Ze willen alleen mensen met een hbo of universitaire opleiding, dus misschien als je die eerder hebt gevolgd.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:00 schreef YoshiBignose het volgende:
Ze noemen het studentchauffeurs, maar mag ik daar ook werken als ik geen student ben (kan wel gratis met de trein)?
Bij EW sowieso niet, ik moest bij m'n sollicitatie een kopie van m'n studentenpas inleveren om te bewijzen dat ik student ben.quote:Op zondag 26 september 2010 13:46 schreef Krankjorum het volgende:
[..]
Ze willen alleen mensen met een hbo of universitaire opleiding, dus misschien als je die eerder hebt gevolgd.
Jep dezelfde klanten, die een soort van puzzel moesten oplossen.quote:Op zondag 26 september 2010 13:30 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Haha ja joh? Dat had ik niet verwacht van die TukTuk's, niet dat ik het supervoertuigen vond, maar het leek me juist wel grappig (ook om vaker te doen).
En had je dus steeds dezelfde klanten (Belgen)?
Muahaha geweldig!quote:Op zondag 26 september 2010 15:04 schreef Obama het volgende:
[..]
Jep dezelfde klanten, die een soort van puzzel moesten oplossen.
Het was op sommige momenten angstaanjagend, vooral de langs de grachten aangezien daar de wegen niet echt recht liepen waardoor we enkele keren bijna kantelden!
Idd, ik zag hem al staan toen ik eraan kwam gelopen, ik dacht eindelijk weer eens wat anders. Dikke anticlimax dus toen ik binnen kwamquote:
Klop het maar af... *geeft stukje hout*quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb serieus nog nooit dat soort problemen gehad en ik werk er nu een jaar. Altijd lagen de sleutels klaar, altijd lagen de papieren klaar, nooit was de auto kwijt.... Heb ik nou zo'n geluk of hebben jullie nou zo'n pech?
Op het moment dat je vraagt of je de auto's mag lenen is de insteek al verkeerd vriend.quote:Op woensdag 29 september 2010 02:48 schreef SalimRMAF het volgende:
Heren,
Op dit moment ben ik 21, bijna 22. Heb mijn rijbewijs dus 3.5 jaar geleden gehaald. Ik ben op zoek naar een baan op zaterdag en zondag, omdat ik dan toch niets nuttigs doe. Daarnaast ben ik meestal op woensdag ook beschikbaar.
Ik kijk al een tijdje richting het privéchauffeurisme.![]()
Waar verdien je eigenlijk het meest? En regelen hun de autos? Mag je soms een auto van hun "lenen"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |