Hier schijnt het zonnetje weerquote:
Geeft een mooi overzicht inderdaadquote:Op maandag 13 september 2010 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, nu heb je best wat delen van het land gecoverd crv.
waar ?quote:Op maandag 13 september 2010 12:57 schreef iBenny het volgende:
Die inzendingen voor die paintwedstrijd
Jij bent ook gewoon een Hollanderquote:Op maandag 13 september 2010 12:58 schreef crv het volgende:
echt Hollanders![]()
Je zegt wat over het weer en gelijk een stortvloed aan reacties
Mijn idee is gepiktquote:Op maandag 13 september 2010 12:57 schreef iBenny het volgende:
Die inzendingen voor die paintwedstrijd
JA, ik reageerde toch ook gewoon, sterker nog ik begon ermee.quote:Op maandag 13 september 2010 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon een Hollander
Kan jij homokusjes geven dan?quote:Op maandag 13 september 2010 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, ik weet niet of hij op homo-kusjes zit te wachten
Door wie ?quote:
Natuurlijk.quote:Op maandag 13 september 2010 13:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kunnen; ja. Willen; nee.
Jij kan toch ook lesbokusjes geven?
okquote:Op maandag 13 september 2010 13:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
[Paint competitie] INZENDINGEN topic
Mwoa lukt wel zonder mijquote:Op maandag 13 september 2010 13:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
[Paint competitie] INZENDINGEN topic
Ik had het over mijn 'grappige' ideequote:
Ja ik ben niet onder de indruk.quote:
Ik heb daar een foto van maar dat mag niet, ofwel Mirne?quote:Op maandag 13 september 2010 13:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe moet ik de kroel eigenlijk voor me zien bij 'kusjekroel'?
tikkertje op een doolhofquote:
Heb je haar op je hoofd? Anders kan het niet namelijkquote:Op maandag 13 september 2010 13:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe moet ik de kroel eigenlijk voor me zien bij 'kusjekroel'?
De muis?quote:Op maandag 13 september 2010 13:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het over mijn 'grappige' idee
Maar ik weet wie de dader is
Hij/zij krijgt dadelijk als ik uit bad ben een PM
quote:Op maandag 13 september 2010 13:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb daar een foto van maar dat mag niet, ofwel Mirne?
Gast.quote:Op maandag 13 september 2010 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
ENGEL IS HEUL NIET DIK DAT IS GEWOON EEN HARTSTIKKE SLANKE MEID JULLIE MOETEN JE SCHAMEN HOE JE OVER HAAR PRAAT, DAT IS TOCH NIET NORMAAL.
GA JE ALLEMAAL MAAR WEER RUKKEN OP DE LINGERIECATALOGUS, STAKKERS!
quote:Op maandag 13 september 2010 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
ENGEL IS HEUL NIET DIK DAT IS GEWOON EEN HARTSTIKKE SLANKE MEID JULLIE MOETEN JE SCHAMEN HOE JE OVER HAAR PRAAT, DAT IS TOCH NIET NORMAAL.
Was jij niet ook die gast die op Youtube stond te schreeuwen dat we Britney met rust moesten laten?quote:Op maandag 13 september 2010 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
Dat dusquote:
Kerelquote:Op maandag 13 september 2010 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ik zag de foto's in dat topic. Toen zei ik op een iets onaardige manier dat ik haar niet zo leuk vond, en toen gingen er daar toch een paar uit hun dakquote:Op maandag 13 september 2010 13:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat dus
[..]
Kerel, we hadden haar zoveel laten zuipen gast
quote:Op maandag 13 september 2010 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was jij niet ook die gast die op Youtube stond te schreeuwen dat we Britney met rust moesten laten?
Ja dat las ik wel, niks mis met engel verder ze is hartstikke aardig, nouja in dronken toestand dan want nuchter ken ik haar nietquote:Op maandag 13 september 2010 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik zag de foto's in dat topic. Toen zei ik op een iets onaardige manier dat ik haar niet zo leuk vond, en toen gingen er daar toch een paar uit hun dak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |