quote:Op maandag 13 september 2010 15:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah er gaan 2 FOK!kers ergens heen... Wanneer is de Barcelona themaweek?
Ik moest lachenquote:Op maandag 13 september 2010 15:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar de bus rijd?quote:Op maandag 13 september 2010 15:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aan de andere kant van de kanaalweg niet denk ik. Je hebt ook nog een baan aan de overkant.
en dat is niet bij jou in de buurt?quote:Op maandag 13 september 2010 15:28 schreef Myraela het volgende:
Daar zit trouwens ook wel een bocht van de kickersbloem naar die weg toe. Hmmm.
Half uurtje fietsen.quote:Op maandag 13 september 2010 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dat is niet bij jou in de buurt?
quote:Op maandag 13 september 2010 15:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Half uurtje fietsen.Ik ben lui. En als die er dan niet ligt ook behoorlijk boos waarschijnlijk.
Nee. Gezellig.quote:
En dan moet je hem ook nog ergens anders leggenquote:Op maandag 13 september 2010 15:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Half uurtje fietsen.Ik ben lui. En als die er dan niet ligt ook behoorlijk boos waarschijnlijk.
Ik kan naar Brielle fietsen.quote:Op maandag 13 september 2010 15:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dan moet je hem ook nog ergens anders leggen
Klopt..... misschien dat ik morgen wel even gaan kijken.... alleen kijken waar ik hem ga plaatsen danquote:Op maandag 13 september 2010 15:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dan moet je hem ook nog ergens anders leggen
Ja, maar ik word zenuwachtig van drukquote:Op maandag 13 september 2010 15:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het niet gezellig is?
Vind het ook wel gezellig hoor
Dan nemen we toch alleen leuke mensen meequote:Op maandag 13 september 2010 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ik word zenuwachtig van druk.
quote:Op maandag 13 september 2010 15:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan nemen we toch alleen leuke mensen mee
Niet zo doen he, het is toch wel duidelijk dat jij daar bij hoort!quote:
Joh. Je was behoorlijk ver heen.quote:Op maandag 13 september 2010 15:41 schreef JJH het volgende:
Echt, ik moet vaker naar die meets toe. IEDEREEN weet wie ik ben na zaterdag.
Dat klopt niet johquote:Op maandag 13 september 2010 15:42 schreef pgrferrari het volgende:
Dit filmpje is raar
Vooral dat laatste met het Wingdings font.
Q33 NY is het eerste vliegtuig dat het WTC geraakt heeft.
Moet je nou eens Q33 NY intypen in Word, en dan het lettertype veranderen naar Wingdings.
quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet zo doen he, het is toch wel duidelijk dat jij daar bij hoort!
quote:
Klopt wel, probeer zelf maar.quote:Op maandag 13 september 2010 15:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat klopt niet joh![]()
Dat is helemaal niet waar, dat is al jaren bekend dat dat bullshit is
Ja, maar dat was niet het vliegtuig hoorquote:Op maandag 13 september 2010 15:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Klopt wel, probeer zelf maar.
Q33 NY in Word typen in hoofdletters en dan op Wingdings zetten.
Dit is ookzoeen rare
Misschien is dat het wel.quote:Op maandag 13 september 2010 15:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Joh. Je was behoorlijk ver heen.
Trouwens klopt inderdaad nietquote:Op maandag 13 september 2010 15:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat klopt niet joh![]()
Dat is helemaal niet waar, dat is al jaren bekend dat dat bullshit is
http://www.hoax-slayer.com/wingdings-911.htmlquote:Op maandag 13 september 2010 15:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dit is ookzoeen rare
quote:However, a minimal amount of research reveals that the Wingdings claim is based on an outrageous lie and therefore has no validity what so ever. None of the planes involved in the 9/11 attacks had the flight number "Q33 NY". The flight numbers of the planes that crashed into the Twin Towers were in fact "11" and "175". Clearly, someone has simply made up this supposed flight number in an attempt to make the spurious claim seem valid. In an absurd twist, the current version of the hoax actually contradicts itself. One part of the message states, "The first plane crashing against the Twin Towers was flight number 11." Later in the same message it states "Type in capitals Q33 NY. This is the flight number of the first plane to hit one of the Twin Towers."
Meid, tis wat.quote:Op maandag 13 september 2010 15:42 schreef pgrferrari het volgende:
Dit filmpje is raar
Vooral dat laatste met het Wingdings font.
Q33 NY is het eerste vliegtuig dat het WTC geraakt heeft.
Moet je nou eens Q33 NY intypen in Word, en dan het lettertype veranderen naar Wingdings.
We zullen flash popups dit keer doen. Dan valt het beter op, zoals je wenste.quote:Op maandag 13 september 2010 15:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welk topic heb je gelezen dat je nu opeens met al die dingen komt die al een heule tijd bekend zijn?quote:Op maandag 13 september 2010 15:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dit is ookzoeen rare
quote:Op maandag 13 september 2010 15:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
http://www.hoax-slayer.com/wingdings-911.html
[..]
quote:Op maandag 13 september 2010 15:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Trouwens klopt inderdaad niet![]()
Ze hebben me gefopt
HET KLOPT NIET!quote:Op maandag 13 september 2010 15:47 schreef pgrferrari het volgende:
dit is ook weird
Blijf het vaag vinden al die "toevaligheden" :
The most recognised symbol for the US, after the Stars & Stripes, is the Eagle. The following verse is taken from the Quran, the Islamic holy book:
''For it is written that a son of Arabia would awaken a fearsome eagle. The wrath of the Eagle would be felt throughout the lands of Allahand lo, while some of the people trembled in despair still more rejoiced: for the wrath of the Eagle cleansed the lands of Allah and there was peace."
That verse is number 9.11 of the Quran.
En dit:
maar dat inderdaad de aanslagen van Madrid 911 dagen na 9/11 plaatsvonden is wel echt creepy.
Die brandweerman in het WTC tijdens 911quote:Op maandag 13 september 2010 15:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Welk topic heb je gelezen dat je nu opeens met al die dingen komt die al een heule tijd bekend zijn?
Precies... want Gates > gaten > vliegtuig in WTCquote:Op maandag 13 september 2010 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Meid, tis wat.
Ik denk dat het Bill Gates was ipv Bin Laden.
Bij allebei is ook hun achternaam langer dan hun voornaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |