mag je er per persoon insturen, 5?
Erik zou zoiets nooit doenquote:Op maandag 13 september 2010 19:14 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik weet Erik zijn stijl niet, al moet ik zeggen dat ik niet dacht dat deze van hem was
Hijs cute Erikquote:Op maandag 13 september 2010 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
3.
En nu ga ik koken, na al jullie spontane complimenten over mijn urenlange (true story) werk!
Food doesn't ignore me! Food doesn't laugh at me!
Ik vind die met die schaapjes heel goed anders hoorquote:Op maandag 13 september 2010 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
3.
En nu ga ik koken, na al jullie spontane complimenten over mijn urenlange (true story) werk!
quote:Op maandag 13 september 2010 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Erik zou zoiets nooit doen
Neeeeeee.![]()
![]()
Toch?
Watte?quote:
Hoi Kallyquote:
Dat dacht ik ook voor ik op bed moest gaan liggen om mijn broeken dicht te krijgenquote:Op maandag 13 september 2010 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
3.
quote:Op maandag 13 september 2010 19:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook voor ik op bed moest gaan liggen om mijn broeken dicht te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |