UIT HET RAAMquote:Op maandag 13 september 2010 18:19 schreef -Miauw- het volgende:
zo, ik ga vandaag even wat dingen weggooien
quote:Op maandag 13 september 2010 18:26 schreef Myraela het volgende:
Serieus, dat mijn moeder het hele weekend bij der vriend blijft prima. Dat ze er woensdag ook heen gaat. prima. Maar tegenwoordig woont ze zowat bij hem en laat ze mij hier alleen bij die hufter.
Ze kan toch best het fatsoen op te brengen om thuis te zijn als die klootzak uit zijn werk komt. Walgelijk mens.
Sorry, ik heb een kuthumeur.
Oh, ik dacht dat jullie al bij die vriend ingetrokken warenquote:Op maandag 13 september 2010 18:26 schreef Myraela het volgende:
Serieus, dat mijn moeder het hele weekend bij der vriend blijft prima. Dat ze er woensdag ook heen gaat. prima. Maar tegenwoordig woont ze zowat bij hem en laat ze mij hier alleen bij die hufter.
Ze kan toch best het fatsoen op te brengen om thuis te zijn als die klootzak uit zijn werk komt. Walgelijk mens.
Lijkt me wel wat. Scheelt me een vervelende afdaling op een supersteile trapquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 18:26 schreef Myraela het volgende:
quote:
quote:
Ff kiekenquote:Op maandag 13 september 2010 18:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Yay mijn paint staat bij de inzendingen.

In paint ookquote:
Tekentabletquote:
Goede zin, Erikquote:Op maandag 13 september 2010 18:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wacht trouwens nog op de mijne die hier geheel onvermoed geplaatst wordt door iemand.
Geef een hintquote:Op maandag 13 september 2010 18:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wacht trouwens nog op de mijne die hier geheel onvermoed geplaatst wordt door iemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |