quote:Op zondag 12 september 2010 14:41 schreef Jorian29 het volgende:
Zijn die lui daar dan al wel aanwezig? Als dat zo is, ga ik zeker om 8 uur daarheen.
Haha die heb ik ook gehad, ik hoefde gelukkig maar 80km in de warmte, maar wel een tijdje in de file gestaan. Dat is ook geen pretjequote:Op maandag 13 september 2010 15:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb ooit een ritje van 150km gehad in een VW Fox 1.2En dat was lekker in die 30 graden. Heerlijk, zonder airco, zonder elektrische ramen...
Dat zou heel goed kunnen. Er waren 5 EW'ers idd. Wie ben jij dan?quote:Op maandag 13 september 2010 02:34 schreef Mcnick1 het volgende:
@ Jorian29, kwam ik jou tegen Vrijdag bij ING Apeldoorn? Was jij diegene die de MER in Ede doet? Ik kwam daar vrijdag namelijk ook 5 EWers tegen.
Over vroeger bij ING Apeldoorn zijn trouwens, die vent achter de balie is er al heel vroeg, maar meestal kan je pas na half 9 een auto afhalen. De schoonmaakploeg komt pas om half 9 namelijk.
Hoe kom jij in duitsland dan? Moet je daar ook wel eens heen?quote:Op maandag 13 september 2010 19:58 schreef Mallet het volgende:
Ik heb voor EW met een Volkswagen Fox TDI 160 km/h in Duitsland gereden.. Ghehe! Ik haalde iedereen in.
Ik was diegene die zei dat ik de MER een niet zo leuke opleiding vond.:Pquote:Op maandag 13 september 2010 19:32 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen. Er waren 5 EW'ers idd. Wie ben jij dan?![]()
Ik wou vanmorgen wat eerder bij ING Apeldoorn zijn, maar ik pakte de verkeerde bus.En dat terwijl ik in Apeldoorn woon...
Ik heb een keer een ritje naar Keulen gehadquote:Op maandag 13 september 2010 20:39 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Hoe kom jij in duitsland dan? Moet je daar ook wel eens heen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 september 2010 22:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb een keer een ritje naar Keulen gehadKom ik aan met een ritje Apeldoorn Groningen in een Peugeot 107 1.0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik woon ook in Apeldoorn. Ik doe dit werk nu een half jaar en ik denk dat je straks vooral veel naar regio Deventer/Zwolle/Almelo/Hengelo/Enschede moet, daar moest en moet ik toch zeker wel 75% van mijn startritten heen. Jammer trouwens dat die verbinding naar ING Apeldoorn zo slecht is, je moet sowieso 10/15 minuten lopen terwijl er legio bushaltes daar zitten, alleen gaat de bus alleen vanaf daar naar het station, en niet vanaf het station naar daar.quote:Op maandag 13 september 2010 22:22 schreef Jorian29 het volgende:
Haha, I remember![]()
Kwam jij nou ook uit Apeldoorn dan? Ik ben wss de dagen die ik werk wel aan de Gladsaxe 35 te vinden. Elke rit tot nu toe nog met die lui te maken gehad.
quote:Op woensdag 15 september 2010 17:19 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Salaris is binnen.![]()
Morgen helaas geen rit, vrijdag hopelijk wel.
Van al de keren dat ik beschikbaar ben geweest de afgelopen maanden ben ik maar één keer niet gebeld. Ik woon in Rotterdam maar ik krijg toch ook vaak ritten die behoorlijk uit de buurt liggen.quote:
Ik heb van de week een kamer in Utrecht geregeld. M'n ouders hebben wel een kamer over bij hun in huis dusquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:27 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik kreeg vanochtend een smsje of ik mijn beschikbaarheid zo snel mogelijk wilde invullen... Hoppetee, en weer de hele week niet beschikbaar. Kutzooi. Ik moet echt een kamer hebben in Utrecht, dan kan ik me die 4,5 uur op en neer reizen besparen en steken in nuttige dingen zoals EW'en. Iemand die toevallig een kamer weer?
Tja daar heb ik dus niet zo veel aan..quote:Op zondag 19 september 2010 20:13 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik heb van de week een kamer in Utrecht geregeld. M'n ouders hebben wel een kamer over bij hun in huis dus
Zie je nou wel.quote:Op zondag 19 september 2010 20:16 schreef Borkydude het volgende:
Hiken is best wel leuk trouwens! Ik moest donderdag een gloednieuwe A4 wegbrengen, collega in een A3 achter me aan. Veel relaxter zonder klant achterin
Huh? Dus je bent eerst gaan prive chauffeuren en nu pas hiken? kan dat ook alquote:Op zondag 19 september 2010 20:16 schreef Borkydude het volgende:
Hiken is best wel leuk trouwens! Ik moest donderdag een gloednieuwe A4 wegbrengen, collega in een A3 achter me aan. Veel relaxter zonder klant achterin
Mijn bedrijf doet enkel chauffeursdiensten, maar een klant wilde dat zijn auto naar een hotel werd gebracht dus zodoendequote:Op zondag 19 september 2010 23:45 schreef Haque het volgende:
[..]
Huh? Dus je bent eerst gaan prive chauffeuren en nu pas hiken? kan dat ook al
Heb je niet zo'n inschuifbare paraplu?quote:Op maandag 20 september 2010 16:36 schreef Obama het volgende:
Een fucking eind lopen in de regen waarschijnlijk.
Die automaat is nog erger. Heb er al eens eerder 1 gehad, als je het gas intrapt schakelt dat ding terug naar 5000rpm ofzoquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:39 schreef Haque het volgende:
Boeiend een schakel corsa is ook niet allesIk weer eens een bmw 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat voor auto?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:02 schreef Haque het volgende:
Vaste navigatie die in de auto zat stond op "vermijd snelwegen" vanalles geprobeert maar kon het niet afzetten dus ik heb ook door allemaal dorpjes gemanouvreerd en heel veel flitspalen gezien dus ik hoop maar dat ik niet ben gepakt :/
Ik kreeg net een mailtje met een kopie van de factuur van arval. ¤70quote:Op woensdag 22 september 2010 19:06 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Aargh, dat is kut. Hoe krijg je dat te weten? Zag je dat je geflitst werd, of werd je gebeld?
Ja daar ben ik ook altijd bang voor, of je 60 mag of 80 en dan zie je iemand achter je die heel snel dichtbij komt dus "oh dan zal het wel 80 zijn". Maar ik ga er eigenlijk altijd vanuit dat een A-snelweg altijd 120 is tenzij bij de groene bordjes langs de weg een bord van 100 staat. En een dubbel doorgetrokken streep 80km.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:30 schreef About2Break1 het volgende:
Net even alles bekeken, ik reed 118 waar 100 was toegestaan, maar als ik de rit info van die dag bekijk had ik geen haast ofzo, dus ik denk dat ik niet goed heb zitten opletten en het heb gemist dat de maximum snelheid op dat stuk 100 was.
Haha, ja idd. Jammer maar helaas, gewoon weer werken en volgende keer beter opletten.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:46 schreef Haque het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook altijd bang voor, of je 60 mag of 80 en dan zie je iemand achter je die heel snel dichtbij komt dus "oh dan zal het wel 80 zijn". Maar ik ga er eigenlijk altijd vanuit dat een A-snelweg altijd 120 is tenzij bij de groene bordjes langs de weg een bord van 100 staat. En een dubbel doorgetrokken streep 80km.
Wtf, ik had een tijd terug (ook voor EW) een boete van 82 euro voor 16 km te hard (120 waar je 100 mag, minus 4 correctie).quote:Op woensdag 22 september 2010 19:08 schreef About2Break1 het volgende:
[..]
Ik kreeg net een mailtje met een kopie van de factuur van arval. ¤70
Ja, zou je zeggen, alleen als ik het opnieuw instelde resette hij weer terug naar "snelwegen vermijden", hij sloeg niet op wat ik instelde.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:51 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Dan is t makkelijk manVan de vaste navi's vind ik die van bmw wel 't fijnste.
Ik had 1x 141 met correctie en 156euro. (ik let daarom nu wel beter opquote:Op woensdag 22 september 2010 21:13 schreef About2Break1 het volgende:
144 km met correctie. Eerste boete trouwens die ik krijg in een jaar tijd
Heb mijn salarisstrook ook nog niet binnen, het bedrag klopte overigens wel weer aardig deze keer.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:12 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Wanneer komt de salarisstrook van augustus trouwen? Het salaris stond vorige week wel netjes op mn bankrekening maar ik heb nog geen loonstrookje.
Wat was de datum ?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:30 schreef About2Break1 het volgende:
Net even alles bekeken, ik reed 118 waar 100 was toegestaan, maar als ik de rit info van die dag bekijk had ik geen haast ofzo, dus ik denk dat ik niet goed heb zitten opletten en het heb gemist dat de maximum snelheid op dat stuk 100 was.
Datum van het ritje was 22 juli dus gister exact twee maanden geledenquote:Op donderdag 23 september 2010 01:38 schreef Obama het volgende:
[..]
Wat was de datum ?
Dan heb ik een beetje een idee hoe snel je er acherkomt........behoorlijk kut trouwens.
Hmz, da's wel raar danquote:Op woensdag 22 september 2010 21:28 schreef Haque het volgende:
[..]
Ja, zou je zeggen, alleen als ik het opnieuw instelde resette hij weer terug naar "snelwegen vermijden", hij sloeg niet op wat ik instelde.
Ach gelukkig had ik zelf een tomtom in mijn tas dus het is toch nog goedgekomenquote:
Je hebt sowieso altijd minder kans dan iemand in jouw regio die de hele dag beschikbaar is, maar er zijn wel eens enkele ritjes die jij dan zou kunnen krijgen ja. Morgen avond valetparking in Rotterdam, ik ga er werken, zijn er nog meer fokkers die gaan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb trouwens op vrijdag enkel college van 8.30 tot 10.00. Zou ik veel kans hebben op ritjes als ik bij opmerkingen zet dat ik pas vanaf 10.00 kan vertrekken vanaf m'n school? Het is een verplicht college () dus niet gaan is geen optie
Mja, regio Rotterdam, dus ik zal wel weinig kans hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:10 schreef About2Break1 het volgende:
[..]
Je hebt sowieso altijd minder kans dan iemand in jouw regio die de hele dag beschikbaar is, maar er zijn wel eens enkele ritjes die jij dan zou kunnen krijgen ja. Morgen avond valetparking in Rotterdam, ik ga er werken, zijn er nog meer fokkers die gaan?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:10 schreef About2Break1 het volgende:
[..]
Je hebt sowieso altijd minder kans dan iemand in jouw regio die de hele dag beschikbaar is, maar er zijn wel eens enkele ritjes die jij dan zou kunnen krijgen ja. Morgen avond valetparking in Rotterdam, ik ga er werken, zijn er nog meer fokkers die gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg je nog een extra toeslag omdat je in het weekend werkt?
[ Bericht 3% gewijzigd door Obama op 24-09-2010 20:42:08 ]
Van mij mag je ook hoor, ik miste je alquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:48 schreef Maharbal het volgende:
Ah, dit topic even uit het oog verloren.
Ik rijd dan wel niet meer voor EW, maar als opper EW-er vind ik dat ik hier mag posten![]()
Dat is best wel nicequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:51 schreef Irritatie100 het volgende:
in een gloedjenieuwe Audi A6 2.0TFSI automaat![]()
Wauw dat is langquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Ach, bij mij duurde het 2 maanden ofzo
Hmm. Ik zit in regio Rotterdam, kan me voorstellen dat ze daar al aardig wat mensen hebben.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:31 schreef Fireblast het volgende:
Idd, toen ik daarzo kwam om die proefrit te maken zegmaar werd me verteld dat je in sommige regio's de volgende dag werd gebeld omdat er zoveel mensen nodig waren, ik moest 4 maanden wachten....
Misschien helpt het om te bellen en vragen wanneer ze een plekje verwachten te hebben?
In Rotterdam bedoel je? Ik ga daar namelijk valet parking doenquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:03 schreef Fleauris het volgende:
Zijn er meer EW'er die morgen avond Valet parking gaan doen?
van 5 tot ong. 11uur is me verteld
Ik niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:03 schreef Fleauris het volgende:
Zijn er meer EW'er die morgen avond Valet parking gaan doen?
van 5 tot ong. 11uur is me verteld
Ex. reistijd 5 uur. dus dat worden er +-7 uur.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:05 schreef Fireblast het volgende:
7 uur is wel weer vroeghoe lang werk je morgen dan - als t nog doorgaat?
haha ja inderdaad, EW geeft aan Tuk Tuk rijden door de binnenstad van Amsterdam, dus dat word interessant.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:16 schreef Fireblast het volgende:
Ooh ik dacht dat jij valet parking moest doen.
Maar wat moet je met die tuktuks doen? 't Zijn wel vette karretjes iig.
Straks wel even een verslagje van wat je moest doen hè.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:40 schreef Obama het volgende:
[..]
haha ja inderdaad, EW geeft aan Tuk Tuk rijden door de binnenstad van Amsterdam, dus dat word interessant.
Dat sux, bij mij hebben ze alle colleges en werkgroepen op 2 dagen gefrot, lange dagen maar gelukkig nog wel genoeg mogelijkheden om te EW'enquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:11 schreef Hojdhopper het volgende:
Alleen maandag. Maar de rest elke dag verplichte werkgroepen. En steeds maar twee uurtjes maar wel midden op de dag. Wel alleen deze periode. Dus hopelijk de volgende wat meer vrij.
Ja dat moet ik ook gewoon hebben, maarja, ik heb het niet voor het kiezen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:50 schreef enpe het volgende:
[..]
Dat sux, bij mij hebben ze alle colleges en werkgroepen op 2 dagen gefrot, lange dagen maar gelukkig nog wel genoeg mogelijkheden om te EW'en.
Wahaha wat een ervaring!quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:55 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Straks wel even een verslagje van wat je moest doen hè.
Haha ja joh? Dat had ik niet verwacht van die TukTuk's, niet dat ik het supervoertuigen vond, maar het leek me juist wel grappig (ook om vaker te doen).quote:Op zondag 26 september 2010 11:46 schreef Obama het volgende:
[..]
Wahaha wat een ervaring!
We moesten met belgische klanten door de binnenstad rijden en zoals je wel kunt begrijpen ging dat niet van een leien dakje!
Die tuktuks zijn heel moeilijk bestuurbaar, zeer onstabiel en heel erg onoverzichtelijk.
Tuktuk rijden was leuk, maar nooit meer!
Ze willen alleen mensen met een hbo of universitaire opleiding, dus misschien als je die eerder hebt gevolgd.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:00 schreef YoshiBignose het volgende:
Ze noemen het studentchauffeurs, maar mag ik daar ook werken als ik geen student ben (kan wel gratis met de trein)?
Bij EW sowieso niet, ik moest bij m'n sollicitatie een kopie van m'n studentenpas inleveren om te bewijzen dat ik student ben.quote:Op zondag 26 september 2010 13:46 schreef Krankjorum het volgende:
[..]
Ze willen alleen mensen met een hbo of universitaire opleiding, dus misschien als je die eerder hebt gevolgd.
Jep dezelfde klanten, die een soort van puzzel moesten oplossen.quote:Op zondag 26 september 2010 13:30 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Haha ja joh? Dat had ik niet verwacht van die TukTuk's, niet dat ik het supervoertuigen vond, maar het leek me juist wel grappig (ook om vaker te doen).
En had je dus steeds dezelfde klanten (Belgen)?
Muahaha geweldig!quote:Op zondag 26 september 2010 15:04 schreef Obama het volgende:
[..]
Jep dezelfde klanten, die een soort van puzzel moesten oplossen.
Het was op sommige momenten angstaanjagend, vooral de langs de grachten aangezien daar de wegen niet echt recht liepen waardoor we enkele keren bijna kantelden!
Idd, ik zag hem al staan toen ik eraan kwam gelopen, ik dacht eindelijk weer eens wat anders. Dikke anticlimax dus toen ik binnen kwamquote:
Klop het maar af... *geeft stukje hout*quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb serieus nog nooit dat soort problemen gehad en ik werk er nu een jaar. Altijd lagen de sleutels klaar, altijd lagen de papieren klaar, nooit was de auto kwijt.... Heb ik nou zo'n geluk of hebben jullie nou zo'n pech?
Op het moment dat je vraagt of je de auto's mag lenen is de insteek al verkeerd vriend.quote:Op woensdag 29 september 2010 02:48 schreef SalimRMAF het volgende:
Heren,
Op dit moment ben ik 21, bijna 22. Heb mijn rijbewijs dus 3.5 jaar geleden gehaald. Ik ben op zoek naar een baan op zaterdag en zondag, omdat ik dan toch niets nuttigs doe. Daarnaast ben ik meestal op woensdag ook beschikbaar.
Ik kijk al een tijdje richting het privéchauffeurisme.![]()
Waar verdien je eigenlijk het meest? En regelen hun de autos? Mag je soms een auto van hun "lenen"?
Ah die had ik ook pas, die schakelt zo lekker.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen met een ritje tussen 2 dorpen waar ik nog nooit van gehoord heb met een Hyundai Getz
Obamaquote:
Van de klant bedoel je? Het komt soms wel eens voor, zoals hier in onze topics te lezen is, dat je een auto mee naar huis neemt omdat er geen ov meer rijdt. Je moet hem dan de volgende ochtend terug brengen.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:51 schreef SalimRMAF het volgende:
[..]
Obama![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is toch geen vreemde vraag? Een vriend van me mocht wel regelmatig een auto mee naar huis nemen.
Fijnquote:Op donderdag 30 september 2010 00:14 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Ah die had ik ook pas, die schakelt zo lekker.
Ach, leermomentje voor de toekomst, die wasstraat is toch op de route dus de volgende keer gewoon altijd door de wasstraat gooien.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Fijn
Net in meerkerk aangekomen met rit 1. Leuk detail: de auto was al gewassen door de dealer waar ik hem had opgehaald. Zag er heel netjes uit ook. Ik dus EW bellen of ik hem alsnog zelf moest wassen. Hoefde niet van hun. Ver
volgens worden ze bij arval boos omdat ik de auto niet heb gewassen
Inderdaad maakt mij ook niet uit verder hoor. Zit nu in de trein naar geldermalsen voor rit 2. Ook wel eens leuk om in meerkerk NIET de bus naar utrecht te nemenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:03 schreef About2Break1 het volgende:
[..]
Ach, leermomentje voor de toekomst, die wasstraat is toch op de route dus de volgende keer gewoon altijd door de wasstraat gooien.
Heerlijk.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Fijn
Net in meerkerk aangekomen met rit 1. Leuk detail: de auto was al gewassen door de dealer waar ik hem had opgehaald. Zag er heel netjes uit ook. Ik dus EW bellen of ik hem alsnog zelf moest wassen. Hoefde niet van hun. Ver
Moeten die auto's voor meerkerk tegenwoordig standaard gewassen worden of was het een uitzondering?quote:Op donderdag 30 september 2010 09:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Fijn
Standaard..quote:Op donderdag 30 september 2010 21:53 schreef enpe het volgende:
[..]
Moeten die auto's voor meerkerk tegenwoordig standaard gewassen worden of was het een uitzondering?
Ah ben er al een tijdje niet meer geweest....moet dat in een specifieke wasstraat of mag je die ook nog zelf gaan uitzoeken?quote:
Er zit er tegenwoordig 1 tegenover het AC-restaurant. Daar moet het, want daar kan je op rekening laten wassen.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:16 schreef enpe het volgende:
[..]
Ah ben er al een tijdje niet meer geweest....moet dat in een specifieke wasstraat of mag je die ook nog zelf gaan uitzoeken?
Ah dat is beterquote:Op donderdag 30 september 2010 22:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Er zit er tegenwoordig 1 tegenover het AC-restaurant. Daar moet het, want daar kan je op rekening laten wassen.
Netjes!quote:Op donderdag 30 september 2010 21:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Op vrijdag heb ik een verplicht college tot 10.00 en daarna niks meer. Voor morgen de proef op de som genomen en de hele dag beschikbaar gezet met bij opmerkingen: college tot 10.00. Resultaat: 3 ritjes
Mwoah, m'n eerste ritje is een kwartiertje reizen van school en dan ruim een uur rijden (barendrecht - almere), vervolgens 10 minuten reizen naar beginadres 2 en een ritje van een half uurtje (almere - amstelveen) en daarna een half uurtje ov en een ritje van 40 minuten (naarden - meerkerk) dus het valt mee.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:53 schreef Fireblast het volgende:
Wel jammer dat je daar niet in de auto kan blijven zitten tijdens het wassen (of je moet heeeel snel kunnen rennen of iemand anders je code laten intypen), da's altijd het leuke van de wasstraten.
[..]
Netjes!
Ben je niet tot onwijs laat bezig dan?
Ik moest gisteren van Wieuwerd naar Rucphen. Nu had ik wel eens van Rucphen gehoord, maar Wieuwerd...Wat een gat.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen met een ritje tussen 2 dorpen waar ik nog nooit van gehoord heb met een Hyundai Getz
Haha, dat is waarschijnlijk dezelfde gast die mij van het station haalde.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:59 schreef Mallet het volgende:
Wieuwerd is inderdaad een gat zeg. Daar ben ik 1x geweest bij een beetje een rommelig bedrijf. Ik werd toen overigens wel opgehaald vanaf het station. Die gast reed echt met 120 over die landwegen.
Hm oké, ik sprak namelijk vanmiddag een EW'er die precies dezelfde auto's had als jij hier postte en ook pas in Lisserbroek was, dus ik dacht misschien was jij dat.quote:
Lisserbroek, daar ben heb ik ooit een keer een Audi A6 bij de Audi-dealer (Beelen ofzo) afgeleverd. Daar zit toch ook een Athlon-vestiging? Ik zag daar toen iig Athlon-vlaggen op het bedrijventerrein.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Die dorpen waar ik tussen moest rijden met die getz waren trouwens buurmalsen en lisserbroek
Dat is wel heel erg toevallig zeg....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:50 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Hm oké, ik sprak namelijk vanmiddag een EW'er die precies dezelfde auto's had als jij hier postte en ook pas in Lisserbroek was, dus ik dacht misschien was jij dat.
Ik moest mijn Getz ook bij Beelen afleveren. Is inderdaad tegenover Athlon. Toen ik er was stonden er alleen Mini's in de showroom trouwens..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:51 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Lisserbroek, daar ben heb ik ooit een keer een Audi A6 bij de Audi-dealer (Beelen ofzo) afgeleverd. Daar zit toch ook een Athlon-vestiging? Ik zag daar toen iig Athlon-vlaggen op het bedrijventerrein.
Ik had vandaag een VW Polo met 5 kilometers op de tellerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Van die werkzaamheden in meerkerk had je kunnen weten dat wordt behoorlijk neer gezet in de ritgegevens...
Voor mij vanmorgen een nieuw record trouwens. Een fiat punto met wel 6 hele kilometers op de teller!
Die kreeg ik ook.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:07 schreef Hojdhopper het volgende:
Gisteren zelfs om half 8 's avonds met de vraag of ik NU wilde bellen als ik morgen (vandaag dus) toch nog zou kunnen rijden.
Vraag me af of je dan het noodnummer moest bellen of het reguliere nummer.quote:
Ik heb maandag een Polo met een vrij recente eerste toelating. Ben benieuwd of ik dit 'record' kan verbreken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:46 schreef Krankjorum het volgende:
[..]
Ik had vandaag een VW Polo met 5 kilometers op de teller
Ik heb afgelopen vakantie veel auto's moeten halen in Zeeuws Vlaanderen. En EW wil gewoon dat je door de tunnel gaat. Die 4,80 gewoon op je ritbon zetten inclusief je bonnetje.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:37 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Ik heb maandag een Polo met een vrij recente eerste toelating. Ben benieuwd of ik dit 'record' kan verbreken.
Moet overigens vanuit Deventer helemaal naar Terneuzen rijden. Echt het puntje van Zeeland. Moet dus ook de Westerschelde-tunnel door, maar daar betaal je ¤4,70 per keer voor, en aangezien het een 'wissel' is, kom ik er 2x langs. Ik kan dit evt. ontwijken (scheelt een kwartier) als ik een klein stukje door België ga, maar ik weet niet of dit mag. Jullie enig idee?
Vandaag had ik een Astra met 10 kilometers op de teller. Potver!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:46 schreef Krankjorum het volgende:
[..]
Ik had vandaag een VW Polo met 5 kilometers op de teller
Ik ben zelf drie keer in Wieuwerd geweest. Wát een gat. De eerste keer ging ik met de bus en de benenwagen, maar de tweede en derde keer werd ik gewoon opgehaald. Die kerel die mij op kwam halen reed wel hard ja, maar niet asociaal.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:59 schreef Mallet het volgende:
Wieuwerd is inderdaad een gat zeg. Daar ben ik 1x geweest bij een beetje een rommelig bedrijf. Ik werd toen overigens wel opgehaald vanaf het station. Die gast reed echt met 120 over die landwegen.
Gevalletje van het alom gebruikte 'lest best'.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:12 schreef About2Break1 het volgende:
Zo vandaag weer een lekker dagje achter de rug, drie keer langs Meerkerk gereden vandaagRotterdam - Vianen in een polo, utrecht - breda in een 207 en breda - Amsterdam tenslotte in een golf automaat.
Haha, zeker wel. Laatste ritje was relaxed, versnelling in de sportstand en gaanquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:17 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Gevalletje van het alom gebruikte 'lest best'.
Die gozer had gebeld naar EW, waar ze een houding hadden van ECHT ? waarom ? dat is niet slim he, blablabla.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:40 schreef Mallet het volgende:
@ Obama: hoe kwamen de dames van EW daar dan achter? Hoe reageerden ze daarop?
Ik print het altijd uit. Gewoon automatisme eigenlijk, maar ik kijk er ook altijd nog wel op. Ben soms nogal slordig als het op meerdere dingen tegelijk aankomt.. Dus meestal schrijf ik er nog met een watervaste stift KM-STAND DOORBELLEN of AFTANKEN/WASSEN op.
Haha hier hetzelfde, er gaat altijd een grote cirkel omheen als er dus iets 'speciaals' is.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:40 schreef Mallet het volgende:
Ik print het altijd uit. Gewoon automatisme eigenlijk, maar ik kijk er ook altijd nog wel op. Ben soms nogal slordig als het op meerdere dingen tegelijk aankomt.. Dus meestal schrijf ik er nog met een watervaste stift KM-STAND DOORBELLEN of AFTANKEN/WASSEN op.
Ik was er maandag.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:59 schreef Mcnick1 het volgende:
Heeft iemand van jullie laatst toevallig nog een auto naar ING Rotterdam gebracht? De vorige keer (maandje terug) was het namelijk één groot bouwterrein en moest ik zoeken naar bushaltes. Is dat nu nog steeds zo?
Dankjewel man!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:18 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Ik was er maandag.
Het rode was bij mij afgesloten, ik heb de groene weg gevolgd:
http://www.imgdumper.nl/u(...)906fe3-rotterdam.png
Je rijdt dus die soort-van parallelweg op, ik denk dat je 't wel herkent als je er een tijdje terug nog was.
Ik heb bus 42 aan de Lyonstraat gepakt, die rijdt naar Marconiplein.
Succes.
Helaas is het van Groningen naar Zoetermeer 240 km rijden, dus ik hoop dat het kenteken een foutje is.quote:Toch kleven er nogal wat bezwaren aan het plastic karretje. Erg indrukwekkend zijn de prestaties van de Th!nk City namelijk niet. De auto rijdt maximaal 100 kilometer per uur en houdt het 180 kilometer uit op een volle batterij. Als de accu leeg is, moet de Th!nk tien uur opladen. Zo goed als de Th!nk voor het milieu is, zo slecht is hij voor je portemonnee. De auto is te koop voor een minimumprijs van ongeveer 40.000 euro. Voor dat geld koop je drie kleine benzineauto's. Ook moet je rekenen op 200 euro per maand om verzekerd te blijven van je batterij. Wie ver moet rijden, haast heeft, geen handige plek om op te laden of niet erg rijk is kan dus beter nog even wachten.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:57 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik moet morgen een auto van Groningen naar Zoetermeer rijden, in de ritgegevens staat niet wat voor auto het is, maar volgens de kentekencheck van autoweek.nl is het een TH!NK CITY, een elektrische auto.![]()
Als ik Th!nk city google, lees ik dit:
[..]
Helaas is het van Groningen naar Zoetermeer 240 km rijden, dus ik hoop dat het kenteken een foutje is.
Ik heb gebeld, waarschijnlijk is het een foutje, en anders mag ik de laatste 60km duwen. Moet te doen zijn met zo'n plastic autootje.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou maar even een bellen richting EW plegen
Ze zullen het vast leuk vinden als ik daar een auto van de concurrent kom opladen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:02 schreef Fireblast het volgende:
In Athlon bij Almere is zo'n oplaadpunt.
Hahahahaha.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:57 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik moet morgen een auto van Groningen naar Zoetermeer rijden, in de ritgegevens staat niet wat voor auto het is, maar volgens de kentekencheck van autoweek.nl is het een TH!NK CITY, een elektrische auto.![]()
Als ik Th!nk city google, lees ik dit:
[..]
Helaas is het van Groningen naar Zoetermeer 240 km rijden, dus ik hoop dat het kenteken een foutje is.
Het schijnt dat het opladen zo'n 10 uur duurt, je kunt hem niet 'half opladen', hij moet echt de volle 10 uur aan de lader, en ze hadden de 'auto' vanmiddag nodig in Zoetermeer, dus kon hij beter per auto-ambulance worden vervoerd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:41 schreef Fireblast het volgende:
Maar hoezo mocht 'ie niet mee?
Omdat je hem niet op kon laden onderweg?
Wat amateuristisch.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:49 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Het schijnt dat het opladen zo'n 10 uur duurt, je kunt hem niet 'half opladen', hij moet echt de volle 10 uur aan de lader, en ze hadden de 'auto' vanmiddag nodig in Zoetermeer, dus kon hij beter per auto-ambulance worden vervoerd.
Idd, en dat terwijl ik gister nog mail kreeg met de vraag of ik echt niet kon werken op donderdag. Voor morgen sta ik de hele dag als beschikbaar, maar ben niet gebeld..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:52 schreef Zuunigerd het volgende:
[..]
Wat amateuristisch.
Ik heb alwéér geen ritten op vrijdag. Vorige week ook al niet
Haha, ja ik ben maandag jarig. Krijg je dan eigenlijk nog bericht van je salarisverhoging en/of een felicitatie?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Maandag een Opel Combo van Capelle a/d IJssel naar Meerkerk en daarna kentekenpapieren van Meerkerk naar Houten. Leuke dag dus
Wel jarig zondag, dus 50 cent meer per uur
Neequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:11 schreef Mcnick1 het volgende:
[..]
Haha, ja ik ben maandag jarig. Krijg je dan eigenlijk nog bericht van je salarisverhoging en/of een felicitatie?
Kentekenpapieren vervoeren, doe je dat met een auto van Arval of met het OV?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Maandag een Opel Combo van Capelle a/d IJssel naar Meerkerk en daarna kentekenpapieren van Meerkerk naar Houten. Leuke dag dus
Wel jarig zondag, dus 50 cent meer per uur
Met het OVquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:52 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Kentekenpapieren vervoeren, doe je dat met een auto van Arval of met het OV?
"Hoi met * van EW, gefeliciteerd!"quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:07 schreef Obama het volgende:
Ja ik heb ook een kaartje gehad voor mijn verjaardag en ze hadden me gebeld om me te feliciteren.
whahaha, bijna, ze vroeg me nog wat ik zou doen, met wie ik het zou doen en of ik al cadeaus had gekregen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:22 schreef Fireblast het volgende:
[..]
"Hoi met * van EW, gefeliciteerd!"
"Dankje"
"Doei!"
zo?
Ik heb daar één keer een auto afgeleverd. Aardige lui.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:51 schreef Zuunigerd het volgende:
Morgen mag ik een dagje werken voor Blankier Shortlease in Zwolle. Ik ben benieuwd.
Mwa, zit nu een jaartje bij EW en heb het 1 keer gedaanquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:03 schreef Obama het volgende:
Ja ik moet morgen ook hikerwerkzaamheden verrichten in Amsterdam, dit is wel de zoveelste keer in korte tijd........is dit een nieuwe trend ?
Aangeboden of 1 keer gedaan ? daar zit een wezenlijk verschil in.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mwa, zit nu een jaartje bij EW en heb het 1 keer gedaan
1 keer aangeboden en dat ook geaccepteerdquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:30 schreef Obama het volgende:
[..]
Aangeboden of 1 keer gedaan ? daar zit een wezenlijk verschil in.
Haha ik heb daar ook zo'n hekel aan, aan dat door de bosjes lopen omdat je niet over de weg mag (niet dat dat vaak gebeurt maar toch wel een aantal keer).quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:16 schreef Mallet het volgende:
Ik heb maar één keer een auto bij Blankier op moeten halen, in Lelystad. De reden dat ik dat nog weet is dat er in de ritgegevens stond dat ze je op zouden halen vanaf Lelystad CS. Hier wisten ze alleen zelfs niets van en gebeurde ook niet. Vervolgens echt een gedoe gehad om er te komen aangezien het een 80 km/h weg is waar je niet mag lopen. Ben toen ergens door de struiken gegaan en toen via een achteraf pad het industrieterrein op, echt gekloot. Heb dat toen ook doorgestuurd naar EW, maar of er nog steeds in de ritgegevens staat dat ze je op komen halen weet ik dus niet.
Ik heb dat 3x gedaan, alle drie de keren zeiden ze dat ze niets voor me hadden, maar belden ze een kwartier later omdat ze wel ritjes voor me hadden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:11 schreef Jorian29 het volgende:
Heeft het trouwens zin om zo tegen half 6 (er vanuitgaand dat ze na half 6 niet meer bereikbaar zijn) te bellen naar easyway als je nog geen rit hebt toegewezen gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |