En dingen die al heel lang geleden zijn ontmaskerd als "niet waar" ookquote:Op maandag 13 september 2010 15:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Welk topic heb je gelezen dat je nu opeens met al die dingen komt die al een heule tijd bekend zijn?
'quote:Op maandag 13 september 2010 15:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HET KLOPT NIET!
LEES JE EERST EENS IN VOORDAT JE IN DAT SOORT HOAX-DINGEN TRAPT
Eigenlijk heb je natuurlijk gewoon gelijk. En hebben ze al jaaaaaaaaren eerder bedacht dat ze de aanslagen via een font in MS Word gingen openbarenquote:Op maandag 13 september 2010 15:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
'
Wat klopt er dan nog meer niet volgens jou?
Dat met die adelaar in de koran, dat met die wingdings... Allemaal bullshitquote:Op maandag 13 september 2010 15:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
'
Wat klopt er dan nog meer niet volgens jou?
Ik heb het niet over dat stomme fontquote:Op maandag 13 september 2010 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je natuurlijk gewoon gelijk. En hebben ze al jaaaaaaaaren eerder bedacht dat ze de aanslagen via een font in MS Word gingen openbaren
De Adelaar komt in zoveel dingen voor, net als een Leeuw over andere 'krachtige' dieren. En die 911 dagen na 9/11 kan zomaar toeval zijn, misschien ook wel niet. Maar wat is dan nog je punt?quote:Op maandag 13 september 2010 15:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb het niet over dat stomme font![]()
Ik heb het over de aanslagen van madrid 911 dagen na data.
En over dat van die adelaar in de koran.
Ja, en als je dus even leest op de pagina waar ik naar linkte, dan kun je zien dat dat van die adelaar niet kloptquote:Op maandag 13 september 2010 15:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb het niet over dat stomme font![]()
Ik heb het over de aanslagen van madrid 911 dagen na data.
En over dat van die adelaar in de koran.
Mijn verjaardag.quote:Op maandag 13 september 2010 15:55 schreef iBenny het volgende:
Ik denk ook dat we op 2 november aangevallen zullen worden... want 11-2!![]()
JIJ! JIJ WAS HET AL DIE TIJD!quote:
Drie dagen na MIJN VERJAARDAG!quote:Op maandag 13 september 2010 15:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dan verplaatsen we het naar 11 februari.... dat kan ook nog
Theo van Gogh is ook al doodgegaan op mijn verjaardag.quote:Op maandag 13 september 2010 15:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JIJ! JIJ WAS HET AL DIE TIJD!
...of 1 decemberquote:Op maandag 13 september 2010 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Drie dagen na MIJN VERJAARDAG!
Op mijn verjaardag Anna Nicole Smithquote:Op maandag 13 september 2010 15:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Theo van Gogh is ook al doodgegaan op mijn verjaardag.
Pim Fortuyn toen ik in Disneylans Parijs zatquote:Op maandag 13 september 2010 15:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Theo van Gogh is ook al doodgegaan op mijn verjaardag.
Zat je op de lans van Mickey?quote:Op maandag 13 september 2010 15:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pim Fortuyn toen ik in Disneylans Parijs zat![]()
Ieuw neequote:Op maandag 13 september 2010 16:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zat je op de lans van Mickey?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |