* wijst op smeulende resten *quote:Op maandag 13 september 2010 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vertrouw er op dat jullie TAL voor me in de gaten gehouden hebben?
OMG zijn dat Nesspresso cupsquote:Op maandag 13 september 2010 14:24 schreef pgrferrari het volgende:
Waarom moet Chanty altijd bijna naakt in zee liggen?![]()
[ afbeelding ]
Wel lekker hoor
Jij ziet haar liever helemaal naakt?quote:Op maandag 13 september 2010 14:24 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
Wel lekker hoor
Zo bedoelde ik het nietquote:Op maandag 13 september 2010 14:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij ziet haar liever helemaal naakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Gatver. Ik koop wel een senseoquote:
Aansteller.quote:Op maandag 13 september 2010 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gatver. Ik koop wel een senseoNou kan ik niet meer een nespresso drinken zonder aan die knoppen te denken. Bah bah bah.
Heyquote:Op maandag 13 september 2010 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Druk weekend achter de rug, eerste college net gehad. Ik wil vakantie.
Nee gewoon van die grote knoppen vind ik smerigquote:
Nou, ik zou der juist meer Nespresso van gaan drinkenquote:Op maandag 13 september 2010 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gatver. Ik koop wel een senseoNou kan ik niet meer een nespresso drinken zonder aan die knoppen te denken. Bah bah bah.
quote:Op maandag 13 september 2010 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
Ik ookquote:Op maandag 13 september 2010 14:31 schreef crv het volgende:
[..]
Nou, ik zou der juist meer Nespresso van gaan drinken
Weer zoeen Panorama foto.quote:Op maandag 13 september 2010 14:24 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
Wel lekker hoor
Aktueelquote:
Wat is dat?quote:Op maandag 13 september 2010 14:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht persoonlijk meer aan:
[ afbeelding ]
Vrij weinigquote:Op maandag 13 september 2010 14:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aktueelda's nog net even erger.
Maar (sommige) heren, serieus...wat vinden jullie nou mooi aan deze foto?
quote:Op maandag 13 september 2010 14:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weet ik veel
Om te laten zien hoe groot die dingen zijn?
Subtiele overgang ja. Drop en dood.quote:Op maandag 13 september 2010 14:46 schreef pgrferrari het volgende:
Over drop gesproken.
Ik zat filmpjes van het wtc te kijken.
Zie je ook "gewoon" mensen eraf springen![]()
Ik snap de vergelijking met drop niet echtquote:Op maandag 13 september 2010 14:46 schreef pgrferrari het volgende:
Over drop gesproken.
drop en drop in het engels.quote:Op maandag 13 september 2010 14:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Subtiele overgang ja. Drop en dood.
quote:Op maandag 13 september 2010 14:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
drop en drop in het engels.
Ff nadenken...
quote:Op maandag 13 september 2010 14:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
drop en drop in het engels.
Ff nadenken...
jemig, ben je er nou nog niet mee klaarquote:Op maandag 13 september 2010 14:46 schreef pgrferrari het volgende:
Over drop gesproken.
Hmm. nee.quote:Op maandag 13 september 2010 14:51 schreef charmed_angel het volgende:
Myrweet jij waar het is in Hellevoet?
Voorkant
[ afbeelding ]
Achterkant
[ afbeelding ]
Omgeving:
[ afbeelding ]
FOK Sleutel achter dit bord
[ afbeelding ]
Nee, ik zag een topic hier op Fok.quote:Op maandag 13 september 2010 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
jemig, ben je er nou nog niet mee klaar
Hellevoet ligt toch aan het water? Als je die route aflegt op zoek naar die bordjes? Zullen wel aan beiden uiteindes zijnquote:Op maandag 13 september 2010 14:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jammer anders hadden we de fokstok kunnen verplaatsen
Het is te breed voor de sloot. dus ik denk dat het aan de kanaalweg ligt. Maar daar kan ik zo snel geen bocht in de weg herinneren.quote:Op maandag 13 september 2010 14:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hellevoet ligt toch aan het water? Als je die route aflegt op zoek naar die bordjes? Zullen wel aan beiden uiteindes zijn
Ik zat ook al te denken aan de kanaalwegquote:Op maandag 13 september 2010 14:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is te breed voor de sloot. dus ik denk dat het aan de kanaalweg ligt. Maar daar kan ik zo snel geen bocht in de weg herinneren.
Aan de andere kant van de kanaalweg niet denk ik. Je hebt ook nog een baan aan de overkant.quote:Op maandag 13 september 2010 15:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zat ook al te denken aan de kanaalweg
Maar daar mag je 80
Ehm, ik zie wel wat in Barcelona, en dan zonder overige toeristen.quote:
Goed voornemen. Maar er is tennis vanavond/vannacht, dus mij lukt het niet.quote:Op maandag 13 september 2010 15:08 schreef -Miauw- het volgende:
Ik val bijna in slaapvanavond echt vroeg naar bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |