abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87067830
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:59 schreef Mallet het volgende:
Wieuwerd is inderdaad een gat zeg. Daar ben ik 1x geweest bij een beetje een rommelig bedrijf. Ik werd toen overigens wel opgehaald vanaf het station. Die gast reed echt met 120 over die landwegen.
Haha, dat is waarschijnlijk dezelfde gast die mij van het station haalde. :D Die ging ook met een noodgang over die weggetjes. :')
pi_87068972
Ik kom regelmatig in meerkerk ja.
Zat vandaag vanaf meerkerk tot rotterdam alexander met een andere hiker. Stuk beter dan alleen reizen.
pi_87069237
Die dorpen waar ik tussen moest rijden met die getz waren trouwens buurmalsen en lisserbroek :')
pi_87069388
Woon jij heel toevallig in Hoorn, irritatie100? :P
pi_87069673
Nee ik woon in vlaardingen..
pi_87069891
@Sobajo, ik moet ook weleens in Best zijn, dat OV is idd een drama daar...meestal kun je het beste gewoon vanuit het station al gaan lopen :P. En zo'n dagen heeft iedereen weleens denk ik.
pi_87070722
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 18:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Nee ik woon in vlaardingen..
Hm oké, ik sprak namelijk vanmiddag een EW'er die precies dezelfde auto's had als jij hier postte en ook pas in Lisserbroek was, dus ik dacht misschien was jij dat. :')
pi_87070797
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 18:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Die dorpen waar ik tussen moest rijden met die getz waren trouwens buurmalsen en lisserbroek :')
Lisserbroek, daar ben heb ik ooit een keer een Audi A6 bij de Audi-dealer (Beelen ofzo) afgeleverd. Daar zit toch ook een Athlon-vestiging? Ik zag daar toen iig Athlon-vlaggen op het bedrijventerrein.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2010 18:54:52 ]
pi_87071536
Ja, Athlon ligt er tegenover. :)
Maar Beelen neemt ook auto's in ontvangst voor lease-maatschappijen, dus je komt daar niet alleen voor Audi's. :P Ben er vanmiddag nog geweest. :)
pi_87072682
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 18:50 schreef Fireblast het volgende:

[..]

Hm oké, ik sprak namelijk vanmiddag een EW'er die precies dezelfde auto's had als jij hier postte en ook pas in Lisserbroek was, dus ik dacht misschien was jij dat. :')
Dat is wel heel erg toevallig zeg.... :o :o :o

Als je sinds maart bij EW werkt, in Hoogvliet woont en vanmiddag een Ford C-Max in Meerkerk hebt gebracht, dan heb je met mij gesproken :+

quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 18:51 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Lisserbroek, daar ben heb ik ooit een keer een Audi A6 bij de Audi-dealer (Beelen ofzo) afgeleverd. Daar zit toch ook een Athlon-vestiging? Ik zag daar toen iig Athlon-vlaggen op het bedrijventerrein.
Ik moest mijn Getz ook bij Beelen afleveren. Is inderdaad tegenover Athlon. Toen ik er was stonden er alleen Mini's in de showroom trouwens..

Werd trouwens om 19.15 nog gebeld met 2 ritjes voor maandag :o Had het niet meer verwacht op dat tijdstip, maar klaag zeker niet :7

VW Polo 1.4 TDI ( :'( ook nog eens 3 cilinders ;( ) van Rotterdam naar Meerkerk en een Lexus IS 220d ( :7 ) van Rotterdam naar Vianen.
pi_87072900
Ik ben nog nooit een andere hiker tegen gekomen :?

Heb trouwens het idee dat ze het behoorlijk druk hebben, werd net ook gebeld voor maandag en krijg de hele tijd smsjes met de vraag of ik nog een extra rit kan doen etc.
pi_87072997
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Van die werkzaamheden in meerkerk had je kunnen weten dat wordt behoorlijk neer gezet in de ritgegevens...

Voor mij vanmorgen een nieuw record trouwens. Een fiat punto met wel 6 hele kilometers op de teller!
Ik had vandaag een VW Polo met 5 kilometers op de teller :P
pi_87073008
In Almere en Meerkerk is het vaak raak hoor :Y
De smsjes heb ik dan weer niet gekregen..
pi_87073807
Ik heb deze week ook al smsjes gekregen. Gisteren zelfs om half 8 's avonds met de vraag of ik NU wilde bellen als ik morgen (vandaag dus) toch nog zou kunnen rijden.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_87074068
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:07 schreef Hojdhopper het volgende:
Gisteren zelfs om half 8 's avonds met de vraag of ik NU wilde bellen als ik morgen (vandaag dus) toch nog zou kunnen rijden.
Die kreeg ik ook.
pi_87074353
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:14 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Die kreeg ik ook.
Vraag me af of je dan het noodnummer moest bellen of het reguliere nummer.
pi_87077989
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:46 schreef Krankjorum het volgende:

[..]

Ik heb maandag een Polo met een vrij recente eerste toelating. Ben benieuwd of ik dit 'record' kan verbreken.

Moet overigens vanuit Deventer helemaal naar Terneuzen rijden. Echt het puntje van Zeeland. Moet dus ook de Westerschelde-tunnel door, maar daar betaal je ¤4,70 per keer voor, en aangezien het een 'wissel' is, kom ik er 2x langs. Ik kan dit evt. ontwijken (scheelt een kwartier) als ik een klein stukje door België ga, maar ik weet niet of dit mag. Jullie enig idee?
pi_87079031
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:37 schreef Jorian29 het volgende:

[..]

Ik heb maandag een Polo met een vrij recente eerste toelating. Ben benieuwd of ik dit 'record' kan verbreken.

Moet overigens vanuit Deventer helemaal naar Terneuzen rijden. Echt het puntje van Zeeland. Moet dus ook de Westerschelde-tunnel door, maar daar betaal je ¤4,70 per keer voor, en aangezien het een 'wissel' is, kom ik er 2x langs. Ik kan dit evt. ontwijken (scheelt een kwartier) als ik een klein stukje door België ga, maar ik weet niet of dit mag. Jullie enig idee?
Ik heb afgelopen vakantie veel auto's moeten halen in Zeeuws Vlaanderen. En EW wil gewoon dat je door de tunnel gaat. Die 4,80 gewoon op je ritbon zetten inclusief je bonnetje.

Dat omrijden duurt ZEKER langer dan dat kwartiertje dat jij zegt. Het is de ring van Antwerpen dus sowieso drukker het is een aantal kilometers meer.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:30:26 #219
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_87080868
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:46 schreef Krankjorum het volgende:

[..]

Vandaag had ik een Astra met 10 kilometers op de teller. Potver! :P

En een afgetrapte Caddy die niet wilde starten en een naar lijm stinkende VW Transporter. Zo'n T5 rijdt wel lekker: hoge zit, zachte vering, heerlijk vrachtwagenrijden. :~
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_87084972
Kreeg straks om 8 uur ook een smsje of ik wilde bellen indien ik maandag zou kunnen, niet dus.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 13:40:28 #221
239799 NLR
awesomeness
pi_87096035
Heeft iemand het weleens gehad dat er zomaar een rit werd toegekend zonder eerst gebeld te worden? Ik kijk net even op de site om m'n beschikbaarheid in te vullen en ik zie ineens een rit staan voor maandag... Het kan zijn dat ze mijn voicemail heeft ingesproken, maar ik heb momenteel problemen met mijn simkaart (sinds gisteravond, hij is geblokkeerd of stuk ofzo), dus ik kan het ook niet afluisteren... Het bericht is verzonden op 1-10-2010 19:41:46 door Debora.

Ik kan het volgende doen:
- Gewoon om 9:00 opdagen (rit van uithoorn naar zwolle, allebei niet bepaald in de buurt) met het risico dat ik daar voor niks sta.
- 's Ochtends vroeg het hikernummer bellen voor opheldering, ik weet niet hoe laat die in gebruik wordt genomen, maar ik vermoed dat ik dan niet meer optijd op het afhaal adres kan zijn.
- Dit weekend het noodnummer bellen, maar ik geloof dat dit alleen voor uiterste noodgevallen is?
- Doen alsof ik van niks weet, als ik niet toevallig op de site had gekeken had ik het ook niet geweten namelijk... lijkt me om een of andere reden toch niet de beste optie :P Ik denk dat ze kunnen zien dat ik online ben geweest, en het is ook niet echt netjes om easyway op deze manier in de problemen te helpen (zelfs niet nu ze mij inplannen zonder eerst contact op te nemen).
- Suggesties?

Alvast bedankt.
pi_87096264
Ik zou toch maar dit weekend het noodnummer bellen als ik jou was. Hikerlijn gaat pas om 8.30 open (ik moest laatst een auto om 8.00 afhalen, die had weinig benzine, dus belde om toestemming te vragen om te tanken, was nog niemand), dus als je dan nog naar Uithoorn moet dan is dat niet meer te doen.
pi_87101836
Dat heb ik ook ooit gehad, ik keek toevallig op de site en er stonden 2 ritten voor de volgende dag terwijl ze me niet gebeld hadden en flink uit de buurt lagen qua ophaaladres. Meteen gebeld en het bleek een fout te zijn....
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 16:16:06 #224
239799 NLR
awesomeness
pi_87102182
Toch maar even gebeld met het noodnummer. Ze dacht ook dat het een fout was, maar ik moet de rit toch maar doen omdat ze het nu toch niet kan aanpassen.
pi_87111572
Ik ben gister om 18:07 gebeld of ik voor maandag 3 ritjes wilde doen, dus blijkbaar is t toch wel druk idd. :P
Maar dat wil ik wel, 't is alleen een strakke planning dus ik ben benieuwd of het goed gaat komen. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')