ik zit al bijna 2 jaar op haar debuutalbum te wachten...quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:31 schreef Darkestrah het volgende:
Is Selah Sue nog alternatief te noemen? Prachtige meid om te zien, mooie stem ook.
dEUS is tof inderdaadquote:
Psst, dat nummer van Hooverphonic is ouder dan dat van Praga Khan.quote:
Die creep uit het filmpje ken ik trouwens!quote:Op zondag 12 september 2010 22:34 schreef TC03 het volgende:
The Hickey Underworld met een bizarre clip:
Die had ik al genoemd in onderstaande postquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:53 schreef Metalfreak het volgende:
Ow ja, en Soulwax en 2 Many DJ's niet te vergeten
Misschien ken je ze gewoon niet... als je van Triggerfinger houdt moet je ook maar eens Drive Like Maria, Sungrazer, Viberider, Gomer Pyle luisteren. Ja, in Drive Like Maria zit ook een belgquote:Op maandag 13 september 2010 01:25 schreef Nober het volgende:
Waarom hebben wij in Nederland geen goede rockband, of moet ik het met Di-Rect, Go Back to the Zoo en All Missing Pieces doen?![]()
Gast, moet je nou echt 20 linkjes plakken? Plak gewoon één of twee linkjes die jij de moeite waard vindt, vertel wat voor muziek het is en waarom iedereen het moet luisteren en houd het daarbij. Anders wordt het weer zo'n linkdumptopic, daar zit niemand op te wachten... Althans, ik niet.quote:Op maandag 13 september 2010 17:17 schreef Metalfreak het volgende:
Belgische metal, Channel Zero:
A Brand:
Novastar:
Arsenal:
Zita Swoon:
Goose:
Ozark Henry:
Das Pop:
The Subs:
Lady Linn & Her Magnificent Seven:
Arid:
En dat vind ik voor nu weer even genoeg
Vind dit wel een beetje recent voor jouw doen.quote:
Goed geluisterd naar de Opposites enzo, volgens mij is dit de enige muziekgenre waar Nederland in voorop loopt vergeleken met de Belgen.quote:Op maandag 13 september 2010 18:16 schreef Metaan het volgende:
Twee weken oud, en voor Vlaamse begrippen, toch wel geniaal.
Jeffrey met Kom Mee!
Uit de OPquote:Op maandag 13 september 2010 17:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gast, moet je nou echt 20 linkjes plakken? Plak gewoon één of twee linkjes die jij de moeite waard vindt, vertel wat voor muziek het is en waarom iedereen het moet luisteren en houd het daarbij. Anders wordt het weer zo'n linkdumptopic, daar zit niemand op te wachten... Althans, ik niet.
En het zijn stuk voor stuk goeie artiesten. Op hun manier vind ik ze ongeveer allemaal wel de moeite waard.quote:Titel spreekt voor zich, post hier Belgische artiesten uit het alternatieve circuit.
Toch denk ik dat het leuker zou zijn als je je toppers iets kritischer selecteert en er wat meer over vertelt zodat dit topic niet alleen maar een YouTube-playlist wordt...quote:Op maandag 13 september 2010 18:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Uit de OP
[..]
En het zijn stuk voor stuk goeie artiesten. Op hun manier vind ik ze ongeveer allemaal wel de moeite waard.
hiphop/ r&b / rap maakt dan ook wel zo'n 70 % van de muziekmarkt uit in de Benelux.quote:Op maandag 13 september 2010 18:21 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Goed geluisterd naar de Opposites enzo, volgens mij is dit de enige muziekgenre waar Nederland in voorop loopt vergeleken met de Belgen.
Waar haal je dàt!?quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:13 schreef Metaan het volgende:
[..]
hiphop/ r&b / rap maakt dan ook wel zo'n 70 % van de muziekmarkt uit in de Benelux.
Dat laatste klopt niet. School is Cool won de Rockrally.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:27 schreef StormWarning het volgende:
Zeer lekker nummer van The Sore Losers, winnaars van HUMO's Rock Rally dit jaar.
je vergeet frank van der lindenquote:Op zondag 12 september 2010 23:18 schreef Intxaurraga het volgende:
Stijn Meuris, Luc de Vos en Klaas Delrue hebben mijn fiat. Met Belgische bands die ineens in het Engels () gaan zingen, kan ik doorgaans dan weer niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:49 schreef Beregd het volgende:
niet elke goede muzikant is belg héHij is toch eigenlijk puertoricaan (of hoe heet dat?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was een keer bij DWDD waar hij vertelde dat hij verliefd was geworden op een belgische chick waarna hij verhuisde naar belgië..
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:49 schreef Beregd het volgende:
niet elke goede muzikant is belg héwiki beaamt jouw woorden.. ik hou m'n mond bij dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je verwart metquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:53 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Hij is toch eigenlijk puertoricaan (of hoe heet dat?)
Hij was een keer bij DWDD waar hij vertelde dat hij verliefd was geworden op een belgische chick waarna hij verhuisde naar belgië..
Leuk feitje: The Black Box Revelation is ook een keer gedraaid in Entourage (seizoen 6).quote:
Live toch wel veeeeel beter dan die cd, die is me een beetje statisch..maar zeker leuke bandquote:Op zondag 12 september 2010 23:17 schreef Norrage het volgende:
Belgische muziek
Vooral Balthazar is echt heel vet! Wil daar wat van downloaden maar kan het niet vinden(Ik zit in de VS, dus nee, ik kan het niet kopen
)
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:37 schreef Metaan het volgende:
Weer eens een belgisch nummer dat de 100.000 kijks overgaat:
mooie clip is het ook , het was weer lang wachten op iets dat onder de noemer geniaal mocht worden gezet, maar deze broertjes verdienen het imhoquote:
geniaal die riemiksquote:
Dochter van de legendarische Luk van Acker ?quote:Op zondag 12 december 2010 00:02 schreef neok het volgende:
aangevuld met het Studio Brussel-koortje aangevoerd door Roos Van Acker (van Eden),
Idd heerlijke plaat, komt ook vaak op radio 2 tijdens mijn werkquote:
Ben laatst naar een concert van Amatorski geweest en ik moet eerlijk zeggen dat, op Come Home na, alles lijkt op de meest duistere periode van Radiohead. Veel vage soundscapes en geen toegankelijke popliedjes.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:46 schreef methodmich het volgende:
The Bony King Of Nowhere heeft weer een nieuwe plaat!
En Amatorski is super natuurlijk.
Luister maar eens naar de gratis tracks die je van hun LastFM kan downloaden. Dat wordt al een stuk abstracter.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:56 schreef methodmich het volgende:
Op de EP hebben ze helemaal geen enkele link met Radiohead. Al die nummers zijn totaal anders. Dus geen idee wat ze daar gespeeld hebben.
Inderdaad. Beste single van 2011 in Belgie; zelfs wetende dat er een nieuwe deus geboorte zal zijn dit jaar. Nee geen kans, deze Delay blijft 1quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:48 schreef Beregd het volgende:
wat een zangeres
Klinkt als PJ Harvey, maar zingt beter!
Fuck dat klinkt heerlijk zeg! Heb het al vaak op Studio Brussel gehoord maar voor de een of andere reden nog niet verder beluisterd. Album is al gereleased zie ik, even beluisteren.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:48 schreef Beregd het volgende:
wat een zangeres
album viel me tegen, weliswaar na een eerste luisterbeurtquote:Op maandag 25 april 2011 00:50 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Fuck dat klinkt heerlijk zeg! Heb het al vaak op Studio Brussel gehoord maar voor de een of andere reden nog niet verder beluisterd. Album is al gereleased zie ik, even beluisteren.
En het beste Belgische album van 2011: Amatorski - TBC. De Belgische Sigur Ros, kan je wel stellen. Prachtig.quote:Op zondag 24 april 2011 23:57 schreef neok het volgende:
Beste single van 2011 in Belgie; zelfs wetende dat er een nieuwe deus geboorte zal zijn dit jaar.
... Je hebt het woord "geniale" in de topic titel gemist vrees ik.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:27 schreef Metaan het volgende:
Best bezochte plaat van de afgelopen weken:
300.000 kijks in een maandje
Kennelijk heb je de clip niet gezien noch begrepen.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:27 schreef Arn0 het volgende:
[..]
... Je hebt het woord "geniale" in de topic titel gemist vrees ik.
quote:Op maandag 23 mei 2011 00:27 schreef Metaan het volgende:
Best bezochte plaat van de afgelopen weken:
300.000 kijks in een maandje
355 stemmen voor leuk, 3286 stemmen voor niet leukquote:Op maandag 23 mei 2011 02:19 schreef Metaan het volgende:
[..]
Kennelijk heb je de clip niet gezien noch begrepen.
jammer
Een controversieel nummer dus.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:54 schreef Maloney het volgende:
[..]
355 stemmen voor leuk, 3286 stemmen voor niet leuk
Echt een koningsnummer hé, hoe meer ik het hoor, hoe beter het wordt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:32 schreef JackHerrer het volgende:
De nieuwe Das Pop is al gelekt, de eerste single is weer een typische Das Pop plaat.
Van het album van vorig jaar, leuk nummer idd.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:11 schreef Beregd het volgende:
[..]
De nieuwe Flip Kowlier vind ik trouwens ook machtig. Echt een meezinger.
Dikke schijf idd. Ik heb lang gedacht dat dit Brits oid was.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:36 schreef Malens het volgende:
Erg fijne, dromerige, lounge-achtige muziek:
SX - Black Video
Hun nieuwste single vind ik persoonlijk zelfs nog beter. Wat een 'betoverende' stem heeft dat mens zeg ! En ze is live ook echt even sterk (of nog sterker) dan op plaat ...quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:48 schreef Beregd het volgende:
wat een zangeres
Deze cover in 't "Westvloms" van Flip Kowlier is toch ook gewoon geniaal ...quote:Op maandag 23 mei 2011 16:11 schreef Beregd het volgende:
[..]
Echt een koningsnummer hé, hoe meer ik het hoor, hoe beter het wordt.
De nieuwe Flip Kowlier vind ik trouwens ook machtig. Echt een meezinger.
Vooral onverstaanbaar.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Deze cover in 't "Westvloms" van Flip Kowlier is toch ook gewoon geniaal ...
daarnet gecheckt omdat ze hier bij mij in de stad in de concertzaal komen (en ik sta ingepland om die dag daar rond te neuzen), en het klinkt inderdaad erg lekker.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:46 schreef methodmich het volgende:
En Amatorski is super natuurlijk.
Heel fijn jaquote:
Deze man weetquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:26 schreef Malens het volgende:
Black Box Revelation - Do I Know You
The Van Jets - The Future
Er komt zoveel goeds uit België, hadden wij hier maar een wat fatsoenlijker alternatief circuit.
TBBR's debuutalbum was ontzettend goed, hun daaropvolgende albums overstijgen net de middelmaat. Set your head on fire is gewoon veel meer catchy, ik ben bang dat ze het allemaal een beetje hebben overhaast met de opvolgers.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:26 schreef Malens het volgende:
Black Box Revelation - Do I Know You
The Van Jets - The Future
Er komt zoveel goeds uit België, hadden wij hier maar een wat fatsoenlijker alternatief circuit.
Keek erg uit naar het debuutalbum (god, wat was dat lang wachten) maar vond het uiteindelijk toch teleurstellend, ondanks dat het wel gewoon goed was, niet ZO goed als ik had verwacht. En onbegrijpelijk dat ze Black Video erop hebben gezet.quote:Op maandag 10 december 2012 20:58 schreef lolcat8811 het volgende:
![]()
Dat wordt Werchter, Pukkelpop,...
Hoezo onbebrijpelijk dat ze Black Video erop hebben gezet? Da's toch een mooi liedje?quote:Op maandag 10 december 2012 21:09 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Keek erg uit naar het debuutalbum (god, wat was dat lang wachten) maar vond het uiteindelijk toch teleurstellend, ondanks dat het wel gewoon goed was, niet ZO goed als ik had verwacht. En onbegrijpelijk dat ze Black Video erop hebben gezet.
Jazeker, het is een van de mooiste Belgische nummers ooit gemaakt. Maar het nummer is al 2.5 jaar oud, het momentum is voorbij. De nieuwe nummers hebben ook een andere sound. Het past er gewoon niet bij op. Hierboven wordt Amatorski gepost, zij hebben het wat mij betreft wél goed gedaan. Hun eerste EP, Same Stars We Shared, bevatten vier mooie en megacatchy liedjes die elk debuutalbum waardig waren. Maar qua sound past dat totaal niet bij hun debuutalbum en geen enkel liedje kwam er dan ook op, zo heb ik het liever.quote:Op maandag 10 december 2012 23:47 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
Hoezo onbebrijpelijk dat ze Black Video erop hebben gezet? Da's toch een mooi liedje?
Oh zo, dat snap ik wel ja, het valt inderdaad wel uit de toon op het nieuwe album. En Black Video is inderdaad een prachtig liedje.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:30 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Jazeker, het is een van de mooiste Belgische nummers ooit gemaakt. Maar het nummer is al 2.5 jaar oud, het momentum is voorbij. De nieuwe nummers hebben ook een andere sound. Het past er gewoon niet bij op. Hierboven wordt Amatorski gepost, zij hebben het wat mij betreft wél goed gedaan. Hun eerste EP, Same Stars We Shared, bevatten vier mooie en megacatchy liedjes die elk debuutalbum waardig waren. Maar qua sound past dat totaal niet bij hun debuutalbum en geen enkel liedje kwam er dan ook op, zo heb ik het liever.
Jaaa, wat is Balthazar goed he! Ik heb ze een tijdje terug in Amsterdam gezien en ik vind het nieuwe werk minstens zo sterk als hun vorige album en dat was al geweldig.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:49 schreef MaJo het volgende:
Bij gebrek aan een Balthazar topic dan maar even hier: vanavond Balthazar live gezien en dat was echt fantastisch
Ja ze waren echt super goedquote:Op woensdag 12 december 2012 01:14 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
Oh zo, dat snap ik wel ja, het valt inderdaad wel uit de toon op het nieuwe album. En Black Video is inderdaad een prachtig liedje.
[..]
Jaaa, wat is Balthazar goed he! Ik heb ze een tijdje terug in Amsterdam gezien en ik vind het nieuwe werk minstens zo sterk als hun vorige album en dat was al geweldig.
Yep, had hem een paar maanden geleden hier vermeld. Leuk debuutalbum met paar prachtige songs, maar niet echt iets wat in de top 10 op het einde van het jaar zal eindigen ofzo.quote:
Ik vind De Figurant misschien wel het beste nummer van dit jaar tot nu toe. De rest van het album bevat nog enkele goede nummers en een aantal vullers. Geen top-10 materiaal idd.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:44 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Yep, had hem een paar maanden geleden hier vermeld. Leuk debuutalbum met paar prachtige songs, maar niet echt iets wat in de top 10 op het einde van het jaar zal eindigen ofzo.
Ik vind de cover van dEUS echt héél goed gedaan. Sowieso niet gemakkelijk een klassieker te coveren, laat staan het helemaal te vertalen. Maar het werkt, en hoe.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:53 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik vind De Figurant misschien wel het beste nummer van dit jaar tot nu toe. De rest van het album bevat nog enkele goede nummers en een aantal vuller. Geen top-10 materiaal idd.
Maak me wakker voor ik slaap is fijn iddquote:Op donderdag 11 april 2013 22:54 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik vind de cover van dEUS echt héél goed gedaan. Sowieso niet gemakkelijk een klassieker te coveren, laat staan het helemaal te vertalen. Maar het werkt, en hoe.
Alweer een tijd niet naar geluisterd, maar dit is een mooi moment om ze weer eens te luisterenquote:Op zondag 14 april 2013 17:41 schreef methodmich het volgende:
Liefhebbers van Vive La Fête?
Doe dan vandaag (zondag 14 april) of morgen (maandag 15 april) mee in dit topic en noem je vijf favoriete songs:
MUZ / Top5 van de dag #36
Best een lekker nummer, ik heb na het luisteren wel even een vertaling opgezocht want ik kon niet alles in een keer begrijpen van dat accent.quote:
Stromaegod is nu wel redelijk bekend door deze idd en Papaoutai, maar de rest van het album is ook geniaalquote:
Hmmmm, het gaat hier een beetje de verkeerde kant op....quote:
Voor mij krijgen ze dan weer de prijs voor meest overschatte band van het jaarquote:Op maandag 28 december 2015 12:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Voor mij is Oscar and the Wolf toch wel het meest briljante uit Belgie van het afgelopen jaar.
Ja, vind je dat echt? Heb je ze ook live meegemaakt? Ik ga echt enorm veel naar concerten en dit was echt het mooiste dat ik dit jaar gezien en gehoord heb. En zijn ze echt zo massaal doorgebroken, hier ook? Ik luister alleen naar Studio Brussel, dus geen idee eigenlijk wat er in Nederland gebeurt.quote:Op maandag 28 december 2015 12:07 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Voor mij krijgen ze dan weer de prijs voor meest overschatte band van het jaarVind het wel heel erg standaard en weinig origineel en spannend, snap niet dat er zoveel moois uit België komt en het net dat soort dingen (die je ook wel elders vindt) zijn die zo massaal doorbreken. Maar goed, eens een jaartje dat Triggerfinger niet de meest overschatte artiest is, ook altijd mooi.
Ik zit net nog eens door mijn jaarlijst te bladeren en het was een beetje een karig Belgen-jaar voor mijn doen. Veelal de bekendere namen (Dez Mona, Zita Swoon Group, Douglas Firs en verdraaid, daar waren ze weer, Arbeid Adelt!) die goed scoorden. Hopelijk komen er in 2016 weer wat nieuwe dwarse Belgische bandjes voorbij, ik heb ze dit jaar gemist. Of niet ontdekt.quote:Op maandag 28 december 2015 12:07 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Voor mij krijgen ze dan weer de prijs voor meest overschatte band van het jaarVind het wel heel erg standaard en weinig origineel en spannend, snap niet dat er zoveel moois uit België komt en het net dat soort dingen (die je ook wel elders vindt) zijn die zo massaal doorbreken. Maar goed, eens een jaartje dat Triggerfinger niet de meest overschatte artiest is, ook altijd mooi.
Ja, er zijn natuurlijk veel slechtere artiesten maar als je kijkt naar hoeveel aandacht en positieve kritiek ze krijgen.. En ja, ik heb ze live gezienquote:Op maandag 28 december 2015 12:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, vind je dat echt? Heb je ze ook live meegemaakt? Ik ga echt enorm veel naar concerten en dit was echt het mooiste dat ik dit jaar gezien en gehoord heb. En zijn ze echt zo massaal doorgebroken, hier ook? Ik luister alleen naar Studio Brussel, dus geen idee eigenlijk wat er in Nederland gebeurt.
Ik vind het geluid van hen ook helemaal uniek, dus snap niet wat je bedoelt met dat soort dingen die je ook wel elders vindt. Kan het echt nergens mee vergelijken. Jij wel?
Oh nee, helemaal oneens. Voor huisvrouwen lijkt het me veel te ingewikkeld Die zie je ook echt niet op hun concerten.. Ik vind het juist een heel eigen geluid. Balthazar vind ik ook mooi hoor, maar dat vind ik dan weer veel lijken op Absynthe Minded en Sir Yes Sir. Terwijl ik Oscar and the Wolf juist nergens mee te vergelijken vind. En live echt nog stukken beter dan genoemde andere drie (die ook heel goed zijn hoor). Denk dat je meer last hebt van het syndroom dat ze niet meer hip genoeg zijn omdat het Sportpaleis gevuld, en HMH.quote:Op maandag 28 december 2015 15:43 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, er zijn natuurlijk veel slechtere artiesten maar als je kijkt naar hoeveel aandacht en positieve kritiek ze krijgen.. En ja, ik heb ze live gezienGoede performance hoor, maar ik vind de songs niets aan dus ja. En het is lastig uit te leggen maar ik heb nooit het "wauw" gevoel bij ze, wat ik bij Balthazar of zo (die qua populariteit ondertussen zijn voorbijgestoken door Oscar & The Wolf) bij bijna elke recente song wel heb. Voor "Oscar & The Wolf" is de term "voortkabbelen" uitgevonden, haha. Veilige pop die iedere huisvrouw wel leuk vindt. (vandaar de Triggerfinger vergelijking, ook al zo een veilige muziek)
En ja, in Nederland ook redelijk doorgebroken, HMH enzo. Al woon ik zelf in België en word ik er dagelijks mee lastig gevallen, vandaar de frustratie misschien
Wanne kutmuziek!quote:Op maandag 11 januari 2016 12:05 schreef riazop het volgende:
uit Willebroek van het Vlaamse platteland
Yung Graci - Trap Op Z'n Fiets
Klinkt lekker.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:04 schreef MCH het volgende:
Ondanks dat ze al vier albums hebben uitgebracht kende ik deze band nog niet. Binnenkort (weer) op de NLse podia.
Die zag ik een poosje geleden in het 'naprogramma' van Bird on the Wire (zie topic van nederlandse bands). Ik hield het niet zo heel lang vol, een nummer of 3 toen had ik het wel gehoord. Vroeg thuis dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:04 schreef MCH het volgende:
Ondanks dat ze al vier albums hebben uitgebracht kende ik deze band nog niet. Binnenkort (weer) op de NLse podia.
Saai?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:49 schreef ranja het volgende:
[..]
Die zag ik een poosje geleden in het 'naprogramma' van Bird on the Wire (zie topic van nederlandse bands). Ik hield het niet zo heel lang vol, een nummer of 3 toen had ik het wel gehoord. Vroeg thuis dus.
Vond ik wel. De recensent nietquote:
Rappers kunnen niet in een band zitten?quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Dit topic gaat over Belgische bands. Niet over van die stomme rapmuziek. Maak daar zelf een topic over of zo in plaats van dit te vervuilen.
Niet zomaar Belgische bands, geniale Belgen. Heel wat anders dan allerlei Belgisch rapbrol in het topic te pleuren.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Dit topic gaat over Belgische bands. Niet over van die stomme rapmuziek. Maak daar zelf een topic over of zo in plaats van dit te vervuilen.
Er zijn nog maar heel weinig artiesten die alles alleen doen. Vrijwel iedereen werkt in formatie.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Dit topic gaat over Belgische bands. ...
Daar word je echt mee doodgegooid op Studio Brussel. Morgen zie ik Bazart, omdat ze in het voorprogramma staan van Oscar and the Wolf in de Effenaar. Denk dat ik het voorprogramma even oversla.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:35 schreef riazop het volgende:
Zeer apart. Spinvisachtig. Wordt met 50.000 kliks beloond. Bijzonder veel voor een Vlaamse niet K3 productie
Bazart - Goud
Waarom?quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Daar word je echt mee doodgegooid op Studio Brussel. Morgen zie ik Bazart, omdat ze in het voorprogramma staan van Oscar and the Wolf in de Effenaar. Denk dat ik het voorprogramma even oversla.
had er nooit van gehoord. klinkt redelijk. maar ja, als je maar 800 keer per dag geklikt wordt, is er kennelijk niet veel interesse...quote:
quote:Op zondag 24 januari 2016 12:19 schreef riazop het volgende:
maar ja, als je maar 800 keer per dag geklikt wordt, is er kennelijk niet veel interesse...
Ja, leuke plaat is / was dat. Een veel betere versie van The Common Linnets wat mij betreft.quote:
Zeker.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, leuke plaat is / was dat. Een veel betere versie van The Common Linnets wat mij betreft.
Ah, interessant. Vers van de pers of een release die in ons land over het hoofd is gezien?quote:
Ik zag hem afgelopen vrijdag tussen de nieuwe uitgaven staan, volgens mij vers van de pers dusquote:Op maandag 1 februari 2016 17:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ah, interessant. Vers van de pers of een release die in ons land over het hoofd is gezien?
Okee, goede info. Ga ik eens naar zoeken bij mijn eerstvolgende bezoek aan de platenzaak.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zag hem afgelopen vrijdag tussen de nieuwe uitgaven staan, volgens mij vers van de pers dus
Ja, maar toen hadden we nog geen youtube statistieken, wisten we nog niet wat nou écht geniale Belgen waren...quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:46 schreef methodmich het volgende:
Hmm, ik weet het niet. Ik vond dit topic vroeger leuker.
"vroeger" was alles beterquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:46 schreef methodmich het volgende:
Voor internet wisten we vooral niet wat er in die andere helft van Belgie gebeurdequote:Op woensdag 17 februari 2016 19:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar toen hadden we nog geen youtube statistieken, wisten we nog niet wat nou écht geniale Belgen waren...
Dat is waar. Deel 1 is wat dat betreft bijna een topic uit de oertijd.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar toen hadden we nog geen youtube statistieken, wisten we nog niet wat nou écht geniale Belgen waren...
Ja he, toen ging het nog over goede bands en goede muziek...quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:46 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij staat hij zelfs op 1 in de Afrekening. Ik ken dat nummer al een maand (omdat ik altijd StuBru aan hem), maar vind het eerlijk gezegd maar een zeiknummer. Begrijp alle ophef er over niet zo.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:27 schreef lolcat8811 het volgende:
Terug naar goeie muziek dan. Nieuwe *parel* uit Vlaanderen:
(Momenteel 'Hotshot' van StuBru en op nr 2 in De Afrekening)
een Vlaming die zijn hogere emoties beleeft in een vreemde taal. En dat zou "real" zijn?quote:Op zondag 21 februari 2016 13:27 schreef lolcat8811 het volgende:
Terug naar goeie muziek dan. Nieuwe *parel* uit Vlaanderen:
...
Ja, maar hoeveel youtube kliks hebben die?quote:Op zondag 21 februari 2016 21:10 schreef Oidipous het volgende:
Komop mensen, er komt toch wel meer uit België dan wat hiphop trackjes?
Waar is de nieuwe Black Box Revelation, de nieuwe van Jets, de nieuwe Millionaire, de nieuwe Balthazar...
Graag meer tracks van proper niveau, zoals:
Dat bedoel ik dus! Weg met die stomme rap.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:10 schreef Oidipous het volgende:
Komop mensen, er komt toch wel meer uit België dan wat hiphop trackjes?
Waar is de nieuwe Black Box Revelation, de nieuwe van Jets, de nieuwe Millionaire, de nieuwe Balthazar...
Graag meer tracks van proper niveau, zoals:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |