Erg hè! Maar zodra je die hebtquote:Op maandag 13 september 2010 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Het begin van een artikel schrijven, het blijft een worsteling.
Het viel mij ook niet meequote:Op maandag 13 september 2010 12:15 schreef Myraela het volgende:
Ik ga niet eens proberen om er iets fatsoenlijks van te painten.Dat lukt me toch nooit. Ik heb al moeite iets aan te klikken met deze muis.
Ik doe ook mee voor de 5e categoriequote:Op maandag 13 september 2010 12:15 schreef Myraela het volgende:
Ik ga niet eens proberen om er iets fatsoenlijks van te painten.Dat lukt me toch nooit. Ik heb al moeite iets aan te klikken met deze muis.
Zolang je maar niet hetzelfde fopje hebt als ik.quote:Op maandag 13 september 2010 12:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik doe ook voor de 5e categorie mee hoor![]()
Ik moet zeggen dat ik erg tevreden met het resultaat. Geslaagd, imhoquote:Op maandag 13 september 2010 12:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan is het wel een erg mooie paint geworden!![]()
Niet?
een computermuis?quote:Op maandag 13 september 2010 12:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zolang je maar niet hetzelfde fopje hebt als ik.
Tis niet echt een fopje.quote:Op maandag 13 september 2010 12:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zolang je maar niet hetzelfde fopje hebt als ik.
Dat heb ik ookquote:Op maandag 13 september 2010 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, dan flans ik de boel zo in elkaar.
Daar zou ik niet op komen hoor.quote:Op maandag 13 september 2010 12:19 schreef D. het volgende:
[..]
Het had ook een vibra-tor kunnen zijn he
Hihi.quote:Op maandag 13 september 2010 12:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar zou ik niet op komen hoor.
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 13 september 2010 12:23 schreef charmed_angel het volgende:
graftyfus juggernauts
Sorry even mijn frustratie kwijt....
Ben met mijn man Call of Duty aan het spelen... die missions... zelfs op regular ben ik aan het schelden
Ik heb Modern Warfare 2 al uitgespeeld... ik heb 890 G, maar nu moet je die missies nog spelen.... grrrrrrrrrrrrrrr op Veteranquote:Op maandag 13 september 2010 12:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.Ik kom maar niet door zo'n map in Colombia ofzo.
Ik speel 2.quote:Op maandag 13 september 2010 12:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb Modern Warfare 2 al uitgespeeld... ik heb 890 G, maar nu moet je die missies nog spelen.... grrrrrrrrrrrrrrr op Veteranik word crazy
Speel je 1 of 2?
Een mastur-beer wel?quote:Op maandag 13 september 2010 12:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar zou ik niet op komen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |