Erg hè! Maar zodra je die hebtquote:Op maandag 13 september 2010 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Het begin van een artikel schrijven, het blijft een worsteling.
Het viel mij ook niet meequote:Op maandag 13 september 2010 12:15 schreef Myraela het volgende:
Ik ga niet eens proberen om er iets fatsoenlijks van te painten.Dat lukt me toch nooit. Ik heb al moeite iets aan te klikken met deze muis.
Ik doe ook mee voor de 5e categoriequote:Op maandag 13 september 2010 12:15 schreef Myraela het volgende:
Ik ga niet eens proberen om er iets fatsoenlijks van te painten.Dat lukt me toch nooit. Ik heb al moeite iets aan te klikken met deze muis.
Zolang je maar niet hetzelfde fopje hebt als ik.quote:Op maandag 13 september 2010 12:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik doe ook voor de 5e categorie mee hoor![]()
Ik moet zeggen dat ik erg tevreden met het resultaat. Geslaagd, imhoquote:Op maandag 13 september 2010 12:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan is het wel een erg mooie paint geworden!![]()
Niet?
een computermuis?quote:Op maandag 13 september 2010 12:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zolang je maar niet hetzelfde fopje hebt als ik.
Tis niet echt een fopje.quote:Op maandag 13 september 2010 12:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zolang je maar niet hetzelfde fopje hebt als ik.
Dat heb ik ookquote:Op maandag 13 september 2010 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, dan flans ik de boel zo in elkaar.
Daar zou ik niet op komen hoor.quote:Op maandag 13 september 2010 12:19 schreef D. het volgende:
[..]
Het had ook een vibra-tor kunnen zijn he
Hihi.quote:Op maandag 13 september 2010 12:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar zou ik niet op komen hoor.
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 13 september 2010 12:23 schreef charmed_angel het volgende:
graftyfus juggernauts
Sorry even mijn frustratie kwijt....
Ben met mijn man Call of Duty aan het spelen... die missions... zelfs op regular ben ik aan het schelden
Ik heb Modern Warfare 2 al uitgespeeld... ik heb 890 G, maar nu moet je die missies nog spelen.... grrrrrrrrrrrrrrr op Veteranquote:Op maandag 13 september 2010 12:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.Ik kom maar niet door zo'n map in Colombia ofzo.
Ik speel 2.quote:Op maandag 13 september 2010 12:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb Modern Warfare 2 al uitgespeeld... ik heb 890 G, maar nu moet je die missies nog spelen.... grrrrrrrrrrrrrrr op Veteranik word crazy
Speel je 1 of 2?
Een mastur-beer wel?quote:Op maandag 13 september 2010 12:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar zou ik niet op komen hoor.
neuk zequote:
Met die eerste zin dacht ik aan crv... Jammer van de tweede zinquote:Op maandag 13 september 2010 11:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha er valt niets te gossipen en hij is gewoon erg flauw en volgens mij wilde hij vooral dat ik bij hem kwam schoonmaken ofzo![]()
Hij komt niet uit deze sc
flashquote:
quote:
hoi Benny, Hoe was het ?quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 12:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met die eerste zin dacht ik aan crv... Jammer van de tweede zin
quote:Op maandag 13 september 2010 12:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
ach... laten we het hier maar gezellig houden
Mwah, ik weet niet of hij op homo-kusjes zit te wachtenquote:Op maandag 13 september 2010 12:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoef je er niet eens bij te zeggen hoor.
Hier schijnt het zonnetje weerquote:
Geeft een mooi overzicht inderdaadquote:Op maandag 13 september 2010 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, nu heb je best wat delen van het land gecoverd crv.
waar ?quote:Op maandag 13 september 2010 12:57 schreef iBenny het volgende:
Die inzendingen voor die paintwedstrijd
Jij bent ook gewoon een Hollanderquote:Op maandag 13 september 2010 12:58 schreef crv het volgende:
echt Hollanders![]()
Je zegt wat over het weer en gelijk een stortvloed aan reacties
Mijn idee is gepiktquote:Op maandag 13 september 2010 12:57 schreef iBenny het volgende:
Die inzendingen voor die paintwedstrijd
JA, ik reageerde toch ook gewoon, sterker nog ik begon ermee.quote:Op maandag 13 september 2010 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon een Hollander
Kan jij homokusjes geven dan?quote:Op maandag 13 september 2010 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, ik weet niet of hij op homo-kusjes zit te wachten
Door wie ?quote:
Natuurlijk.quote:Op maandag 13 september 2010 13:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kunnen; ja. Willen; nee.
Jij kan toch ook lesbokusjes geven?
okquote:Op maandag 13 september 2010 13:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
[Paint competitie] INZENDINGEN topic
Mwoa lukt wel zonder mijquote:Op maandag 13 september 2010 13:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
[Paint competitie] INZENDINGEN topic
Ik had het over mijn 'grappige' ideequote:
Ja ik ben niet onder de indruk.quote:
Ik heb daar een foto van maar dat mag niet, ofwel Mirne?quote:Op maandag 13 september 2010 13:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe moet ik de kroel eigenlijk voor me zien bij 'kusjekroel'?
tikkertje op een doolhofquote:
Heb je haar op je hoofd? Anders kan het niet namelijkquote:Op maandag 13 september 2010 13:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe moet ik de kroel eigenlijk voor me zien bij 'kusjekroel'?
De muis?quote:Op maandag 13 september 2010 13:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het over mijn 'grappige' idee
Maar ik weet wie de dader is
Hij/zij krijgt dadelijk als ik uit bad ben een PM
quote:Op maandag 13 september 2010 13:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb daar een foto van maar dat mag niet, ofwel Mirne?
Gast.quote:Op maandag 13 september 2010 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
ENGEL IS HEUL NIET DIK DAT IS GEWOON EEN HARTSTIKKE SLANKE MEID JULLIE MOETEN JE SCHAMEN HOE JE OVER HAAR PRAAT, DAT IS TOCH NIET NORMAAL.
GA JE ALLEMAAL MAAR WEER RUKKEN OP DE LINGERIECATALOGUS, STAKKERS!
quote:Op maandag 13 september 2010 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
ENGEL IS HEUL NIET DIK DAT IS GEWOON EEN HARTSTIKKE SLANKE MEID JULLIE MOETEN JE SCHAMEN HOE JE OVER HAAR PRAAT, DAT IS TOCH NIET NORMAAL.
Was jij niet ook die gast die op Youtube stond te schreeuwen dat we Britney met rust moesten laten?quote:Op maandag 13 september 2010 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
Dat dusquote:
Kerelquote:Op maandag 13 september 2010 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ik zag de foto's in dat topic. Toen zei ik op een iets onaardige manier dat ik haar niet zo leuk vond, en toen gingen er daar toch een paar uit hun dakquote:Op maandag 13 september 2010 13:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat dus
[..]
Kerel, we hadden haar zoveel laten zuipen gast
quote:Op maandag 13 september 2010 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was jij niet ook die gast die op Youtube stond te schreeuwen dat we Britney met rust moesten laten?
Ja dat las ik wel, niks mis met engel verder ze is hartstikke aardig, nouja in dronken toestand dan want nuchter ken ik haar nietquote:Op maandag 13 september 2010 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik zag de foto's in dat topic. Toen zei ik op een iets onaardige manier dat ik haar niet zo leuk vond, en toen gingen er daar toch een paar uit hun dak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |