Haha, dat is waarschijnlijk dezelfde gast die mij van het station haalde.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:59 schreef Mallet het volgende:
Wieuwerd is inderdaad een gat zeg. Daar ben ik 1x geweest bij een beetje een rommelig bedrijf. Ik werd toen overigens wel opgehaald vanaf het station. Die gast reed echt met 120 over die landwegen.
Hm oké, ik sprak namelijk vanmiddag een EW'er die precies dezelfde auto's had als jij hier postte en ook pas in Lisserbroek was, dus ik dacht misschien was jij dat.quote:
Lisserbroek, daar ben heb ik ooit een keer een Audi A6 bij de Audi-dealer (Beelen ofzo) afgeleverd. Daar zit toch ook een Athlon-vestiging? Ik zag daar toen iig Athlon-vlaggen op het bedrijventerrein.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Die dorpen waar ik tussen moest rijden met die getz waren trouwens buurmalsen en lisserbroek
Dat is wel heel erg toevallig zeg....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:50 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Hm oké, ik sprak namelijk vanmiddag een EW'er die precies dezelfde auto's had als jij hier postte en ook pas in Lisserbroek was, dus ik dacht misschien was jij dat.
Ik moest mijn Getz ook bij Beelen afleveren. Is inderdaad tegenover Athlon. Toen ik er was stonden er alleen Mini's in de showroom trouwens..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:51 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Lisserbroek, daar ben heb ik ooit een keer een Audi A6 bij de Audi-dealer (Beelen ofzo) afgeleverd. Daar zit toch ook een Athlon-vestiging? Ik zag daar toen iig Athlon-vlaggen op het bedrijventerrein.
Ik had vandaag een VW Polo met 5 kilometers op de tellerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Van die werkzaamheden in meerkerk had je kunnen weten dat wordt behoorlijk neer gezet in de ritgegevens...
Voor mij vanmorgen een nieuw record trouwens. Een fiat punto met wel 6 hele kilometers op de teller!
Die kreeg ik ook.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:07 schreef Hojdhopper het volgende:
Gisteren zelfs om half 8 's avonds met de vraag of ik NU wilde bellen als ik morgen (vandaag dus) toch nog zou kunnen rijden.
Vraag me af of je dan het noodnummer moest bellen of het reguliere nummer.quote:
Ik heb maandag een Polo met een vrij recente eerste toelating. Ben benieuwd of ik dit 'record' kan verbreken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:46 schreef Krankjorum het volgende:
[..]
Ik had vandaag een VW Polo met 5 kilometers op de teller
Ik heb afgelopen vakantie veel auto's moeten halen in Zeeuws Vlaanderen. En EW wil gewoon dat je door de tunnel gaat. Die 4,80 gewoon op je ritbon zetten inclusief je bonnetje.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:37 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Ik heb maandag een Polo met een vrij recente eerste toelating. Ben benieuwd of ik dit 'record' kan verbreken.
Moet overigens vanuit Deventer helemaal naar Terneuzen rijden. Echt het puntje van Zeeland. Moet dus ook de Westerschelde-tunnel door, maar daar betaal je ¤4,70 per keer voor, en aangezien het een 'wissel' is, kom ik er 2x langs. Ik kan dit evt. ontwijken (scheelt een kwartier) als ik een klein stukje door België ga, maar ik weet niet of dit mag. Jullie enig idee?
Vandaag had ik een Astra met 10 kilometers op de teller. Potver!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:46 schreef Krankjorum het volgende:
[..]
Ik had vandaag een VW Polo met 5 kilometers op de teller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |