Nu word ik nieuwsgierig.quote:Op maandag 13 september 2010 19:16 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft wel een keer in ONZ de nachtbagger gay gemaakt
Dat zei je laatst ook al, whut happunt? De droger de boel gekrimpt?quote:Op maandag 13 september 2010 19:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook voor ik op bed moest gaan liggen om mijn broeken dicht te krijgen
Le baguettequote:
Die Hardquote:Op maandag 13 september 2010 19:21 schreef crv het volgende:
Stond te koken, alles bijna klaar. Pak de zout, flikkert er een glazen pot nassikruiden op de grond in evenveel stukjes als er korretjes nassikruiden in die pot zaten![]()
Vervolgens gaat de telefoon en ik sta op mijn blote poten aan de andere kant van de scherven
Soort die Hard scenario
Oh, vloekmomentjequote:Op maandag 13 september 2010 19:21 schreef crv het volgende:
Stond te koken, alles bijna klaar. Pak de zout, flikkert er een glazen pot nassikruiden op de grond in evenveel stukjes als er korretjes nassikruiden in die pot zaten![]()
Vervolgens gaat de telefoon en ik sta op mijn blote poten aan de andere kant van de scherven
Soort die Hard scenario
Alleen maar plaatjes van mannen whahahahaquote:
Haha ja laten we het daar maar op houdenquote:Op maandag 13 september 2010 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zei je laatst ook al, whut happunt? De droger de boel gekrimpt?
quote:Op maandag 13 september 2010 19:21 schreef crv het volgende:
Soort die Hard scenario
quote:Op maandag 13 september 2010 19:21 schreef crv het volgende:
Soort die Hard scenario
Lekkere?quote:Op maandag 13 september 2010 19:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Alleen maar plaatjes van mannen whahahaha
Ff kieken weerquote:
Ja nou ja gay mannen dus wel mooi maar ik heb er niks aanquote:
EN de boel maar aanbranden bedoel je?quote:Op maandag 13 september 2010 19:21 schreef crv het volgende:
Jij had er niet lang over gedaan zei je, maar ja grafische opleiding... I'm confuseeeeeeed maaaaanquote:
Ik zal eens kijken welke het isquote:
18+? Nee joh, daar heb ik geen tv of internet voor nodigquote:
Geef een hintje dan? Mooi of grappig?quote:
Mooiquote:Op maandag 13 september 2010 19:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
18+? Nee joh, daar heb ik geen tv of internet voor nodig![]()
Nee, een grote van 67 cmVan Marktplaats
![]()
Nou ja ik ben heel blij want ik heb nu nog steeds een tv met zo'n klein schermpje, mijn mobiel is zeg maar groter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |