abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 00:06:03 #251
207863 Obama
Barack Hussein
pi_87193203
@ Mallet
Ja dat heb ik dus nu 1 keer meegemaakt en de dames bij EW waren daar niet blij mee.

@ Fireblast

Dat is de meest voorkomende situatie bij mij *) , of dat ik opeens een receptiemedewerker helemaal zenuwachtig maak maar het toch redelijk makelijk mee krijg.
pi_87194191
Dat vind ik altijd zo mooi bij grote bedrijven met recepties.. Staat er doodleuk in je ritinfo.. CP RECEPTIE. Dan zeg ik iets van.. Goedemiddag ik ben van Easy Way. Ik kom een lease-auto ophalen van [BEDRIJF]. Met kenteken XX-XX-XX. En dan zie je die gezichten van OMG!!! WAT? Ehh en van wie is die auto?

@ Obama: hoe kwamen de dames van EW daar dan achter? Hoe reageerden ze daarop?

Ik print het altijd uit. Gewoon automatisme eigenlijk, maar ik kijk er ook altijd nog wel op. Ben soms nogal slordig als het op meerdere dingen tegelijk aankomt.. Dus meestal schrijf ik er nog met een watervaste stift KM-STAND DOORBELLEN of AFTANKEN/WASSEN op :').
pi_87209967
Wiuwerd is cool man, heb er jarenlang een HOOP auto's opgehaald. Het gros van m'n auto's kwam daar ook vandaan, aardige lui. Omdat ik er zo vaak kwam kon ik ze ook wel eens overtuigen om tegen EW te zeggen dat ik een bepaalde auto moest rijden ofzo, en heb ook wel 's "schnabbels" voor ze gedaan ;)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:32:35 #254
207863 Obama
Barack Hussein
pi_87215408
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 00:40 schreef Mallet het volgende:

@ Obama: hoe kwamen de dames van EW daar dan achter? Hoe reageerden ze daarop?

Ik print het altijd uit. Gewoon automatisme eigenlijk, maar ik kijk er ook altijd nog wel op. Ben soms nogal slordig als het op meerdere dingen tegelijk aankomt.. Dus meestal schrijf ik er nog met een watervaste stift KM-STAND DOORBELLEN of AFTANKEN/WASSEN op :').
Die gozer had gebeld naar EW, waar ze een houding hadden van ECHT ? waarom ? dat is niet slim he, blablabla.
pi_87221950
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 00:40 schreef Mallet het volgende:
Haha hier hetzelfde, er gaat altijd een grote cirkel omheen als er dus iets 'speciaals' is.

Verder heb ik één keer eerder gehad dat iemand mijn ritinfo wil zien. Ik print het namelijk wel altijd uit. En de klantinformatie print ik apart uit. Die heb ik thuis allemaal in een map zitten en als ik dan eens een ritje voor bv. Athlon moet doen, pak ik die er uit en stop hem in mijn 'werkmapje'. Evenals de ritformulieren.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_87232111
Heeft iemand van jullie laatst toevallig nog een auto naar ING Rotterdam gebracht? De vorige keer (maandje terug) was het namelijk één groot bouwterrein en moest ik zoeken naar bushaltes. Is dat nu nog steeds zo?
pi_87232703
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:59 schreef Mcnick1 het volgende:
Heeft iemand van jullie laatst toevallig nog een auto naar ING Rotterdam gebracht? De vorige keer (maandje terug) was het namelijk één groot bouwterrein en moest ik zoeken naar bushaltes. Is dat nu nog steeds zo?
Ik was er maandag.

Het rode was bij mij afgesloten, ik heb de groene weg gevolgd:
http://www.imgdumper.nl/u(...)906fe3-rotterdam.png

Je rijdt dus die soort-van parallelweg op, ik denk dat je 't wel herkent als je er een tijdje terug nog was.

Ik heb bus 42 aan de Lyonstraat gepakt, die rijdt naar Marconiplein.

Succes. :)
pi_87232904
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 00:18 schreef Fireblast het volgende:

[..]

Ik was er maandag.

Het rode was bij mij afgesloten, ik heb de groene weg gevolgd:
http://www.imgdumper.nl/u(...)906fe3-rotterdam.png

Je rijdt dus die soort-van parallelweg op, ik denk dat je 't wel herkent als je er een tijdje terug nog was.

Ik heb bus 42 aan de Lyonstraat gepakt, die rijdt naar Marconiplein.

Succes. :)
Dankjewel man! ^O^
pi_87251734
Ik moet morgen een auto van Groningen naar Zoetermeer rijden, in de ritgegevens staat niet wat voor auto het is, maar volgens de kentekencheck van autoweek.nl is het een TH!NK CITY, een elektrische auto. :')

Als ik Th!nk city google, lees ik dit:

quote:
Toch kleven er nogal wat bezwaren aan het plastic karretje. Erg indrukwekkend zijn de prestaties van de Th!nk City namelijk niet. De auto rijdt maximaal 100 kilometer per uur en houdt het 180 kilometer uit op een volle batterij. Als de accu leeg is, moet de Th!nk tien uur opladen. Zo goed als de Th!nk voor het milieu is, zo slecht is hij voor je portemonnee. De auto is te koop voor een minimumprijs van ongeveer 40.000 euro. Voor dat geld koop je drie kleine benzineauto's. Ook moet je rekenen op 200 euro per maand om verzekerd te blijven van je batterij. Wie ver moet rijden, haast heeft, geen handige plek om op te laden of niet erg rijk is kan dus beter nog even wachten.
Helaas is het van Groningen naar Zoetermeer 240 km rijden, dus ik hoop dat het kenteken een foutje is. :')
pi_87251918
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 16:57 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik moet morgen een auto van Groningen naar Zoetermeer rijden, in de ritgegevens staat niet wat voor auto het is, maar volgens de kentekencheck van autoweek.nl is het een TH!NK CITY, een elektrische auto. :')

[..]

Helaas is het van Groningen naar Zoetermeer 240 km rijden, dus ik hoop dat het kenteken een foutje is. :')
_O- _O- _O-
Ik zou maar even een bellen richting EW plegen :P
  woensdag 6 oktober 2010 @ 17:35:20 #261
207863 Obama
Barack Hussein
pi_87253276
@LeTourdeFrance

Laat ons nog weten hoe het afloopt _O-
pi_87253312
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 17:01 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Ik zou maar even een bellen richting EW plegen :P
Ik heb gebeld, waarschijnlijk is het een foutje, en anders mag ik de laatste 60km duwen. Moet te doen zijn met zo'n plastic autootje.
pi_87256465
In Athlon bij Almere is zo'n oplaadpunt. :')
pi_87256664
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:02 schreef Fireblast het volgende:
In Athlon bij Almere is zo'n oplaadpunt. :')
Ze zullen het vast leuk vinden als ik daar een auto van de concurrent kom opladen. :D
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:23:05 #265
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_87257210
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 16:57 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Hahahahaha. _O- _O- _O-
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_87257389
Met zo'n 'auto' durf je je toch ook niet op de snelweg te vertonen:

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2010 19:27:59 ]
pi_87257519
Ritinfo vandaag had Deventer >> Born terwijl de auto in Born stond. Rit verviel dus maar mocht wel door met de tweede rit die in Echt begon. Dik 4uur met de trein gereisd om daar te komen :P
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_87257548
Haha. :')
115 is ook z'n max, dus dat wordt rechterbaantje :P
pi_87274683
Het was toch geen foutje, het was idd een th!nk city. Zit nu in de trein van groningen naar den haag voor mn 2e rit want de 1e gaat nu niet door.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:29:14 #270
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_87305476
En daar denkt dat bedrijf dat de auto wil laten transporteren ook niet even aan :P Ongelofelijk.
pi_87306190
Maar hoezo mocht 'ie niet mee?
Omdat je hem niet op kon laden onderweg?
pi_87306534
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:41 schreef Fireblast het volgende:
Maar hoezo mocht 'ie niet mee?
Omdat je hem niet op kon laden onderweg?
Het schijnt dat het opladen zo'n 10 uur duurt, je kunt hem niet 'half opladen', hij moet echt de volle 10 uur aan de lader, en ze hadden de 'auto' vanmiddag nodig in Zoetermeer, dus kon hij beter per auto-ambulance worden vervoerd. :')

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2010 22:50:35 ]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:52:11 #273
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_87306645
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:49 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Het schijnt dat het opladen zo'n 10 uur duurt, je kunt hem niet 'half opladen', hij moet echt de volle 10 uur aan de lader, en ze hadden de 'auto' vanmiddag nodig in Zoetermeer, dus kon hij beter per auto-ambulance worden vervoerd. :')
Wat amateuristisch. :')

Ik heb alwéér geen ritten op vrijdag. Vorige week ook al niet :(
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_87308735
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:52 schreef Zuunigerd het volgende:

[..]

Wat amateuristisch. :')

Ik heb alwéér geen ritten op vrijdag. Vorige week ook al niet :(
Idd, en dat terwijl ik gister nog mail kreeg met de vraag of ik echt niet kon werken op donderdag. Voor morgen sta ik de hele dag als beschikbaar, maar ben niet gebeld..
pi_87323885
Maandag een Opel Combo van Capelle a/d IJssel naar Meerkerk en daarna kentekenpapieren van Meerkerk naar Houten. Leuke dag dus :D
Wel jarig zondag, dus 50 cent meer per uur :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')