Ja, zou je zeggen, alleen als ik het opnieuw instelde resette hij weer terug naar "snelwegen vermijden", hij sloeg niet op wat ik instelde.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:51 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Dan is t makkelijk manVan de vaste navi's vind ik die van bmw wel 't fijnste.
Ik had 1x 141 met correctie en 156euro. (ik let daarom nu wel beter opquote:Op woensdag 22 september 2010 21:13 schreef About2Break1 het volgende:
144 km met correctie. Eerste boete trouwens die ik krijg in een jaar tijd
Heb mijn salarisstrook ook nog niet binnen, het bedrag klopte overigens wel weer aardig deze keer.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:12 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Wanneer komt de salarisstrook van augustus trouwen? Het salaris stond vorige week wel netjes op mn bankrekening maar ik heb nog geen loonstrookje.
Wat was de datum ?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:30 schreef About2Break1 het volgende:
Net even alles bekeken, ik reed 118 waar 100 was toegestaan, maar als ik de rit info van die dag bekijk had ik geen haast ofzo, dus ik denk dat ik niet goed heb zitten opletten en het heb gemist dat de maximum snelheid op dat stuk 100 was.
Datum van het ritje was 22 juli dus gister exact twee maanden geledenquote:Op donderdag 23 september 2010 01:38 schreef Obama het volgende:
[..]
Wat was de datum ?
Dan heb ik een beetje een idee hoe snel je er acherkomt........behoorlijk kut trouwens.
Hmz, da's wel raar danquote:Op woensdag 22 september 2010 21:28 schreef Haque het volgende:
[..]
Ja, zou je zeggen, alleen als ik het opnieuw instelde resette hij weer terug naar "snelwegen vermijden", hij sloeg niet op wat ik instelde.
Ach gelukkig had ik zelf een tomtom in mijn tas dus het is toch nog goedgekomenquote:
Je hebt sowieso altijd minder kans dan iemand in jouw regio die de hele dag beschikbaar is, maar er zijn wel eens enkele ritjes die jij dan zou kunnen krijgen ja. Morgen avond valetparking in Rotterdam, ik ga er werken, zijn er nog meer fokkers die gaan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb trouwens op vrijdag enkel college van 8.30 tot 10.00. Zou ik veel kans hebben op ritjes als ik bij opmerkingen zet dat ik pas vanaf 10.00 kan vertrekken vanaf m'n school? Het is een verplicht college () dus niet gaan is geen optie
Mja, regio Rotterdam, dus ik zal wel weinig kans hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:10 schreef About2Break1 het volgende:
[..]
Je hebt sowieso altijd minder kans dan iemand in jouw regio die de hele dag beschikbaar is, maar er zijn wel eens enkele ritjes die jij dan zou kunnen krijgen ja. Morgen avond valetparking in Rotterdam, ik ga er werken, zijn er nog meer fokkers die gaan?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:10 schreef About2Break1 het volgende:
[..]
Je hebt sowieso altijd minder kans dan iemand in jouw regio die de hele dag beschikbaar is, maar er zijn wel eens enkele ritjes die jij dan zou kunnen krijgen ja. Morgen avond valetparking in Rotterdam, ik ga er werken, zijn er nog meer fokkers die gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg je nog een extra toeslag omdat je in het weekend werkt?
[ Bericht 3% gewijzigd door Obama op 24-09-2010 20:42:08 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van mij mag je ook hoor, ik miste je alquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:48 schreef Maharbal het volgende:
Ah, dit topic even uit het oog verloren.
Ik rijd dan wel niet meer voor EW, maar als opper EW-er vind ik dat ik hier mag posten![]()
Dat is best wel nicequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:51 schreef Irritatie100 het volgende:
in een gloedjenieuwe Audi A6 2.0TFSI automaat![]()
Wauw dat is langquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Ach, bij mij duurde het 2 maanden ofzo
Hmm. Ik zit in regio Rotterdam, kan me voorstellen dat ze daar al aardig wat mensen hebben.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:31 schreef Fireblast het volgende:
Idd, toen ik daarzo kwam om die proefrit te maken zegmaar werd me verteld dat je in sommige regio's de volgende dag werd gebeld omdat er zoveel mensen nodig waren, ik moest 4 maanden wachten....
Misschien helpt het om te bellen en vragen wanneer ze een plekje verwachten te hebben?
In Rotterdam bedoel je? Ik ga daar namelijk valet parking doenquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:03 schreef Fleauris het volgende:
Zijn er meer EW'er die morgen avond Valet parking gaan doen?
van 5 tot ong. 11uur is me verteld
Ik niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:03 schreef Fleauris het volgende:
Zijn er meer EW'er die morgen avond Valet parking gaan doen?
van 5 tot ong. 11uur is me verteld
Ex. reistijd 5 uur. dus dat worden er +-7 uur.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:05 schreef Fireblast het volgende:
7 uur is wel weer vroeghoe lang werk je morgen dan - als t nog doorgaat?
haha ja inderdaad, EW geeft aan Tuk Tuk rijden door de binnenstad van Amsterdam, dus dat word interessant.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:16 schreef Fireblast het volgende:
Ooh ik dacht dat jij valet parking moest doen.
Maar wat moet je met die tuktuks doen? 't Zijn wel vette karretjes iig.
Straks wel even een verslagje van wat je moest doen hè.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:40 schreef Obama het volgende:
[..]
haha ja inderdaad, EW geeft aan Tuk Tuk rijden door de binnenstad van Amsterdam, dus dat word interessant.
Dat sux, bij mij hebben ze alle colleges en werkgroepen op 2 dagen gefrot, lange dagen maar gelukkig nog wel genoeg mogelijkheden om te EW'enquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:11 schreef Hojdhopper het volgende:
Alleen maandag. Maar de rest elke dag verplichte werkgroepen. En steeds maar twee uurtjes maar wel midden op de dag. Wel alleen deze periode. Dus hopelijk de volgende wat meer vrij.
Ja dat moet ik ook gewoon hebben, maarja, ik heb het niet voor het kiezen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:50 schreef enpe het volgende:
[..]
Dat sux, bij mij hebben ze alle colleges en werkgroepen op 2 dagen gefrot, lange dagen maar gelukkig nog wel genoeg mogelijkheden om te EW'en.
Wahaha wat een ervaring!quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:55 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Straks wel even een verslagje van wat je moest doen hè.
Haha ja joh? Dat had ik niet verwacht van die TukTuk's, niet dat ik het supervoertuigen vond, maar het leek me juist wel grappig (ook om vaker te doen).quote:Op zondag 26 september 2010 11:46 schreef Obama het volgende:
[..]
Wahaha wat een ervaring!
We moesten met belgische klanten door de binnenstad rijden en zoals je wel kunt begrijpen ging dat niet van een leien dakje!
Die tuktuks zijn heel moeilijk bestuurbaar, zeer onstabiel en heel erg onoverzichtelijk.
Tuktuk rijden was leuk, maar nooit meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |