Ik vond alleen HW zo'n geek lijken in vergelijk met de grote bek die hij hier altijd heeft :"@quote:Op maandag 13 september 2010 13:24 schreef Myraela het volgende:
Aww. Engel was echt dronken gevoerd door het skype-groepje.
Jeej wat zit er veel leuks bij zegquote:Op maandag 13 september 2010 13:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
[Paint competitie] INZENDINGEN topic
Kuikentje!quote:Op maandag 13 september 2010 13:30 schreef Pisces29 het volgende:
Hallotjes![]()
[..]
Jeej wat zit er veel leuks bij zeg
Dat zal ongetwijfeldquote:
Jij bent ook anders dan je zou verwachten.quote:Op maandag 13 september 2010 13:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeldMaar soms past gewoon het gezicht niet bij het 'imago' online. Heb je dat nooit? Als je iemand dan IRL ziet of foto's dat het echt heel anders is dan je had verwacht
Klopt... Dat had ik bij HW idd ookquote:Op maandag 13 september 2010 13:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeldMaar soms past gewoon het gezicht niet bij het 'imago' online. Heb je dat nooit? Als je iemand dan IRL ziet of foto's dat het echt heel anders is dan je had verwacht
Bennyquote:Op maandag 13 september 2010 13:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kuikentje!
Ik heb ook ingezonden
Eik moet je iemand z'n foto na 1 dag posten al zien, zodat je geen "imago" of beeld in je hoofd gaat bouwenquote:Op maandag 13 september 2010 13:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die van mij staat er ook al bijquote:Op maandag 13 september 2010 13:30 schreef Pisces29 het volgende:
Hallotjes![]()
[..]
Jeej wat zit er veel leuks bij zeg
Ik wilde je bijna net pm-en om te vragen of nr X van jou isquote:Op maandag 13 september 2010 13:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die van mij staat er ook al bij
Als je heir terugleest kun je wel een beetje zien wie er wat hebben ingestuurd.quote:Op maandag 13 september 2010 13:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
BennyLeuk!
Ik zit te kijken of ik kan raden wie er van hier heeft mee gedaan.
Wel tof dat het anoniem is
Ben ik ook anders dan je verwachtingen? Of verwachtte je gewoon niks van mijquote:Op maandag 13 september 2010 13:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent ook anders dan je zou verwachten.
Ik trouwens al helemaal. Eigenlijk zou ik me moeten verbergen en genieten van een internet imago.
*heeft meegedaanquote:Op maandag 13 september 2010 13:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
BennyLeuk!
Ik zit te kijken of ik kan raden wie er van hier heeft mee gedaan.
Wel tof dat het anoniem is
Pm maarquote:Op maandag 13 september 2010 13:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde je bijna net pm-en om te vragen of nr X van jou is
Nee, maar ik ken jou meer van skype met cam en alles. Dan gewoon van het forum. Dus mijn beeld van jou klopte wel.quote:Op maandag 13 september 2010 13:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ben ik ook anders dan je verwachtingen? Of verwachtte je gewoon niks van mij
Waar staat jouw foto?quote:Op maandag 13 september 2010 13:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eik moet je iemand z'n foto na 1 dag posten al zien, zodat je geen "imago" of beeld in je hoofd gaat bouwen
Ja das waarquote:Op maandag 13 september 2010 13:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken jou meer van skype met cam en alles. Dan gewoon van het forum. Dus mijn beeld van jou klopte wel.
En wat is je beeld over hem?quote:Op maandag 13 september 2010 13:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken jou meer van skype met cam en alles. Dan gewoon van het forum. Dus mijn beeld van jou klopte wel.
Ik vind het op zich ook wel leuk om te zien hoe mensen zich online anders kunnen gedragen.quote:Op maandag 13 september 2010 13:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eik moet je iemand z'n foto na 1 dag posten al zien, zodat je geen "imago" of beeld in je hoofd gaat bouwen
Doe es danquote:Op maandag 13 september 2010 13:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik ga expres niet kijkenquote:Op maandag 13 september 2010 13:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je heir terugleest kun je wel een beetje zien wie er wat hebben ingestuurd.Hadden ze eigenlijk ook moeten doen emt die singles-actie
Ik zit al langer met jou in een SC dan 1 dag hèquote:
Ja, lees er maar overheen hequote:Op maandag 13 september 2010 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit al langer met jou in een SC dan 1 dag hè
quote:Op maandag 13 september 2010 13:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is gewoon een relaxt ventje.
Alsof jij de correspondentie van mij en LL kunt zien vanaf daarquote:
Volgens mij is dat bij een hoop als je ze irl zietquote:Op maandag 13 september 2010 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vond alleen HW zo'n geek lijken in vergelijk met de grote bek die hij hier altijd heeft :"@
Ik had het over mijn postquote:Op maandag 13 september 2010 13:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof jij de correspondentie van mij en LL kunt zien vanaf daar
Ik wacht al maanden op jouw fotoquote:
Misschien wilde ze zonder ook wel hoor. Heatwave was nog veel verder heen.quote:Op maandag 13 september 2010 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel een beetje "" dat ze Engel dronken moesten voeren voordat ze wilde zoenen
Ik zag net een 2e en 3e die ik wel goed vind merk ikquote:Op maandag 13 september 2010 13:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kuikentje!
Ik heb ook ingezonden
Toch eens proberen danquote:Op maandag 13 september 2010 13:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien wilde ze zonder ook wel hoor. Heatwave was nog veel verder heen.
Die heeft er maanden geleden al eens gestaanquote:Op maandag 13 september 2010 13:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wacht al maanden op jouw foto
Toen bestond TAL nog nietquote:Op maandag 13 september 2010 13:58 schreef D. het volgende:
[..]
Die heeft er maanden geleden al eens gestaan
*ook bijdrage heeft geleverdquote:Op maandag 13 september 2010 13:53 schreef iBenny het volgende:
Geweldig![]()
[Meedoen topic] 300 kleine fokkertjes...
Landmijn welquote:Op maandag 13 september 2010 14:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
enne... pgr, trein en trein rijmt niet![]()
Dat rijmt wel, da's zelfs hetzelfde woordquote:Op maandag 13 september 2010 14:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
enne... pgr, trein en trein rijmt niet![]()
En daarom rijmt het nietquote:Op maandag 13 september 2010 14:05 schreef D. het volgende:
[..]
Dat rijmt wel, da's zelfs hetzelfde woord
quote:Op maandag 13 september 2010 14:07 schreef zovty het volgende:
246 kleine fokkertjes en 1 vertelde een mop
de anderen vonden hem maar (matig) en ze stampten er op.
2 woorden die hetzelfde zijn rijmen altijd hequote:
* wijst op smeulende resten *quote:Op maandag 13 september 2010 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vertrouw er op dat jullie TAL voor me in de gaten gehouden hebben?
OMG zijn dat Nesspresso cupsquote:Op maandag 13 september 2010 14:24 schreef pgrferrari het volgende:
Waarom moet Chanty altijd bijna naakt in zee liggen?![]()
[ afbeelding ]
Wel lekker hoor
Jij ziet haar liever helemaal naakt?quote:Op maandag 13 september 2010 14:24 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
Wel lekker hoor
Zo bedoelde ik het nietquote:Op maandag 13 september 2010 14:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij ziet haar liever helemaal naakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Gatver. Ik koop wel een senseoquote:
Aansteller.quote:Op maandag 13 september 2010 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gatver. Ik koop wel een senseoNou kan ik niet meer een nespresso drinken zonder aan die knoppen te denken. Bah bah bah.
Heyquote:Op maandag 13 september 2010 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Druk weekend achter de rug, eerste college net gehad. Ik wil vakantie.
Nee gewoon van die grote knoppen vind ik smerigquote:
Nou, ik zou der juist meer Nespresso van gaan drinkenquote:Op maandag 13 september 2010 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gatver. Ik koop wel een senseoNou kan ik niet meer een nespresso drinken zonder aan die knoppen te denken. Bah bah bah.
quote:Op maandag 13 september 2010 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
Ik ookquote:Op maandag 13 september 2010 14:31 schreef crv het volgende:
[..]
Nou, ik zou der juist meer Nespresso van gaan drinken
Weer zoeen Panorama foto.quote:Op maandag 13 september 2010 14:24 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
Wel lekker hoor
Aktueelquote:
Wat is dat?quote:Op maandag 13 september 2010 14:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht persoonlijk meer aan:
[ afbeelding ]
Vrij weinigquote:Op maandag 13 september 2010 14:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aktueelda's nog net even erger.
Maar (sommige) heren, serieus...wat vinden jullie nou mooi aan deze foto?
quote:Op maandag 13 september 2010 14:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weet ik veel
Om te laten zien hoe groot die dingen zijn?
Subtiele overgang ja. Drop en dood.quote:Op maandag 13 september 2010 14:46 schreef pgrferrari het volgende:
Over drop gesproken.
Ik zat filmpjes van het wtc te kijken.
Zie je ook "gewoon" mensen eraf springen![]()
Ik snap de vergelijking met drop niet echtquote:Op maandag 13 september 2010 14:46 schreef pgrferrari het volgende:
Over drop gesproken.
drop en drop in het engels.quote:Op maandag 13 september 2010 14:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Subtiele overgang ja. Drop en dood.
quote:Op maandag 13 september 2010 14:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
drop en drop in het engels.
Ff nadenken...
quote:Op maandag 13 september 2010 14:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
drop en drop in het engels.
Ff nadenken...
jemig, ben je er nou nog niet mee klaarquote:Op maandag 13 september 2010 14:46 schreef pgrferrari het volgende:
Over drop gesproken.
Hmm. nee.quote:Op maandag 13 september 2010 14:51 schreef charmed_angel het volgende:
Myrweet jij waar het is in Hellevoet?
Voorkant
[ afbeelding ]
Achterkant
[ afbeelding ]
Omgeving:
[ afbeelding ]
FOK Sleutel achter dit bord
[ afbeelding ]
Nee, ik zag een topic hier op Fok.quote:Op maandag 13 september 2010 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
jemig, ben je er nou nog niet mee klaar
Hellevoet ligt toch aan het water? Als je die route aflegt op zoek naar die bordjes? Zullen wel aan beiden uiteindes zijnquote:Op maandag 13 september 2010 14:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jammer anders hadden we de fokstok kunnen verplaatsen
Het is te breed voor de sloot. dus ik denk dat het aan de kanaalweg ligt. Maar daar kan ik zo snel geen bocht in de weg herinneren.quote:Op maandag 13 september 2010 14:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hellevoet ligt toch aan het water? Als je die route aflegt op zoek naar die bordjes? Zullen wel aan beiden uiteindes zijn
Ik zat ook al te denken aan de kanaalwegquote:Op maandag 13 september 2010 14:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is te breed voor de sloot. dus ik denk dat het aan de kanaalweg ligt. Maar daar kan ik zo snel geen bocht in de weg herinneren.
Aan de andere kant van de kanaalweg niet denk ik. Je hebt ook nog een baan aan de overkant.quote:Op maandag 13 september 2010 15:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zat ook al te denken aan de kanaalweg
Maar daar mag je 80
Ehm, ik zie wel wat in Barcelona, en dan zonder overige toeristen.quote:
Goed voornemen. Maar er is tennis vanavond/vannacht, dus mij lukt het niet.quote:Op maandag 13 september 2010 15:08 schreef -Miauw- het volgende:
Ik val bijna in slaapvanavond echt vroeg naar bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |