Ow, ik kan totaal niet tekenen anders zou ik voor jou meedoenquote:
quote:
Niet zo boos naar het eten kijken, dan smaakt het niet meer straks van de schrikquote:Op maandag 13 september 2010 18:57 schreef PatriQue89 het volgende:
L:ast van m'n rug, en nu eten koken!
Stuk beter al, nog een beetje dik maar geen pijn meer en kan weer normaal etenquote:
Ehm. Dit was al een hintquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Crap ik zie nu pas dat het je favoriete dier moet zijn, en ik heb straks in het resultaat verschillende dieren en niet eens mijn favoriet!
quote:Op maandag 13 september 2010 18:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow, ik kan totaal niet tekenen anders zou ik voor jou meedoen
Ow had ik niet gezienquote:Op maandag 13 september 2010 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ehm. Dit was al een hint.
[..]
Mooi zoquote:Op maandag 13 september 2010 19:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Stuk beter al, nog een beetje dik maar geen pijn meer en kan weer normaal eten
En hoe is het met ons kuikentje?![]()
Ben je onderaan begonnen met zoeken?quote:Op maandag 13 september 2010 19:05 schreef Kally het volgende:
Ik zie geen paint met verschillende dieren Erik
Jeetje dat is wel erg lang al hequote:Op maandag 13 september 2010 19:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Bij mij nog steeds beroerd, gisteravond werd het erger, hoop nu dat het morgen eindelijk wat af begint te zakken
Ik denk gewoon kippigquote:Op maandag 13 september 2010 19:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben je onderaan begonnen met zoeken?
Thanksquote:Op maandag 13 september 2010 19:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Jeetje dat is wel erg lang al he![]()
Dikke kusjekroel van mij![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Dat zou ik nooit maken zoietsquote:Op maandag 13 september 2010 19:09 schreef Kally het volgende:
Hier staan meer dieren op![]()
[ afbeelding ]
Ja niet normaalquote:Op maandag 13 september 2010 19:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is echt geen Paint![]()
*jaloers*
Misschienquote:
Die is echt.. nou ja...quote:Op maandag 13 september 2010 19:09 schreef Kally het volgende:
Hier staan meer dieren op![]()
[ afbeelding ]
quote:
3.quote:Op maandag 13 september 2010 19:14 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel mag je er per persoon insturen, 5?
Erik zou zoiets nooit doenquote:Op maandag 13 september 2010 19:14 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik weet Erik zijn stijl niet, al moet ik zeggen dat ik niet dacht dat deze van hem was
Hijs cute Erikquote:Op maandag 13 september 2010 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
3.
En nu ga ik koken, na al jullie spontane complimenten over mijn urenlange (true story) werk!
Food doesn't ignore me! Food doesn't laugh at me!
Ik vind die met die schaapjes heel goed anders hoorquote:Op maandag 13 september 2010 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
3.
En nu ga ik koken, na al jullie spontane complimenten over mijn urenlange (true story) werk!
quote:Op maandag 13 september 2010 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Erik zou zoiets nooit doen
Neeeeeee.![]()
![]()
Toch?
Watte?quote:
Hoi Kallyquote:
Dat dacht ik ook voor ik op bed moest gaan liggen om mijn broeken dicht te krijgenquote:Op maandag 13 september 2010 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
3.
quote:Op maandag 13 september 2010 19:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook voor ik op bed moest gaan liggen om mijn broeken dicht te krijgen
Nu word ik nieuwsgierig.quote:Op maandag 13 september 2010 19:16 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft wel een keer in ONZ de nachtbagger gay gemaakt
Dat zei je laatst ook al, whut happunt? De droger de boel gekrimpt?quote:Op maandag 13 september 2010 19:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook voor ik op bed moest gaan liggen om mijn broeken dicht te krijgen
Le baguettequote:
Die Hardquote:Op maandag 13 september 2010 19:21 schreef crv het volgende:
Stond te koken, alles bijna klaar. Pak de zout, flikkert er een glazen pot nassikruiden op de grond in evenveel stukjes als er korretjes nassikruiden in die pot zaten![]()
Vervolgens gaat de telefoon en ik sta op mijn blote poten aan de andere kant van de scherven
Soort die Hard scenario
Oh, vloekmomentjequote:Op maandag 13 september 2010 19:21 schreef crv het volgende:
Stond te koken, alles bijna klaar. Pak de zout, flikkert er een glazen pot nassikruiden op de grond in evenveel stukjes als er korretjes nassikruiden in die pot zaten![]()
Vervolgens gaat de telefoon en ik sta op mijn blote poten aan de andere kant van de scherven
Soort die Hard scenario
Alleen maar plaatjes van mannen whahahahaquote:
Haha ja laten we het daar maar op houdenquote:Op maandag 13 september 2010 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zei je laatst ook al, whut happunt? De droger de boel gekrimpt?
quote:Op maandag 13 september 2010 19:21 schreef crv het volgende:
Soort die Hard scenario
quote:Op maandag 13 september 2010 19:21 schreef crv het volgende:
Soort die Hard scenario
Lekkere?quote:Op maandag 13 september 2010 19:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Alleen maar plaatjes van mannen whahahaha
Ff kieken weerquote:
Ja nou ja gay mannen dus wel mooi maar ik heb er niks aanquote:
EN de boel maar aanbranden bedoel je?quote:Op maandag 13 september 2010 19:21 schreef crv het volgende:
Jij had er niet lang over gedaan zei je, maar ja grafische opleiding... I'm confuseeeeeeed maaaaanquote:
Ik zal eens kijken welke het isquote:
18+? Nee joh, daar heb ik geen tv of internet voor nodigquote:
Geef een hintje dan? Mooi of grappig?quote:
Mooiquote:Op maandag 13 september 2010 19:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
18+? Nee joh, daar heb ik geen tv of internet voor nodig![]()
Nee, een grote van 67 cmVan Marktplaats
![]()
Nou ja ik ben heel blij want ik heb nu nog steeds een tv met zo'n klein schermpje, mijn mobiel is zeg maar groter
*weer kiekt*quote:
60?quote:
duckyquote:
dat scheelde weinig jaquote:Op maandag 13 september 2010 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN de boel maar aanbranden bedoel je?
20 en 21 hebben een boomquote:Op maandag 13 september 2010 19:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Tis er 1 mee un boompje derop
hoi mauwquote:
I think so, mede omdat ik die schets zag, dan weet ik een beetje wat iemand doet qua tekenenquote:
Dwingend is dat ding toch hequote:Op maandag 13 september 2010 19:39 schreef crv het volgende:
had weer telefoon vandaar de late reacties
Bono, beetje laat welquote:Op maandag 13 september 2010 19:39 schreef crv het volgende:
had weer telefoon vandaar de late reacties
quote:
Mijn naam is haasquote:Op maandag 13 september 2010 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
20 en 21 hebben een boom
27?
Sorry het begint nu wel een raadjeplaatjetopic te worden![]()
Ja zou zo maar kunnen iddquote:Op maandag 13 september 2010 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
I think so, mede omdat ik die schets zag, dan weet ik een beetje wat iemand doet qua tekenen
wel als je weet dat het een collega is die je wilt sprekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 13 september 2010 19:49 schreef crv het volgende:
ik wilde dit insturen voor de paintopdracht, denken jullie dat ik kans maak ?Whehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik wilde dit insturen voor de paintopdracht, denken jullie dat ik kans maak ?Het moet een dier zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
ik wilde dit insturen voor de paintopdracht, denken jullie dat ik kans maak ?Je moet er die haas van maken, waarvan we eerst d8en dat het ene piemol wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik wilde dit insturen voor de paintopdracht, denken jullie dat ik kans maak ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |