Ik heb van de week een kamer in Utrecht geregeld. M'n ouders hebben wel een kamer over bij hun in huis dusquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:27 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik kreeg vanochtend een smsje of ik mijn beschikbaarheid zo snel mogelijk wilde invullen... Hoppetee, en weer de hele week niet beschikbaar. Kutzooi. Ik moet echt een kamer hebben in Utrecht, dan kan ik me die 4,5 uur op en neer reizen besparen en steken in nuttige dingen zoals EW'en. Iemand die toevallig een kamer weer?
Tja daar heb ik dus niet zo veel aan..quote:Op zondag 19 september 2010 20:13 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik heb van de week een kamer in Utrecht geregeld. M'n ouders hebben wel een kamer over bij hun in huis dus
Zie je nou wel.quote:Op zondag 19 september 2010 20:16 schreef Borkydude het volgende:
Hiken is best wel leuk trouwens! Ik moest donderdag een gloednieuwe A4 wegbrengen, collega in een A3 achter me aan. Veel relaxter zonder klant achterin
Huh? Dus je bent eerst gaan prive chauffeuren en nu pas hiken? kan dat ook alquote:Op zondag 19 september 2010 20:16 schreef Borkydude het volgende:
Hiken is best wel leuk trouwens! Ik moest donderdag een gloednieuwe A4 wegbrengen, collega in een A3 achter me aan. Veel relaxter zonder klant achterin
Mijn bedrijf doet enkel chauffeursdiensten, maar een klant wilde dat zijn auto naar een hotel werd gebracht dus zodoendequote:Op zondag 19 september 2010 23:45 schreef Haque het volgende:
[..]
Huh? Dus je bent eerst gaan prive chauffeuren en nu pas hiken? kan dat ook al
Heb je niet zo'n inschuifbare paraplu?quote:Op maandag 20 september 2010 16:36 schreef Obama het volgende:
Een fucking eind lopen in de regen waarschijnlijk.
Die automaat is nog erger. Heb er al eens eerder 1 gehad, als je het gas intrapt schakelt dat ding terug naar 5000rpm ofzoquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:39 schreef Haque het volgende:
Boeiend een schakel corsa is ook niet allesIk weer eens een bmw 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |