abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86858397
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:00 schreef YoshiBignose het volgende:
Ze noemen het studentchauffeurs, maar mag ik daar ook werken als ik geen student ben (kan wel gratis met de trein)?
Ze willen alleen mensen met een hbo of universitaire opleiding, dus misschien als je die eerder hebt gevolgd.
pi_86858882
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:46 schreef Krankjorum het volgende:

[..]

Ze willen alleen mensen met een hbo of universitaire opleiding, dus misschien als je die eerder hebt gevolgd.
Bij EW sowieso niet, ik moest bij m'n sollicitatie een kopie van m'n studentenpas inleveren om te bewijzen dat ik student ben.
pi_86859164
Ik heb wel een HBO diploma. Lijkt me wel grappig werk...
Facts don't care about your feelings
pi_86859230
Overigens moet ik heel vaak naar plekken waar alleen een bus rijdt, dus als je alleen gratis met de trein kan heb je er nog weinig aan.
pi_86859940
Maar bel gewoon even morgen, dan weet je het zeker!
  zondag 26 september 2010 @ 15:04:42 #156
207863 Obama
Barack Hussein
pi_86860917
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:30 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Haha ja joh? Dat had ik niet verwacht van die TukTuk's, niet dat ik het supervoertuigen vond, maar het leek me juist wel grappig (ook om vaker te doen).

En had je dus steeds dezelfde klanten (Belgen)?
Jep dezelfde klanten, die een soort van puzzel moesten oplossen.

Het was op sommige momenten angstaanjagend, vooral de langs de grachten aangezien daar de wegen niet echt recht liepen waardoor we enkele keren bijna kantelden!
pi_86867667
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:04 schreef Obama het volgende:

[..]

Jep dezelfde klanten, die een soort van puzzel moesten oplossen.

Het was op sommige momenten angstaanjagend, vooral de langs de grachten aangezien daar de wegen niet echt recht liepen waardoor we enkele keren bijna kantelden!
Muahaha geweldig!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_86877529
Weet iemand hoe het zit bij Meerkerk morgen?
Ik moet er heen maar snap niet precies hoe het met die werkzaamheden zit en wat er momenteel precies is afgesloten en wat niet.

edit: ah, was al besproken :P via de snelweg dus :)

[ Bericht 41% gewijzigd door Fireblast op 26-09-2010 21:52:32 ]
pi_86883308
Het staat ook duidelijk in je ritinfo, op de site onder de formulieren vind je bovendien nog een bestand met extra uitleg.
pi_86883541
Dat document waar Keuzer het over heeft staat tussen de transportformulieren dacht ik.
Ik ga ook eens naar bed, moet morgen wel uitgerust zijn voor de A6 natuurlijk :7
pi_86883607
Mwah, qua duidelijkheid vind ik t meevallen, maar ik kom dr wel uit. :P

't wordt wel een gedoe morgen, moet vanaf een verlaten gedeelte in breda waar alleen buurtbussen rijden naar etten-leur zien te komen, en daar weer met een andere buurtbus naar een verlaten gedeelte van etten-leur... ben benieuwd of ik het red allemaal!

edit: aah die formulieren had ik nog niet gezien, ik vroeg me al af waar ze stonden :D
ik wil ook een a6 man :')
pi_86904117
En weer thuis. Moest beginnen in Papendrecht en daar om 8.30 aanwezig zijn. Dat betekende 6.15 de deur uit om op tijd te zijn. Uiteindelijk was ik er precies om half 9, prima dus ^O^

Kreeg daar een Peugeot 407 mee. Geen verkeerde auto, alle luxe was aanwezig. Alleen liep de boordcomputer te zeuren dat de bandenspanning van alle 4 de banden te laag was, dus gestopt bij een benzinestation en even gekeken naar de banden. Ze zagen er nog prima uit, maar toch maar even wat lucht erbij gegooid voor de zekerheid. De boordcomputer was nog steeds niet tevreden, hij had nu zelfs een lek geconstateerd rechtsvoor en bij de rest was de spanning nog steeds te laag :D
Toch maar doorgereden naar Almere en dat zonder problemen gehaald. Was er om half 11, A27 stond behoorlijk vast }:|

Vervolgens naar EasyRent Amsterdam om daar de A6 op te halen en naar EasyRent Rotterdam te brengen. De auto was net een half jaartje oud en er stond nog geen 10k op de teller. Hij rook nog als nieuw :7
Verder een heerlijke auto natuurlijk. Geen problemen met deze bak :9
Gewoon heel netjes gereden, kon het alleen niet laten om op de invoegstrook met de automaat in S in 1 keer vol door te trekken naar de 120 O-)
Wat een geluk dat dat ook de max was daar ^O^
Anderhalf uur en 100 kilometer later was ik in Rotterdam en nu dus weer thuis.
pi_86923509
Haha, je maakt tenminste wat mee zo op een dag. :D

Een half uurtje na jou stond ik ook in de A27-file maar dan de andere kant op, mijn file was een stuk korter. :P
pi_86946954
Moest gisteren een 5 serie ophalen, kom ik bij de dealer is de auto er wel maar de sleutels niet wtf, kon ik weer naar huis na een aantal telefoontjes }:|.
pi_86947631
Heb je een keer een 5-serie...
pi_86949167
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Heb je een keer een 5-serie...
Idd, ik zag hem al staan toen ik eraan kwam gelopen, ik dacht eindelijk weer eens wat anders. Dikke anticlimax dus toen ik binnen kwam :P.
pi_86958330
Ik heb serieus nog nooit dat soort problemen gehad en ik werk er nu een jaar. Altijd lagen de sleutels klaar, altijd lagen de papieren klaar, nooit was de auto kwijt.... Heb ik nou zo'n geluk of hebben jullie nou zo'n pech? :P
pi_86959731
Ach het is ook wel eens leuk als het niet helemaal loopt zoals het hoort :P Maar als ik dat zo lees met die bandenspanning dat is ook niet leuk :P
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_86960958
Ik had wel met zekere regelmaat dat ik mijn auto niet kon meenemen, maar dat ik een vervangende auto kreeg. En ik heb een keer gehad dat eerst de startkabels erbij moesten worden gehaald..

Ohja en een Alfa die ik pas na 10x proberen aan de praat kreeg en niet helemaal lekker liep.. Een Skoda die niet harder ging dan 70.. En een Golf waarbij stapvoets rijden in de twee niet mogelijk was want dan sloeg hij automatisch af.. Ik dacht echt godver rijd ik nu zó slecht? Maar zelfs als je terugschakelde bij het stoplicht en de koppeling liet opkomen was het al gebeurd.
pi_86961033
Ja, dat soort auto's heb ik ook wel gehad. Een Citroen C4 met een lege accu, hebben we met 4 man een uur lang staan aanduwen voor ie startte bijvoorbeeld _O-

Maar al mijn auto's zijn in dat jaar altijd aanwezig geweest :o
pi_86962506
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb serieus nog nooit dat soort problemen gehad en ik werk er nu een jaar. Altijd lagen de sleutels klaar, altijd lagen de papieren klaar, nooit was de auto kwijt.... Heb ik nou zo'n geluk of hebben jullie nou zo'n pech? :P
Klop het maar af... *geeft stukje hout* ;)

Ik heb één keer eerder gehad dat ik zonder auto naar huis moest omdat ie niet aanwezig was. En twee keer gehad dat een auto niet aanwezig was en dat ik een vervangende mee kreeg (ING ritten voor een bedrijf in Nieuwegein, dus dat is wel goed geregeld).
pi_86968501
Heren,

Op dit moment ben ik 21, bijna 22. Heb mijn rijbewijs dus 3.5 jaar geleden gehaald. Ik ben op zoek naar een baan op zaterdag en zondag, omdat ik dan toch niets nuttigs doe. Daarnaast ben ik meestal op woensdag ook beschikbaar.

Ik kijk al een tijdje richting het privéchauffeurisme. :)

Waar verdien je eigenlijk het meest? En regelen hun de autos? Mag je soms een auto van hun "lenen"? O-)
pi_86970760
Ik heb niet zoveel verstand van privechauffeuren, maar wat ik WEL weet is dat je gewoon in de auto van de klant rijdt met hem op de achterbank.
pi_86991420
quote:
Op woensdag 29 september 2010 02:48 schreef SalimRMAF het volgende:
Heren,

Op dit moment ben ik 21, bijna 22. Heb mijn rijbewijs dus 3.5 jaar geleden gehaald. Ik ben op zoek naar een baan op zaterdag en zondag, omdat ik dan toch niets nuttigs doe. Daarnaast ben ik meestal op woensdag ook beschikbaar.

Ik kijk al een tijdje richting het privéchauffeurisme. :)

Waar verdien je eigenlijk het meest? En regelen hun de autos? Mag je soms een auto van hun "lenen"? O-)
Op het moment dat je vraagt of je de auto's mag lenen is de insteek al verkeerd vriend.

Verder is privéchauffeur voornamelijk doordeweeks.

OT: Ik word die A12 wel een beetje zat elke woensdag ;(
pi_86991775
Morgen met een ritje tussen 2 dorpen waar ik nog nooit van gehoord heb met een Hyundai Getz _O-
  woensdag 29 september 2010 @ 23:47:50 #176
207863 Obama
Barack Hussein
pi_87005697
Auto lenen! _O-
pi_87006646
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen met een ritje tussen 2 dorpen waar ik nog nooit van gehoord heb met een Hyundai Getz _O-
Ah die had ik ook pas, die schakelt zo lekker. :'(
pi_87007566
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:47 schreef Obama het volgende:
Auto lenen! _O-
Obama o|O _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Is toch geen vreemde vraag? Een vriend van me mocht wel regelmatig een auto mee naar huis nemen. :)
pi_87010083
quote:
Op donderdag 30 september 2010 00:51 schreef SalimRMAF het volgende:

[..]

Obama o|O _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Is toch geen vreemde vraag? Een vriend van me mocht wel regelmatig een auto mee naar huis nemen. :)
Van de klant bedoel je? Het komt soms wel eens voor, zoals hier in onze topics te lezen is, dat je een auto mee naar huis neemt omdat er geen ov meer rijdt. Je moet hem dan de volgende ochtend terug brengen.

Maar lenen zoals jij het waarschijnlijk bedoelt, ja da's wel een rare vraag. :P
pi_87011053
quote:
Op donderdag 30 september 2010 00:14 schreef Fireblast het volgende:

[..]

Ah die had ik ook pas, die schakelt zo lekker. :'(
Fijn :')

Net in meerkerk aangekomen met rit 1. Leuk detail: de auto was al gewassen door de dealer waar ik hem had opgehaald. Zag er heel netjes uit ook. Ik dus EW bellen of ik hem alsnog zelf moest wassen. Hoefde niet van hun. Ver
volgens worden ze bij arval boos omdat ik de auto niet heb gewassen :')
  donderdag 30 september 2010 @ 10:03:09 #181
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_87011998
quote:
Op donderdag 30 september 2010 09:28 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Net in meerkerk aangekomen met rit 1. Leuk detail: de auto was al gewassen door de dealer waar ik hem had opgehaald. Zag er heel netjes uit ook. Ik dus EW bellen of ik hem alsnog zelf moest wassen. Hoefde niet van hun. Ver
Ach, leermomentje voor de toekomst, die wasstraat is toch op de route dus de volgende keer gewoon altijd door de wasstraat gooien. ;)
pi_87012182
quote:
Op donderdag 30 september 2010 10:03 schreef About2Break1 het volgende:

[..]

Ach, leermomentje voor de toekomst, die wasstraat is toch op de route dus de volgende keer gewoon altijd door de wasstraat gooien. ;)
Inderdaad maakt mij ook niet uit verder hoor. Zit nu in de trein naar geldermalsen voor rit 2. Ook wel eens leuk om in meerkerk NIET de bus naar utrecht te nemen :P
pi_87017442
Ik ga ook niet heel langzaam rijden na die wasstraat als ik dan verkeer ophoud... is toch te zot... bouw dan zelf een wasstraat...

Hyundai Getz.... Good times. :')
  donderdag 30 september 2010 @ 17:23:07 #184
207863 Obama
Barack Hussein
pi_87028375
Ik moet morgen 4 ritten uitvoeren, een persoonlijke record!

Wel leuk, een BMW 5 serie :Y)

[ Bericht 0% gewijzigd door Obama op 30-09-2010 17:40:51 ]
pi_87030094
quote:

[..]

Heerlijk. :')

Op mij waren ze pas ook boos. In de ritinformatie stond dat ik de auto achteruit moest parkeren, dus ik doe dat braaf, en vervolgens waren ze boos omdat hij vooruit geparkeerd moest worden. "Dat stond ook in je ritinformatie", maar mooi niet dus. :P

Morgen een Volvo V50 en een Ford Mondeo, ik ben tevreden. :)
pi_87039318
Op vrijdag heb ik een verplicht college tot 10.00 en daarna niks meer. Voor morgen de proef op de som genomen en de hele dag beschikbaar gezet met bij opmerkingen: college tot 10.00. Resultaat: 3 ritjes :9
pi_87040353
quote:

[..]

Moeten die auto's voor meerkerk tegenwoordig standaard gewassen worden of was het een uitzondering?
pi_87040498
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:53 schreef enpe het volgende:

[..]

Moeten die auto's voor meerkerk tegenwoordig standaard gewassen worden of was het een uitzondering?
Standaard..
pi_87041716
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:55 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Standaard..
Ah ben er al een tijdje niet meer geweest....moet dat in een specifieke wasstraat of mag je die ook nog zelf gaan uitzoeken?
pi_87041882
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:16 schreef enpe het volgende:

[..]

Ah ben er al een tijdje niet meer geweest....moet dat in een specifieke wasstraat of mag je die ook nog zelf gaan uitzoeken?
Er zit er tegenwoordig 1 tegenover het AC-restaurant. Daar moet het, want daar kan je op rekening laten wassen.
pi_87042409
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:19 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Er zit er tegenwoordig 1 tegenover het AC-restaurant. Daar moet het, want daar kan je op rekening laten wassen.
Ah dat is beter :).
pi_87046201
Wel jammer dat je daar niet in de auto kan blijven zitten tijdens het wassen (of je moet heeeel snel kunnen rennen of iemand anders je code laten intypen :')), da's altijd het leuke van de wasstraten. :D

quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Op vrijdag heb ik een verplicht college tot 10.00 en daarna niks meer. Voor morgen de proef op de som genomen en de hele dag beschikbaar gezet met bij opmerkingen: college tot 10.00. Resultaat: 3 ritjes :9
Netjes! :o
Ben je niet tot onwijs laat bezig dan?
pi_87046884
Volgens mij helpt het ook wel als je in dezelfde plaats college volgt als er in het systeem van Easy Way staat qua woonplaats. Mijn school is een uur rijden vanaf mijn woonplaats. Als ik beschikbaarheid na college opgaf kreeg ik echt nooit werk. Waarschijnlijk omdat Easy Way zoekt op regio en als ze zien dat je vanaf een hele andere plaats inzetbaar bent denk ik niet dat ze daar veel mee zullen doen.

Ik mis het werk wel een beetje eigenlijk.. Maar ik vermaak mezelf hier in Schotland ook prima.
pi_87050189
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:53 schreef Fireblast het volgende:
Wel jammer dat je daar niet in de auto kan blijven zitten tijdens het wassen (of je moet heeeel snel kunnen rennen of iemand anders je code laten intypen :')), da's altijd het leuke van de wasstraten. :D
[..]

Netjes! :o
Ben je niet tot onwijs laat bezig dan?
Mwoah, m'n eerste ritje is een kwartiertje reizen van school en dan ruim een uur rijden (barendrecht - almere), vervolgens 10 minuten reizen naar beginadres 2 en een ritje van een half uurtje (almere - amstelveen) en daarna een half uurtje ov en een ritje van 40 minuten (naarden - meerkerk) dus het valt mee.
pi_87059098
Wat een dag gister, echt alles ging mis wat er mis kon gaan.

Moest eerst 's ochtends een Altea ophalen bij Best, bij het huis waar ik de auto op moest halen was heel weinig openbaar vervoer dus moest ik +/- 20 minuten lopen. Kom ik daar aan, blijkt de auto maandag al op te zijn gehaald door een andere EW chauffeur. Ik dus weer teruglopen en bellen, hadden ze een ander ritje voor me als vervanging gedaan (Breda - Den Haag) terwijl ik die dag nog 3 andere ritten had. Na een half uur belden ze terug dat die rit van Breda toch niet kon omdat ik daar geen tijd voor zou hebben (verrassend?)

Toen dus doorgereisd naar Veenendaal om daar een Avensis op te halen die ze niet konden vinden, toen ze hem uiteindelijk toch gevonden hadden stond hij achter 4 auto's dus die moesten ook nog allemaal weggezet worden. Ik naar die auto toe om hem mee te nemen, blijkt dat ik de verkeerde sleutel heb gekregen. Weer terug naar de receptie en na een kwartier zoeken kon ik in totaal na een uur en 3 bakken koffie toch wegrijden.

Door naar Vianen om daar een 407 op te halen, brengen ze me naar een 306 (ze hadden maar 1 peugeot sleutel en dachten dat die daar van was) toe zonder wielen!! Die auto lag gewoon op een hoop stenen en hun dachten serieus dat ik die op kwam halen. Na weer flink wat gezoek hadden ze toch nog de 407 gevonden en was het inmiddels half 5 met nog 2 ritten op het programma. De 407 moest naar Meerkerk gebracht worden, normaal kom ik ALTIJD meerkerk binnen via de grote rotonde maar nu kwam ik van achter waar ze dus net de weg aan het verbouwen waren. Mijn navigatie vond geen goede route dus toen maar op de gok, met een net gewassen auto, over een klein mini weggetje langs een sloot moeten rijden.

Vanuit daar weer doorgelopen naar een ander adres in Meerkerk om mijn laatste auto (nieuwe V70, 2400 CC :D) op te halen en die naar Best te brengen. Daar kwam ik om half 7 ofzo aan waardoor ik pas om 8 uur 's avonds thuis was. 8)7
pi_87059720
Van die werkzaamheden in meerkerk had je kunnen weten dat wordt behoorlijk neer gezet in de ritgegevens...

Voor mij vanmorgen een nieuw record trouwens. Een fiat punto met wel 6 hele kilometers op de teller!
pi_87061347
Klopt maar ik vond dat plaatje dat erbij stond echt te gaar voor woorden en ging er vanuit dat ik, zoals altijd, via de rotonde binnen zou komen in Meerkerk.
pi_87063878
Mwoah die Google map vond ik wel duidelijk op zich..

Ik sta nu in de rij voor de wasstraat. 4 auto's voor me _O-
Hopelijk ook een paar hikers dan is het tenminste gezellig in de bus :P
pi_87067217
Moeten jullie zo vaak naar Meerkerk dan? Een groot gedeelte van dit topic gaat erover. :D
Ik ben er na 25 ritjes nog niet geweest.

quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moest gisteren van Wieuwerd naar Rucphen. Nu had ik wel eens van Rucphen gehoord, maar Wieuwerd...Wat een gat. :D Als hiker zie je nog eens wat van het land. :P
pi_87067381
Wieuwerd is inderdaad een gat zeg. Daar ben ik 1x geweest bij een beetje een rommelig bedrijf. Ik werd toen overigens wel opgehaald vanaf het station. Die gast reed echt met 120 over die landwegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')